Ελληνικά

Ιστορία 31/5: Ε5. Η Μικρασιατική Εκστρατεία και Καταστροφή

Από τον θρίαμβο στην καταστροφή και από τη συνύπαρξη στον ξεριζωμό. Τα κατορθώματα των ηρώων αλλά και οι πληγές της προσφυγικής εμπειρίας. Ποιοι ήταν οι πρωταγωνιστές της Μικρασιατικής Εκστρατείας και τι συνέβη τελικά; Η Μικρασιατική Καταστροφή ανήκει στα εμβληματικά γεγονότα της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας και αυτό το γεγονός μας απασχόλησε στο σημερινό μας μάθημα.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 194-199 και συμπληρώσαμε το σχεδιάγραμμα

🏡Σπίτι:

  • Μελετώ πολύ καλά το μάθημα σελ. 194-199 (δώστε ιδιαίτερη έμφαση στις εικόνες).
    • Φανταστείτε ότι είστε σεναριογράφοι ιστορικών ταινιών. Λαμβάνοντας υπόψη τις λανθασμένες επιλογές που έγιναν τόσο από τη στρατιωτική όσο και από την πολιτική ηγεσία ,να γράψετε τι πιστεύετε ότι θα συμβεί μετά στους Έλληνες της Μ.Ασιας και στο ελληνικό κράτος.

 

Επιπλέον Υλικό

Μαθηματικά 31/5: Βρίσκω το ποσοστό % (μέρος β’)

Σήμερα συνεχίσαμε να κάνουμε εξάσκηση στα προβλήματα που ψάχνουμε το ποσοστό %.

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 21 πρόβλημα 1-2

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 22 πρόβλημα 3-4-5

Γλώσσα 30/5: Μια σχολική παράσταση στο δάσος (μέρος β’)

Σήμερα ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις που αφορούν το συγκεκριμένο κείμενο και θυμηθήκαμε ποιοι είναι οι χρονικοί προσδιορισμοί.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 48-49 ασκ. 4-5-8

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 45-46 ασκ. 6-7 και σελ. 51 ασκ. 14

Γεωγραφία 30/5: Τα κράτη και οι κάτοικοι της Ωκεανίας (μέρος α’)

Τελευταίο μάθημα σήμερα για την Γεωγραφία και άξιζε να κάνουμε μια αναφορά στην Ωκεανία.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 149 - 155 και ομαδική δραστηριότητα.

🏡Σπίτι: Βρίσκω μια ενδιαφέρουσα πληροφορία σύμφωνα με την ομαδική εργασία στην οποία έχω ενταχθεί.

 

 

Μαθηματικά 30/5: Βρίσκω το ποσοστό % (μέρος α’)

Πώς βρίσκω το ποσοστό %;

Το ποσοστό υπολογίζεται πάντα στην αρχική τιμή και ποτέ στην τελική.
Όταν το ζητούμενο σε ένα πρόβλημα είναι το ποσοστό %, δηλαδή το ποσοστό σε αρχική τιμή 100, για να το λύσουμε πρέπει να ξέρουμε την αρχική τιμή και την αύξηση ή μείωση στην αρχική τιμή.

Έγιναν: ασκήσεις στο τετράδιο μαθηματικών

🏡Σπίτι: Λύνω τα προβλήματα Προβλήματα για ποσοστό %

Φυσικά 29/5: Τα οξέα και οι βάσεις στην καθημερινή ζωή

Πολλά από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας ζωή περιέχουν οξέα ή βάσεις.
Τα οξέα έχουν την ιδιότητα να διαβρώνουν (να διαλύουν) τα άλατα.
Οι βάσεις έχουν την ιδιότητα να διαλύουν τα λίπη.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 166-168

🏡Σπίτι: Μελετώ όλα όσα μάθαμε στα οξέα-βάσεις-άλατα. Την επόμενη φορά θα κάνουμε ένα μίνι τεστάκι.

Γλώσσα 29/5: Μια σχολική παράσταση στο δάσος (μέρος α)

Σήμερα διαβάσαμε ένα απόσπασμα από το βιβλίο Ε.Π. της Ζωρζ Σαρρή.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 46-7 και ΤΕ σελ. 50 ασκ.13

🏡Σπίτι:

  • Ορθογραφία η τελευταία παράγραφος του κειμένου
  • Βιβλίο σε. 48-49 ασκ.6-7

Γλώσσα 28/5: Επίθετα και επιθετικοί προσδιορισμοί

Σήμερα κάναμε μια μικροί επανάληψη στους προσδιορισμούς και συγκεκριμένα στους επιθετικούς.

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 48 ασκ. 10

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 49-50 ασκ. 11-12

Ιστορία 28/5: Ε4. Η Ελλάδα στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Το 1914 ξέσπασε στην Ευρώπη ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος. Η Ελλάδα, αφού οδηγήθηκε σε διχασμό λόγω της σύγκρουσης του πρωθυπουργού Βενιζέλου με τον βασιλιά Κωνσταντίνο, μπήκε τελικά στον πόλεμο στα μέσα το 1917. Το τέλος του βρήκε τη χώρα στην πλευρά των νικητών.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 190-193

🏡Σπίτι: Μελετώ το μάθημα σελ. 190-193 και απαντώ στην ερώτηση 8 από τις ερωτήσεις κατανόησης.