1821-2021 11ο ΔΣ Καλαμαριάς:Ψηφιακό Βιβλίο για την Ελληνική Επανάσταση του 1821

Ψηφιακό Βιβλίο με θέμα την Ελληνική Επανάσταση με εικόνες, κείμενα με δυνατότητα ηχογραφημένης ανάγνωσης και βίντεο με τραγούδια από τη Χορωδία και Ορχήστρα του Σχολείου μας.

πατήστε εδώ για να το διαβάσετε

11ο ΔΣ Καλαμαριάς Wedocare Ρομποτικό σύστημα προστασίας θέσεων στάθμευσης για Αμεα

Οι μαθητές του 11ου ΔΣ Καλαμαριάς κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν ρομποτικό σύστημα προστασίας θέσεων στάθμευσης για ΑμεΑ.

https://www.amna.gr/freepress/article/393602/We-Do-Care-Mathitiki-rompotiki-kataskeui-mas-didaskei-na-NOIAZOMASTE

Χριστουγεννιάτικη Γιορτή 11ου ΔΣ Καλαμαριάς

Χριστουγεννιάτικη Γιορτή 11οΔΣ Καλαμαριας

Όλες οι Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες των μαθητών του 11ου ΔΣ Καλαμαριάς σε αυτό το Ψηφιακό Εικονικό Σχολείο!


https://docs.google.com/presentation/d/1PKBXl_ue0NuqiLETefJbaEryxuoBtiP8YYeN22pqSOo/present?slide=id.p

Η ελληνική επανάσταση του 1821 μέσα από τα μάτια των παιδιών του 2ου Νηπιαγωγείου Νέων Επιβατών

Τα παιδιά παρατηρούν πίνακες ζωγραφικής από την ελληνική επανάσταση του 1821 και εμπνέονται τις ζωγραφιές τους από τους πίνακες.

200 χρόνια από την επανάσταση του 1821 – Προσέγγιση μέσα από την τέχνη. 8ο &18ο Δ. Σ. Θεσ/νίκης

Οι μαθητές των ΣΤ΄ τάξεων του 8ου και 18ου Δημοτικών Σχολείων Θεσσαλονίκης ερμηνεύουν δύο τραγούδια από το έργο του Διονύσιου Σολωμού ‘’Ελεύθεροι Πολιορκημένοι’’ σε μελοποίηση του Γιάννη Μαρκόπουλου, για να επικεντρωθούν στην έξοδο του Μεσολογγίου. Παράλληλα γίνεται παρουσίαση πινάκων ζωγραφικής από διάσημους ζωγράφους με θεματολογία την έξοδο του Μεσολογγίου ώστε να φανεί το μέγεθος της εξέγερσης μέσα από μουσική και εικαστική προσέγγιση.

1821 – 2021,200 χρόνια. “Ελεύθεροι – Πολιορκημένοι” και τότε και τώρα.. ΠΣΠΘ Νηπιαγωγείο

Οι μικροί μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης , με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Μαστοροδήμου Σταυρούλα εμπνεόμενοι  από το έργο του Δ. Σολωμού "Ελεύθεροι Πολιορκημένοι" δημιούργησαν μια πρωτότυπη και υψηλής αισθητικής παράσταση.

1821 – 2021,200 χρόνια. “Ελεύθεροι – Πολιορκημένοι” και τότε και τώρα..
Νηπιαγωγείο Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Σωματικός Αυτοσχεδιασμός: Νήπια Π.Σ.Π.Θ. – Σχολικό έτος: 2020-21
Απαγγελία: Μαστοροδήμου Σταυρούλα

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του σχολείου .

 

 

Οι τέσσερις εποχές και οι μήνες τους

Διαδραστική αφίσα για το νηπιαγωγείο με θέμα τις τέσσερις εποχές και τους δώδεκα μήνες https://www.thinglink.com/scene/1395811488827965441

Βρες ποια λέξη είναι η σωστή

Βρες ποιο γράμμα  λείπει

Δημιουργία φθινοπωρινού τοπίου

 

 

Δραστηριότητες με το όνομα

Μαθαίνω να αναγνωρίζω το όνομά μου

 

Δραστηριότητα με Θέμα τη Διατροφή

Δραστηριότητες με θέμα τη Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής

 

Οι Μύθοι του Αισώπου 2ο Νηπιαγωγείο Νέων Επιβατών

To σχολικό έτος   2019-20 η νηπιαγωγός Φωτεινή  Τσίρλη  υλοποίησε πολιτιστικό πρόγραμμα με θέμα «οι μύθοι του Αισώπου», στο 2ο Νηπιαγωγείου Νέων Επιβατών . Στην παρουσίαση που ακολουθεί παρουσιάζονται δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος και δημιουργίες των παιδιών του νηπιαγωγείου.

 

«Εικαστικοί Πειραματισμοί» , 3ο Δ.Σ. Θεσ/νίκης

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης παρουσιάζει ιδιαίτερα  αξιόλογες δράσεις στον μάθημα των Εικαστικών και στο πλαίσιο των Πολιτιστικών Προγραμμάτων με υπεύθυνη την εικαστικό του σχολείου  κ. Τάνια Καρακώττα και έχει τιμηθεί με ποικίλες διακρίσεις.

Το σχολικό έτος 2019-20 οι μαθητές/τριες του ΣΤ2 τμήματος, στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Εικαστικοί Πειραματισμοί» με υπεύθυνη την καθηγήτρια εικαστικών κ. Τάνια Καρακώττα ήρθαν σε επαφή με τεχνικές της ζωγραφικής και της γλυπτικής, γνώρισαν καλλιτέχνες και καλλιτεχνικά ρεύματα των εικαστικών τεχνών και δημιούργησαν ζωγραφικά έργα και γλυπτά. Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του 3ου Δημοτικού σχολείου  για να δείτε το βίντεο με τις δημιουργίες των μαθητών  ή κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα.

Επίσης δείτε στιγμές από τις δράσεις των μαθητών/τριών του 3ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης στο μάθημα των Εικαστικών το σχολικό έτος: 2019-2020 εδώ.

Ποικίλες άλλες δράσεις υπάρχουν αναρτημένες στην ιστοσελίδα του σχολείου στη θεματική "Εικαστικά" (Βλ.https://blogs.sch.gr/3dimthess/category/art/ ).

 

Φιλαναγνωσία και Δημιουργική Γραφή στο Νηπιαγωγείο – 73ο Νηπιαγωγείο Θεσ/νίκης

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2019-20 η  εκπαιδευτικός Παπαβασιλείου Χαρίκλεια υλοποίησε με τα παιδιά του 73ου Νηπιαγωγείου Θεσ/νίκης το πολιτιστικό πρόγραμμα "Φιλαναγνωσία και Δημιουργική Γραφή στο Νηπιαγωγείο" . Μέσω του προγράμματος οικοδομήθηκε μια ουσιαστική σχέση των παιδιών με το βιβλίο και τη λογοτεχνία, καλλιεργήθηκε ο προφορικός και γραπτός λόγος κατά την ενασχόληση τους με τη δημιουργική γραφή , ενισχύθηκε η αυτοεικόνα τους και καλλιεργήθηκε το πνεύμα συνεργασίας. Στο πλαίσιο του προγράμματος τα παιδιά έγραψαν τις δικές τους ιστορίες και ποιήματα και δημιουργήθηκε το βιβλιοπωλείο της τάξης με βιβλία που έφτιαξαν τα παιδιά.

Για να διαβάσετε τα κείμενα των παιδιών κάντε κλικ στην εικόνα.

 

 

 

Με της ψυχής τα μάτια 2ο Νηπιαγωγείο Τριαδίου

Στο 2ο Νηπιαγωγείο Τριαδίου το σχολικό έτος 2019-20 η εκπαιδευτικός  Γραμματικοπούλου Σοφία υλοποίησε με τους/τις μαθητές/τριές της το πρόγραμμα "Με τα μάτια της ψυχής". Μέσω του προγράμματος οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν μεγάλους Έλληνες μουσικοσυνθέτες και το έργο τους. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα,  καθώς και δημιουργίες των μαθητών/τριών είναι αναρτημένες στη διαδραστική αφίσα που δημιούργησε η εκπαιδευτικός  στην εφαρμογή thinglink. Επισκεφτείτε τη διαδραστική αφίσα κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα.

Μένουμε σπίτι ….Μαζί – 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας

Το 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας κατά τη διάρκεια της καραντίνας την άνοιξη του 2020 συνεργάστηκε  με σχολεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό στο πλαίσιο του etwinning έργου "Μένουμε σπίτι...Μαζί!"  και υλοποίησε μαζί με όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία ποικίλες και ευρηματικές δράσεις που εντάσσονται σε διάφορες θεματικές και κατά τις οποίες χρησιμοποιήθηκαν πολλές και διαφορετικές ψηφιακές εφαρμογές. Για να ενημερωθείτε δείτε την παρακάτω παρουσίαση.

 

ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΓΟΝΙ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΣΤΟ ΒΑΓΟΝΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ- 88ο Δ. Σ. Θεσ/νίκης

Το σχολικό έτος  2018-19 στο Δ2 τμήμα  του 88ου Δ. Σ. Θεσ/νίκης υλοποιήθηκε το πολιτιστικό πρόγραμμα "Από το βαγόνι του τραμ στο βαγόνι του μετρό" με αφορμή τη δημιουργία του Μετρό στην πόλη μας. Υπεύθυνες για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος ήταν οι  Γιαζάση Ελισάβετ ΠΕ06, Μένου Αλεξάνδρα ΠΕ70, Βοσνάκη Αναστασία ΠΕ70, Κατσιούρα Κατερίνα ΠΕ08. Στην παρακάτω παρουσίαση αναφέρονται εκπαιδευτικές δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος και προβάλλονται δημιουργίες των μαθητών/τριών.

 

Βιβλία σε ρόδες – 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας

Το 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας τη σχολική χρονιά 2019-20 συμμετείχε στο πρόγραμμα βιβλία σε ρόδες . Το πρόγραμμα βιβλία σε ρόδες  είναι ένα πρόγραμμα φιλαναγνωσίας που φέρνει μικρές βαλίτσες με 25 περίπου  βιβλία διαφόρων θεματικών  στις τάξεις των σχολείων. Το 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας επέλεξε τη βαλίτσα με θέμα «Περιβάλλον». Στην παρουσίαση που ακολουθεί παρουσιάζονται  το πρόγραμμα, οι δράσεις που υλοποιήθηκαν στο 1ο τμήμα του 4ου Νηπιαγωγείου Πυλαίας, καθώς και οι δράσεις των παιδιών. Υπεύθυνες για την υλοποίηση του προγράμματος στο συγκεκριμένο τμήμα και τη δημιουργία της ενδιαφέρουσας παρουσίασης ήταν οι εκπαιδευτικοί: Ζησοπούλου Αθηνά, Χατζηλεοντίου Δέσποινα και Λοβάτση Ελευθερία.  Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ στην εικόνα.

Παιδί και νερό σε στάδιο Πειραματικό 2ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο ΑΠΘ

Στα πλαίσια του Προγράμματος "Παιδί και νερό σε στάδιο Πειραματικό" με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με το περιβάλλον, δημιουργήθηκε ένα σύντομο ψηφιακό βιβλίο με την αφήγηση του ταξιδιού του νερού. Οι ζωγραφιές είναι ομαδικές εργασίες των παιδιών στον διαδραστικό πίνακα των τάξεων.

Δείτε "Το Σταγονοταξίδι" μας στον σύνδεσμο που ακολουθεί:

https://www.storyjumper.com/book/read/68383275

Book titled 'Το Σταγονοταξίδι'

Σχολική μονάδα: 2ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο ΑΠΘ

Εκπαιδευτικοί: Ιωάννα Καραγιώργου. Μαρία Λαγκούση, Σοφία Χατζηγεωργιάδου

Ασφάλεια στο διαδίκτυο (video έργα παιδιών) 2ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο ΑΠΘ

Στα πλαίσια του προγράμματος "Υπολογιστής και Παιδί" προχωρήσαμε στη ζωγραφική απεικόνιση των θετικών συμπεριφορών σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου και των φορητών συσκευών. Δημιουργήσαμε ένα video με τα έργα των παιδιών που δίνουν "Μια ντουζίνα συμβουλές για το διαδίκτυο!"

Σχολική μονάδα 2ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο

Εκπαιδευτικοί: Βασιλική Αλεξίου, Ιωάννα Καραγιώργου, Σοφία Χατζηγεωργιάδου

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο (video παιχνίδια ρόλων) 2ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο ΑΠΘ

Στόχος μας στα πλαίσια του Προγράμματος "Υπολογιστής και Παιδί" ήταν η καλή ψυχική υγεία και ευημερία μέσω της εκπαίδευσης των παιδιών στη σωστή διαχείριση του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών συσκευών (Η/Υ και τάμπλετ) και η ενημέρωση των οικογενειών. Τα παιδιά, αφού παρακολούθησαν video για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, έπαιξαν θεατρικό παιχνίδι με αναπαράσταση αρνητικών και θετικών συμπεριφορών. Δημιουργήσαμε ένα δικό μας video με τα παιχνίδια ρόλων των παιδιών ώστε να γίνει διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος στις οικογένειες και στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.

Σχολική μονάδα: 2ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο ΑΠΘ

Εκπαιδευτικοί: Βασιλική Αλεξίου, Ιωάννα Καραγιώργου, Σοφία Χατζηγεωργιάδου

Οι μύθοι του Αισώπου

Γνωρίζουμε τον Αίσωπο και τους μύθους του μέσα από μία διαδραστική αφίσα

https://www.thinglink.com/scene/1320648779879153665 .

ΈΝΤΟΜΑ

παιχνίδι μνήμης

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ

Μια σύντομη αφήγηση της ιστορίας του Πόντου ,από τη μυθολογία ως τη γενοκτονία, μέσα από πολλές εικόνες.https://drive.google.com/open?id=1JoNKvMkcZHdebie-Z42M8HcnyiDwTJ_o

Παιχνίδια αντιστοίχισης μέσα από γνωστούς πίνακες ζωγραφικής

Παιχνίδια μνήμης με πίνακες ζωγραφικής      https://learningapps.org/display?v=p32j1d3tk20

Ο πιστός φίλος

   Στο παραμύθι, «Ο πιστός φίλος» του Όσκαρ Ουάιλντ, θα παρακολουθήσουμε τις συνέπειες που προκύπτουν όταν αγνά αισθήματα απευθύνονται σε ανθρώπους που δεν τα αξίζουν. 

Η παρουσίαση της ιστορίας διαθέσιμη εδώ.

Η ιστορία  "O πιστός φίλος"

Δημιουργία ιστορίας μέσα από σχήματα

Δημιουργία ιστορίας μέσα από σχήματα

 

Γνωρίζω τα σχήματα στο νηπιαγωγείο

Γνωρίζω τα σχήματα

Η ιστορία του γάτου, που έμαθε σ’ ένα γλάρο να πετάει!

Η εκπαιδευτικός Ευφροσύνη Μοντεσάντου προτείνει προς τους μαθητές/τριες μας τη γνωριμία τους με το έργο του Λουίς Σεπούλβεδα «Η ιστορία του γάτου που έμαθε σ’ ένα γλάρο να πετάει» μέσω των παρακάτω δραστηριοτήτων. Μπορούν αρχικά να διαβάσουν την ιστορία σε μορφή κόμικ.

Υλικό Φιλαναγνωσίας

Piles of French Novels, Vincent Van Gogh, 1887

Στις «οδηγίες για ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων προτείνονται δραστηριότητες Φιλαναγνωσίας. Στην ιστοσελίδα Πολιτιστικά Θέματα  στην ενότητα «Υλικό Πολιτιστικών Θεμάτων» και στο θεματική Φιλαναγνωσία – Λογοτεχνία – παραμύθια -Βιβλία   θα βρείτε: