Μάθημα: 22. Εισαγωγή στα κλάσματα Χρονοδιάγραμμα: έως Πέμπτη 18/2
Σήμερα συνεχίσαμε να ασχολούμαστε με τα κλάσματα για να τα εμπεδώσουμε καλύτερα.
Συγκεκριμένα κάναμε :
Τ.Ε. β' τεύχος σελ. 24-25 ασκ.1 και 3
⛪Σπίτι:
Βήμα 1ο: Μελετώ τις ασκήσεις που κάναμε στο μάθημα και την διαφάνεια. Βήμα 2ο: Λύνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας και στο Τ.Ε. β' τεύχος την ασκ. 2 σελ. 24
Σπίτι Βήμα 1ο: Στο τετράδιο γραπτού λόγου γράφουμε μια επιστολή προς τον Χειμώνα και του ζητάμε να χιονίζει πιο συχνά.
Προσέχουμε η επιστολή μας να έχει τα εξής στοιχεία:
1) Στοιχεία αποστολέα (πάνω αριστερά)
2) Ημερομηνία (αφήνω μια γραμμή και δεξιά)
3) Προσφώνηση (αφήνω μια γραμμή και αριστερά)
4) Γράφουμε σε δύο παραγράφους το κείμενο
1η παράγραφος: Για ποιον λόγω του στέλνουμε την επιστολή.
2η παράγραφος: Επιχειρήματα
5) Χαιρετισμός- Υπογραφή (αφήνω μια γραμμή και δεξιά)
Μάθημα: 1. Στους Κίκονες, στους Λωτοφάγους Χρονοδιάγραμμα: έως Τετάρτη 17/2
Σήμερα μπήκαμε στην τελευταία ενότητα Μυθολογίας της φετινής χρονιάς, την Οδύσσεια.
Μιλήσαμε μόνο για τις δυο πρώτες περιπέτειες του Οδυσσέα... Για την τρίτη θα μιλήσουμε την Τετάρτη.
Βιβλίο σελ. 81-82
Βήμα 1ο: Μελετώ το μάθημα σελ. 81-82 και τη διαφάνεια.
Οι ερωτήσεις θα με βοηθήσουν να οργανώσω καλύτερα τις πληροφορίες του μαθήματος (έως και την ερώτηση 4).
Βήμα 2ο: Η διατήρηση της μνήμης είναι ζήτημα ζωής και θανάτου, τόσο για έναν άνθρωπο όσο και για έναν λαό. Ο Οδυσσέας σώζεται γιατί δε ξεχνά! Απαντώ στην παρακάτω ερώτηση στο τετράδιο ιστορίας.
Φαντάσου ότι χάνεις τη μνήμη σου για μία μέρα. Τι προβλήματα θα συναντούσες; Πώς πιστεύεις ότι θα αισθανόσουν;
Ένα όμορφο τραγούδι σχετικά με τις περιπέτειες του Οδυσσέα:
Κατά τη διάρκεια της επόμενης εβδομάδας θα χρειαστούμε το β' τεύχος Τ.Ε. γλώσσας και το β΄τεύχος Τ.Ε. Μαθηματικών.
Σας παρακαλώ πολύ να ελέγξετε στη βιβλιοθήκη σας εάν τα έχετε μαζί σας. Σε περίπτωση που σας λείπει κάποιο τεύχος, ενημερώστε με ώστε να σας προμηθεύσω με κάποιο από το σχολείο.
Μάθημα: Ο εγωιστής γίγαντας (συνέχεια) Χρονοδιάγραμμα: έως Τρίτη 16/2
Σήμερα ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις στη σελ.69 του Τ.Ε. Επίσης, διαβάσαμε τη συνέχεια της ιστορίας του Εγωιστή Γίγαντα (Βιβλίο σελ. 86-87)
🏠Σπίτι: Βήμα 1ο: Τ.Ε. σελ. 70 ασκ. 5 (να γίνει στο τετράδιο της γλώσσας ή σε ένα φύλλο χαρτί)
Βήμα 2ο: Τ.Ε. τα ρήματα της ασκ. 3 σελ. 69 τα γράφω στους άλλους χρόνους, στο ίδιο πρόσωπο (όπως η άσκηση που κάναμε στο μάθημα). Η άσκηση να γίνει στο τετράδιο γλώσσας.
Βήμα 3ο: Συμπληρώνω στο τετράδιο της γλώσσα τις ασκήσεις της παρακάτω Φωτοτυπίας αντωνυμίες ασκήσεις
Μάθημα: Κτητικές Αντωνυμίες Χρονοδιάγραμμα: έως Παρασκευή 12/2
Στο σημερινό μάθημα μάθαμε τις κτητικές αντωνυμίες. Μάθαμε ποιες είναι (δυνατοί και αδύνατοι τύποι) και πώς θα τις διακρίνουμε από τον αδύνατο τύπο των προσωπικών αντωνυμιών μέσα σε μια πρόταση.
Μελετήσαμε στο χοντρό βιβλίο σελ. 30 και στη συνέχεια λύσαμε τις ασκήσεις του τετραδίου.
🏡Σπίτι: Βήμα 1ο: Μελετάω τις κτητικές αντωνυμίες και τις ασκήσεις που κάναμε στο μάθημα. Βήμα 2ο: Λύνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας με τίτλο "Κτητικές Αντωνυμίες".
Είναι μικρά ποιήματα που πρωτοεμφανίστηκαν στην Ιαπωνία.
Περιγράφουν μια στιγμή του χρόνου, δημιουργούν μια εικόνα.
Οι εποχές , τα χρώματα , η φύση κατέχουν σημαντική θέση.
Η εικόνα που δημιουργεί ένα Χαϊκού αποκαλύπτει πώς νιώθει ο δημιουργός του.
Ο Σεφέρης είναι ένας από τους Έλληνες ποιητές που ασχολήθηκαν με τα Χαϊκού.
Με αφορμή την άσκηση στο βιβλίο εργασιών, φτιάξαμε δικά μας χαϊκού για μια εποχή του χρόνου. Νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι απολαυστικό! Αξίζει στον καθένα ξεχωριστά ένα Βραβείο Σεφέρη!