Μήνας: Δεκέμβριος 2019
Ενημερώθηκε στις 6 Ιανουαρίου, 2020
Χριστουγεννιάτικες κάρτες με Ηλεκτρικά Κυκλώματα
Δράση συνδιδασκαλίας STEM με την με την δασκάλα της τάξης, κα. Σωτηρία: οι μαθητές, υπό την καθοδήγησή των δύο εκπαιδευτικών δημιούργησαν ηλεκτρικά κυκλώματα, φωτίζοντας τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες τους. Ο ηλεκτρισμός και τα ηλεκτρικά κυκλώματα αποτελούν ύλη της ΣΤ’ …
Ενημερώθηκε στις 6 Ιανουαρίου, 2020
Η ΩΡΑ του Κώδικα – Δράση 2
Hour of Code’s ‘Robotics and Circuits’: οι μαθητές κωδικοποίησαν τα ρομποτάκια Edison στο να προσομοιώσουν την φύλαξη μιας αυλής από έναν σκύλο (το ρομποτάκι). Χρησιμοποιώντας τους ανιχνευτές κίνησης και αντανάκλασης επιφάνειας, ο σκύλος μπορεί να κινηθεί ελεύθερα εντός …
Δημοσιεύτηκε στις 10 Δεκεμβρίου, 2019
Ώρα του Κώδικα: Hour of Code 2019
Οι μαθητές συμμετέχουν στην Ώρα του Κώδικα (Hour of Code 2019) με 2 δράσεις: ο προγραμματισμός του ρομπότ Edison και την δράση “A.I for Oceans” από το code.org. Η επιστήμη των υπολογιστών είναι πολύ περισσότερο από την κωδικοποίηση! …
Ενημερώθηκε στις 6 Ιανουαρίου, 2020
Προγραμματίζοντας τα ρομποτάκια Edison
Οι μαθητές είχαν την πρώτη του επαφή με τα ρομποτάκια Edison και πειραματιστήκαν προγραμματίζοντας την κίνηση και τους αισθητήρες τους. Οι αισθητήρες αποτελούν ένα βασικό στοιχείο της Τεχνητής Νοημοσύνης , της Μηχανικής Μάθησης και των έξυπνων συσκευών τα …
Ενημερώθηκε στις 8 Δεκεμβρίου, 2019
Προκαταλήψεις και Ποιοτικά Δεδομένα (Μέρος 3ο):Αποτελέσματα
Με βάση τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου, οι μαθητές συνειδητοποίησαν πόσο σημαντικά είναι τα δεδομένα (καλά καθορισμένα, ποιοτικά , μεγάλο δειγματολόγιο, χωρίς παρερμηνεύσεις) προκειμένου να εκπαιδεύσουν ένα πρόγραμμα Μηχανικής Μάθησης. Συνειδητοποίησαν επίσης ότι έχουν αναπαράγει κάποια υποσυνείδητα στερεότυπα/προκαταλήψεις (τα …
Δημοσιεύτηκε στις 1 Δεκεμβρίου, 2019
Ψευδαισθήσεις: τι μπορείς να πιστέψεις;
Ψευδαισθήσεις με το NVIDIA AI PLAYGROUND: συναντήστε το GauGAN, μία Τεχνητή Νοημοσύνη που δημιουργεί ψεύτικα τοπία που φαίνονται πραγματικά! Οι μαθητές πειραματίστηκαν αυτή την εβδομάδα με τον Gaugan και συνειδητοποίησαν πόσο εύκολο ήταν να δημιουργηθούν ψεύτικες φωτογραφίες με τη …
Ενημερώθηκε στις 1 Δεκεμβρίου, 2019
Προκαταλήψεις και Ποιοτικά Δεδομένα (Μέρος 2ο)
Δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο βασισμένο στις ζωγραφιές των μαθητών, στο οποίο ζητήθηκε τόσο από τα εταιρικά σχολεία όσο και από τους μαθητές μας να αξιολογήσουν σε πρώτη φάση αν μπορούσαν να ταυτοποιήσουν 100% τις εικόνες (αγόρι-κορίτσι) και να απαντήσουν …
Ενημερώθηκε στις 1 Δεκεμβρίου, 2019
Προκαταλήψεις και Ποιοτικά Δεδομένα (Μέρος 1ο)
Την περασμένη εβδομάδα οι μαθητές μας έκαναν μια πολύ ενδιαφέρουσα δραστηριότητα με την δασκάλα τους Σωτηρία Μαρώλια. Τους ζήτησε να σχεδιάσουν εικόνες παιδιών για να διδάξουν ένα πρόγραμμα Μηχανικής Μάθησης να αναγνωρίζει αγόρια και κορίτσια από ένα σχέδιο. …
Δημοσιεύτηκε στις 1 Δεκεμβρίου, 2019
A.I Experiments with Google: εφαρμογές Τεχνιτής Νοημοσύνης με την Google
Εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην τάξη! Mαθήμα συν-διδασκαλίας με τη κα Σωτηρία Μαρώλια, στο οποίο οι μαθητές μας πειραματίστηκαν με τα “A.I Experiments with Google” και πιο συγκεκριμένα με το Quick Draw, ένα παιχνίδι όπου ένα νευρωνικό δίκτυο …
Ενημερώθηκε στις 1 Δεκεμβρίου, 2019