Σήμερα μελετήσαμε πώς μπορούμε να αποκρυπτογραφήσουμε τις μικρές αγγελίες, αλλά και πώς να γράψουμε τις δικές μας.
Έγιναν: Αφού μελετήσαμε τη μορφή και τα βασικά χαρακτηριστικά μιας αγγελίας ενοικίασης ή πώλησης σπιτιού (T.E. σελ. 26-27 ασκ. 8-9), σε μικρές ομάδες αναλάβαμε να δημιουργήσουμε δικές μας αγγελίες και να δημιουργήσουν το προφίλ του ενοίκου με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σπιτιού.
2) Μια πόλη έχει 245.890 κατοίκους. Από αυτούς οι 38.608 είναι παιδιά. Αν
γνωρίζουμε πως οι γυναίκες είναι 342 περισσότερες από τους άντρες,
πόσες είναι οι γυναίκες και πόσοι οι άντρες αυτής της πόλης;
Όπως είδαμε στο κεφ. 2, έχουμε χωρίσει την γη σε "οριζόντιες" γραμμές (τους παράλληλους κύκλους) και κάθετες" γραμμές (τους μεσημβρινούς). Οι παράλληλοι κύκλοι και οι μεσημβρινοί αποτελούν τιςσυντεταγμένεςτης Γης.
Αυτές βέβαια δεν έχουν σχεδιαστεί για να παίζουμε με την υδρόγειο σφαίρα. Υπάρχουν πολύ σοβαροί λόγοι για την δημιουργία τους:
1) Ένας βασικός λόγος είναι για να τακτοποιούμε καλύτερα τις ώρες της ημέρας σε κάθε περιοχή. Έτσι, ανάλογα με το πόσο απέχει (δυτικά ή ανατολικά) από το Γκρήνουιτς κάθε χώρα, έχει και την δική της ώρα.
2) Με την βοήθεια των συντεταγμένων μπορούμε να εντοπίσουμε οποιοδήποτε σημείο πάνω στην Γη, με μεγάλη ακρίβεια.
Για παράδειγμα: Έστω ότι μας ειδοποιούν πως υπάρχει ένας ναυαγός κάπου στον Ειρηνικό ωκεανό.
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 18-20 και δραστηριότητα τάξης
🏡Σπίτι: Μελετώ Βιβλίο σελ, 18-20 και Τ.Ε. σελ. 7 ασκ.1-3