Ελληνικά

Εκπαίδευση μιας Μηχανής Μάθησης για αναγνώριση ακατάλληλων/κατάλληλων εικόνων (Μέρος 3)

Οι μαθητές ολοκλήρωσαν τον προγραμματισμό σε Scratch της εφαρμογή τους αναγνώρισης και κατηγοριοποίησης εικόνων σε αβλαβείς ή επιβλαβείς . Τρέξανε και δοκίμασαν το  μοντέλο τους, τροφοδοτώντας το με διάφορες εικόνες.

Αποτελέσματα: το μοντέλο είχε καλά αποτελέσματα συγκρίνοντας εικόνες με διαφορετικά σχήματα ή και χρώματα αλλά δυσκολεύονταν  να κατηγοριοποιήσει εικόνες με το ίδιο σχήμα και χρώμα αλλά με διαφορετική έκφραση.

Αφήστε μια απάντηση