English

Μαθηματικά 25/1: Αναγωγή στη μονάδα

Στο σημερινό μας μάθημα θυμηθήκαμε μια μέθοδο επίλυσης προβλημάτων, την αναγωγή στη μονάδα.

Έγιναν προβλήματα εξάσκησης στο τετράδιο προβλημάτων.

🏡Σπίτι: αναγωγή στη μονάδα

Γλώσσα 25/1: Βιογραφικό σημείωμα- ονοματικές και ρηματικές φράσεις

Σήμερα διαβάσαμε το βιογραφικό σημείωμα της εξαιρετικής συγγραφέως Άλκης Ζέη (Βιβλίο σελ. 36-37) και μελετήσαμε ποιες πληροφορίες περιλαμβάνει ένα βιογραφικό σημείωμα. Επίσης, γράψαμε το δικό μας βιογραφικό σημείωμα στο τετράδιο γραπτού λόγου.

Στη συνέχεια μελετήσαμε τις ονοματικές και τις ρηματικές φράσεις και πώς μπορούμε να μετατρέψουμε μια φράση από τη μια μορφή στην άλλη. (Βιβλίο σελ. 38)

🏠Σπίτι: 

  • Διαβάζω το βιογραφικό σημείωμα του Ευγένιου Τριβιζά και συμπληρώνω το πινακάκι Ευγένιος Τριβιζάς
  • Στο τετράδιο γλώσσας μετατρέπω τις ονοματικές φράσεις σε ρηματικές και το αντίστροφο:

η αύξηση της τιμής

η αντιμετώπιση των προβλημάτων

η καταστροφή των δασών

η απομάκρυνση των κατοίκων

η ανταλλαγή των δώρων

οι πολιτικοί συζητούν

οι γεωργοί έσπειραν το χωράφι

αποζημιώνονται οι πυρόπληκτοι

εφαρμόστηκε ο Κ.Ο.Κ.

Εικαστικά 23/1: Γιατί με κοιτάς έτσι;

ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ

Θεωρείται το πιο διάσημο έργο ζωγραφικής. Είναι προσωπογραφία που ζωγράφισε ο Ιταλός καλλιτέχνης , της Αναγέννησης , Λεονάρντο ντα Βίντσι. Εκτίθεται στο Μουσείο του Λούβρου, στο Παρίσι.
Υπάρχουν πολλές άλλες προτάσεις για την ταυτότητα της εικονιζόμενης γυναίκας μεταξύ των οποίων ότι πρόκειται για τη μητέρα του Λεονάρντο Κατερίνα ή ακόμη και για τον ίδιο το Λεονάρντο.
Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο η προσωπογραφία αυτή είναι τόσο διάσημη, είναι το μυστηριώδες ύφος του προσώπου της. Τα μάτια της έχουν ένα αινιγματικό βλέμμα και σε συνδυασμό με το παράξενο χαμόγελό της δίνει την εντύπωση της ταυτόχρονης χαράς και λύπης και δημιουργεί ερωτήματα για τα συναισθήματά της. Κάποιοι βλέπουν χαρά, κάποιοι βαθιά θλίψη, άλλοι κάτι ανάμικτο, άλλοι μυστήριο , άλλοι φόβο ή ακόμα και κρυμμένο θυμό και άλλοι… τίποτα!

Ιστορία 23/1: Συνέντευξη

Σήμερα ξεκινήσαμε να ακούμε και να διαβάζουμε τις συνεντεύξεις που πήραμε από τα συγγενικά μας πρόσωπα.

Σπίτι: Στο τετράδιο ιστορίας " Βρίσκω ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στα σχολεία τότε (από τη συνέντευξη) και σ΄ήμερα."

Μαθηματικά 23/1: Διαίρεση κλασμάτων (μέρος β΄)

Σήμερα συνεχίσαμε την εξ΄άσκησή μας στη διαίρεση κλασμάτων. Συγκεκριμένα έγιναν στο Τ.Ε. σελ. 54 η επέκταση και από την φωτοτυπία τα προβλήματα.

Σπίτι: Λύνω τις ασκήσεις της υπόλοιπης φωτοτυπίας Diairesi Klasmatwn

Γλώσσα 23/1: Ασύνδετο σχήμα

Σήμερα ξεκινήσαμε το μάθημά μας και την εβδομάδα μας με το επαναληπτικό στη σύνταξη.\

Στη συνέχεια, συνεχίσαμε την ενότητα 9 και μελετήσαμε στο Βιβλίο σελ. 39 το Ασύνδετο Σχήμα:

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 39 και εξάσκηση στο τετράδιο γλώσσας

Σπίτι: ασύνδετο σχήμα

Μαθηματικά 20/1: Διαίρεση κλασμάτων

Στο σημερινό μας μάθημα μάθαμε πώς να κάνουμε διαίρεση κλασμάτων.

Έγιναν: εξάσκηση στο τετράδιο μαθηματικών και Τ.Ε. σελ. 53-54 ασκ.1 και πρόβλημα 2

🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 53 ασκ.2-3-πρόβλημα 1

Μαθηματικά 19/1: Προβλήματα με κλάσματα

Σήμερα στα Μαθηματικά κάναμε εξάσκηση στην επίλυση προβλημάτων με κλάσματα.

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 50 πρόβλημα 2 και επέκταση.

Επίσης, είδαμε στο τετράδιο μαθηματικών ποιοι αριθμοί ονομάζονται αντίστροφοι.

Σπίτι: πολλαπλασιασμός ασκήσεις (μόνο τις ασκήσεις της πρώτης σελίδας)