Ελληνικά

Για την Παρασκευή 7/2

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής το ει . Γράψαμε την ορθογραφία κι έπειτα κάναμε την επανάληψη από το pp της καταληκτικής ορθογραφίας.

Επειδή έλειψα μία ώρα δεν κάναμε μαθηματικά. Γραμματική__Κατάληξη_-ει__250205_071946

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο

Για την Πέμπτη 6/2

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με την ανάγνωση κι έπειτα δουλέψαμε το Τ.Ε. Μιλήσαμε για το τι είναι η αγγελία , σε τι μπορεί να αναφέρεται και πού μπορούμε να τη βρούμε. Θυμηθήκαμε τον κανόνα του ει και δώσαμε πολλά παραδείγματα. Αύριο θα δουλέψουμε όλη την ώρα τη γραμματική.

Για το σπίτι: Ανάγνωση το φυλλάδιο 19 , ορθογραφία "Το σκυλάκι θέλει να πάει σχολείο" και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο glossa_a_kef.5.1_6

Μαθηματικά: Στην τάξη τελειώσαμε την επανάληψη από το Τ.Ε. και ολοκληρώσαμε το τεύχος. Από αύριο θα ξεκινήσουμε τα καινούρια μας βιβλία.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο f3bf4f56997b19759190be3c09ac27f8-1 (2)_250205_072420 (ΤΗ 2Η ΣΕΛΙΔΑ).

Μελέτη Περιβάλλοντος: Συνεχίσαμε από το Β.Μ την περιγραφή της γειτονιάς μας , τι βλέπουμε από το παράθυρο μας και για τους γείτονές μας.

Για την Τετάρτη 5/2

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε την καινούρια μας ενότητα "Σκανταλιές" και συζητήσαμε για τις σκανταλιές τις δικές μας αλλά και των μεγάλων. Παρατηρήσαμε καλά την εικόνα, καταλάβαμε από τις εκφράσεις των ηρώων τι αισθάνονται τα παιδιά και κάναμε υποθέσεις για το τι συνέβη. Διαβάσαμε την ιστορία και έπειτα σταθήκαμε στον κανόνα του ει. Έψιλον γιώτα είναι ι τι κάνει κάποιος θα μου πει. Ολοκληρώσαμε τις δραστηριότητες του βιβλίου και έπειτα στο κίτρινο το τετράδιο γράψαμε τα ρήματα από τις εικόνες που βλέπαμε στον πίνακα.

pp μαθήματος: το καπέλο περπατάει

Για το σπίτι: Ανάγνωση την ιστορία και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Το_καπέλο_περπατάει__ει__250204_075052

Μαθηματικά: Στην τάξη μπήκαμε στο κεφάλαιο 32 στο επαναληπτικό μάθημα στο Β.Μ.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο  Κεφ_32_Επαναληπτικό_Μάθημα_250203_071144τη 2η σελίδα

 Την τελευταία ώρα κάναμε πάρτι για να γιορτάσουμε που ολοκληρώσαμε όλα τα γράμματα της αλφαβήτας και τα μάθαμε όλα!!!

Για την Τρίτη 4-2

Γλώσσα:  Συνεχίσαμε την επανάληψη στη γλώσσα. Αρχίσαμε με τα φυλλάδια της ανάγνωσης που ο καθένας διάβαζε από τα τελευταία  φυλλάδια λέξεις και προτάσεις.. Μετά τους έλεγα μία φωνούλα , έλεγαν το γράμμα (ή το αντίστροφο) και έγραφαν από μία λέξη στο κίτρινο. Στο τέλος παίξαμε ένα παιχνίδι στον πίνακα με τις καταληκτικές ορθογραφίες (ο,ω.η.ι) και η ομάδα με τις περισσότερους πόντους νίκησε.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Πουπουλένια_σύννεφα___Η_αλφαβήτα_ (1)_250203_070848 και την πρώτη σελίδα geniki epanalipsi       ΟΧΙ ΤΗΝ 1Η ΑΣΚΗΣΗ

Μαθηματικά: Συνεχίσαμε από το Τ.Ε. το κεφάλαιο 31.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο, ξεκινάμε την επανάληψη  Κεφ_32_Επαναληπτικό_Μάθημα_250203_071144

Μελέτη Περιβάλλοντος Στην τάξη  κάθε παιδί μίλησε για τη γειτονιά και για τους ανθρώπους της .

Για τη Δευτέρα 3/2

Γλώσσα:  Στην τάξη ξεκινήσαμε την επανάληψή μας. Διαβάσαμε το ποίημα και μετά το ακούσαμε μελοποιημένοι. Στη συνέχεια κυκλώσαμε όλα τα σημαδάκια- σημεία στίξης και είπαμε τη λειτουργία τους. Στο Τ.Ε. γράψαμε από μία λέξη για όλα τα γράμματα της αλφαβήτας και την είπαμε κι εμείς από 3 φορές, 2 αργά και μία γρήγορα.

pp μαθήματος  Πουπουλένια σύννεφα

Για το σπίτι: Ανάγνωση πουπουλένια σύννεφα και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Πουπουλένια σύννεφα- Επανάληψη 4ης ενότητας

Μαθηματικά: Στην τάξη προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 31 από το Β.Μ.  Για να υπολογίσουμε την πρόσθεση βάζαμε στο μυαλό τον μεγαλύτερο αριθμό και στα χεράκια αυτόν που έχουμε να προσθέσουμε π.χ 6 στο μυαλό και 2 στα χεράκια μετράω 7 8 .

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο  Κεφ31_Συμπλήρωμα (1)_250131_100721

Εργαστήριο δεξιοτήτων: Αναφέραμε όλα τα ζωάκια που συναντάμε στα διαλείμματα στο προαύλιο και μετά τα ζωγραφίσαμε στο χαρτί με τα κουτάκια .

Μελέτη Περιβάλλοντος: Από το Τ.Ε. είδαμε διάφορα ζωάκια και συζητήσαμε για το δικό τους σπίτι, τις φωλιές τους και έπειτα σχεδιάσαμε το δικό μας ονειρικό σπίτι.

Μοίρασα τα καινούρια τεύχη και στη γλώσσα και στα μαθηματικά για να τα ντύσετε το Σαββατοκύριακο. Υπενθυμίζω τον μαύρο μαρκαδόρο για τη Δευτέρα.

 

Καλό Σαββατοκύριακο!!

Για την Παρασκευή 31/1

Σας ανεβάζω τα χθεσινά μαθήματα για τα παιδιά που λείπουνε γιατί χθες απουσίαζα κι εγώ.

Γλώσσα: Στη τάξη γράψανε την ορθογραφία και έκαναν την ανάγνωση. Θυμήθηκαν τις μονοσύλλαβες λέξεις που δεν παίρνουν τόνο.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο  Γραμματική__Οι_λέξεις_που_δεν_θέλουν_τόνο__250124_070009

Μαθηματικά: Ολοκλήρωσαν το κεφάλαιο 30 από το Τ.Ε.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο (τη 2η σελίδα του αρχείου) ddc0bf78afb97369ed7bbeab650e7aac_250127_070901

 

Για την Πέμπτη 30/1

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με την ανάγνωση. Συνεχίσαμε με το Τ.Ε που έχουν και την ορθογραφία ¨Ψάξε στο πιο ψηλό βουνό" . Με αφορμή την εικόνα της ψαροταβέρνας φτιάξαμε το  μενού της δικής μας ψαροταβέρνας στο κίτρινο τετράδιο.

Για το σπίτι: Ανάγνωση το φυλλάδιο 18 και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο ψιχάλες (τις 2 τελευταίες σελίδες του αρχείου)

Μαθηματικά: Προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 30 από το Β.Μ . Προσπαθήσαμε να υπολογίσουμε τη διαφορά των αφαιρέσεων και μετρώντας προς τα πίσω αλλά και δημιουργώντας μια πρόσθεση π.χ. 5-3 με ποιον αριθμό πρέπει να προσθέσω το 3 για να μου δώσει 5, με το 2.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ30_Αφαίρεση_με_αφαιρετέο_μεγάλο_αριθμό_250129_071526 (μόνο την πρώτη σελίδα).

Μελέτη Περιβάλλοντος: Κάθε παιδί με κλειστά μάτια φανταζόταν ότι βρισκόταν σε ένα δωμάτιο του σπιτιού και απαντούσε στις ερωτήσεις "τι βλέπεις, τι ακούς τι πιάνεις, τι μυρίζεις" και οι υπόλοιποι μάντευαν το δωμάτιο στο οποίο βρισκόταν. Στη συνέχεια σε ζευγάρια έκανε ο καθένας μία κίνηση και ο άλλος μάντευε σε ποιο δωμάτιο ήταν π.χ. πλένω δόντια-μπάνιο.

Θα σας παρακαλούσα κάθε παιδί να έχει από έναν μαύρο  χοντρό μαρκαδόρο (τύπου posca) για το project της εκδρομής μας (εργαστήριο μεταξοτυπίας) που θα δουλέψουν με την εικαστικό τις επόμενες ημέρες.

Για την Τετάρτη 29/1

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με την ορθογραφία κι έπειτα μπήκαμε στην καινούρια μας ιστορία. Ασχοληθήκαμε με την εικόνα αρκετά , συζητήσαμε για την εικόνα του σώματος του βασιλιά , τα συναισθήματα που υποδηλώνει, τον λόγο που επιλέχτηκαν ως ήρωες το σύννεφο και ο άνεμος και τον κύκλο της βροχής.  Μας επισκέφτηκε η κυρία Αντίθετη (δουλέψαμε αρκετά τις αντίθετες λέξεις) και ο κύριος Μπερδεμένος που ήθελε εξηγήσεις. Κιτρινίσαμε όλα τα Ψψ .

pp μαθήματος Ψιχάλες

Για το σπίτι: Ανάγνωση  "Ψιχάλες" και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο ψιχάλες

Μαθηματικά:  Στην τάξη  ασχοληθήκαμε με τις προσθέσεις και τις αφαιρέσεις που προκύπτουν από 3 αριθμούς πχ. 4  3  7  Προκύπτει 4+3=7  3+4=7      7-4=3         7-3=4   Κάναμε και στο τετράδιό μας το σπιτάκι των αριθμών . 

Για το σπίτι:  Ασκήσεις στο μπλε τετράδddc0bf78afb97369ed7bbeab650e7aac_250127_070901ιο (τη δεύτερη σελίδα)  

Εργαστήριο Δεξιοτήτων : Το καινούριο μας εργαστήριο είναι από τη θεματική ενότητα "Φροντίζω το περιβάλλον" και έχει ως θέμα "Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά: Ζωοφιλία, δικαιώματα ζώων και αειφορία". Στην πρώτη συνάντηση είπε ο καθένα μας για το αγαπημένο μας ζώο, το βλέπαμε στον πίνακα και το μιμούμασταν . Στο τέλος ανέφεραν τα παιδιά όσα θα ήθελαν να συζητήσουμε και να μάθουμε για τα ζώα.

 

 

Για την Τρίτη 28/1

Γλώσσα: Ξεκινήσαμε με την ανάγνωση. Ολοκληρώσαμε το Τ.Ε. κι έπειτα θυμηθήκαμε τους κανόνες ω-ο και η-ι  και κάναμε τη δραστηριότητα από το pp. Στο τέλος κάναμε το Ξξ από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής.

Για το σπίτι: Ανάγνωση  φυλλάδιο 17 και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο  Το_παράξενο_ταξίδι_της_Συννεφένιας__Ξξ__250127_070239

Μαθηματικά:  Στην τάξη  με την Προσθετόλ και την Αφαιρίξ  κάναμε το κεφάλαιο 29 από το Τ.Ε.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο ddc0bf78afb97369ed7bbeab650e7aac_250127_070901

Μελέτη Περιβάλλοντος: Μπήκαμε στο καινούριο κεφάλαιο "Το σπίτι μου". Αναγνωρίσαμε τα δωμάτια του σπιτιού , ποια αντικείμενα και συσκευές υπάρχουν στο καθένα και αρχίσαμε να περιγράφουμε  το δωμάτιό μας. Μέχρι να τελειώσουμε το κεφάλαιο θα έχουν περιγράψει όλα τα παιδιά,.

Στο τέλος είδαμε την παιδική εκπομπή που συμμετείχε η Λυδία και τη συγχαρήκαμε!

 

Για τη Δευτέρα 27/1

Γλώσσα: Στην τάξη γράψαμε τη  ορθογραφία στο κίτρινο κι έπειτα προχωρήσαμε στην καινούρια μας ιστορία. Επεξεργαστήκαμε την εικόνα και στη συνέχεια τη διαβάσαμε. Κυκλώσαμε όλα τα σημεία στίξης και παρατηρήσαμε το καινούριο που ήταν τα εισαγωγικά. Παρατηρήσαμε το καινούριο μας γράμμα , διαβάσαμε όλες τις παρείτσες του και είπαμε όλοι από μία λέξη από Ξξ.. Το γράψαμε στο Τ.Ε. και ολοκληρώσαμε τι; δραστηριότητες από το Β.Μ.

pp μαθήματος Το παράξενο ταξίδι της Συννεφένιας

Για το σπίτι: Ανάγνωση "Το παράξενο ταξίδι της Συννεφένιας"  και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο  το παράξενο ταξίδι της συννεφένιας

Μαθηματικά: Προχωρήσαμε στη διάκριση συμβόλων με τη βοήθεια των μαγισσών μας. Όταν κάναμε πρόσθεση φωνάζαμε την Προσθετόλ και όταν κάναμε αφαίρεση τη Αφαιρίξ. Μπορούμε να λέμε στα παιδιά τις δυο πράξεις και το ίσον για να τα σχηματίζουν το σύμβολο με τα δαχτυλάκια τους, το κάναμε και στην τάξη.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο  το παράξενο ταξίδι της συννεφένιας

Μελέτη Περιβάλλοντος: Σήμερα συνεχίσαμε την μελέτη γιατί από την άλλη εβδομάδα θα ξεκινήσουμε το καινούριο μας εργαστήριο. Ολοκληρώσαμε από το Β.Μ. το κεφάλαιο του ήλιου και συζητήσαμε για τις αρνητικές συνέπειες από την  έκθεση στον ήλιο, αλλά και τι πρέπει να κάνουμε για να προστατευόμαστε. Στο τέλος σχεδιάσαμε σκηνές από τη ζωή μας στον ήλιο.

Καλό Σαββατοκύριακο!!!