Το ζωικό βασίλειο αποτελείται 1,5 εκατομμύρια είδη ζώων. Πώς θα ήταν, άμα, υπήρχαν κι άλλα πλάσματα;
Πάρε μερικά παραδείγματα από την φαντασία κάποιον άλλων καλλιτεχνών!
Το ζωικό βασίλειο αποτελείται 1,5 εκατομμύρια είδη ζώων. Πώς θα ήταν, άμα, υπήρχαν κι άλλα πλάσματα;
Πάρε μερικά παραδείγματα από την φαντασία κάποιον άλλων καλλιτεχνών!
Τι είναι τα πολλαπλάσια και πώς τα βρίσκουμε;
Τι είναι το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο και πώς το βρίσκομαι;
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 29 ασκ.1 και σημειώσεις στο τετράδιο μαθηματικών
Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 29 ασκ.1,2,4,5,πρόβλημα 1
Καλή εβδομάδα! Σήμερα είδαμε την ιστορία του Τεντέν και του αγαπημένου του φίλου Μιλού (Βιβλίο σελ. 53-54).
Μπορείτε να γνωρίσετε τους ήρωες της ιστορίας εδώ.
https://www.youtube.com/watch?v=3O0vqWNI9Y8&ab_channel=FEDROYLHSHD
Στη συνέχεια μελετήσαμε πώς μπορούμε να βρίσκουμε την ταυτότητα ενός ουσιαστικού-επιθέτου- κλιτής μετοχής - άρθρου και τέλος πώς κλίνονται τα επίθετα σε -υς -ιά -ύ (Βιβλίο Γραμματική σελ. 99)
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 53-54, σελ. 57 ασκ. 3-4 και σελ. 60 ασκ. 4
🏡Σπίτι:
Η Ελλάδα βρίσκεται στο νοτιοανατολικό άκρο της Ευρώπης και αποτελεί το ακρωτήριο της Βαλκανικής Χερσονήσου (ή Χερσόνησος του Αίμου).
Τι είναι, όμως, η χερσόνησος και το ακρωτήριο;
Γνωρίζεις ποιες είναι οι χώρες της Βαλκανικής Χερσονήσου και ποιες οι σημαίες τους;
Tι είναι η Βαλκανική μουσική;
Η Βαλκανική μουσική δημιουργήθηκε από χώρες των Βαλκανίων όπως Ρουμανία , Βουλγαρία, πρώην Γιουγκοσλαβία, Αλβανία και το Ευρωπαϊκό τμήμα της Τουρκίας. Είναι μουσική σχεδόν ομοιόμορφη, με μελωδίες και ερμηνεία αντιληπτές και αναγνωρίσιμες, επιρροές της οποίας δέχτηκε και η Ελλάδα.
Η Βαλκανική μουσική συναντά χρώματα διαφορετικών μουσικών παραδόσεων και δημιουργεί μια πολύμορφη σύνθεση. Πήρε το όνομα της από το «μπαλκάν» που σημαίνει όρος-βουνό στα τουρκικά ενώ τα όργανα (έγχορδα , πνευστά , κρουστά) που χρησιμοποιούνται είναι κοινά σε όλο το βαλκανικό χώρο. Που δεν συναντούμε την γκάιντα, το ζουρνά, το λαούτο, το νταούλι, την τρομπέτα, το κλαρίνο, το βιολί, το ακορντεόν;
🏡Σπίτι:
Σήμερα το μάθημα ήταν αφιερωμένο στα προβλήματα. Στο τετράδιο προβλημάτων είδαμε διάφορα προβλήματα που λύνονται με διαιρέσεις και μελετήσαμε σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιούμε την πράξη αυτή.
Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 34 πρόβλημα 1-2 και το παρακάτω πινακ΄άκι στο τετράδιο
Σήμερα αφιερώσαμε το μάθημά μας στη χρήση του βιβλίου της Γραμματικής και στις........
Συμπληρώσαμε την εξής φωτοτυπία για τις μετοχές. Για όσους δεν θυμούνται καλά....
🏡Σπίτι:
Σήμερα κάναμε την επανάληψή μας στα μίγματα: επαναληπτικές ασκήσεις
Μπορείτε να κάνετε εξάσκηση με τα παρακάτω κουίζ:
Σήμερα παίξαμε ένα παιχνίδι σχετικά με το τι είναι απαραίτητο να έχουμε μαζί μας σε περίπτωση σεισμού: Γίνεται σεισμός. Στη συνέχεια, συζητήσαμε τι είναι απαραίτητο να έχουμε μαζί μας σε περίπτωση σεισμού και φτιάξαμε τα σακίδια έκτακτης ανάγκης της τάξης μας.
Ορισμένα βίντεο με περισσότερες πληροφορίες:
Σήμερα συνεχίσαμε να μελετάμε τα επίθετα και την κλίση τους. Από εδώ και πλέον έχουμε σύμμαχο και βοηθώ μας της σχολική Γραμματική .
Έτσι με τη βοήθεια της Γραμματικής συμπληρώσαμε τις παρακάτω ασκήσεις: Ασκήσεις ης-ια- καταλήξεις επιθέτων
Στη συνέχεια στο Τ.Ε. σελ. 31-33 μελετήσαμε τι είναι οι μικρές αγγελίες και πώς μπορούμε να γράψουμε κι εμείς μία.
🏡Σπίτι:
Σήμερα συζητήσαμε τι σημαίνει να είναι κανείς ενεργός πολίτης.
Θυμηθήκαμε τον Αγαθοκλή και είδαμε τι αλλαγές αποφάσισε να κάνει στη ζωή του....
Ψηφίσαμε και είδαμε σε ποια κατηγορία πιστεύουμε ότι ανήκουμε; Στόχος μας: μέχρι το τέλος της χρονιά να έχουμε όλοι μας γίνει ενεργοί πολίτες!