Ψηφιακές δεξιότητες και κατάρτιση

Ψηφιακές δεξιότητες και κατάρτιση

Η πανδημία ανέδειξε τη σημασία των ψηφιακών δεξιοτήτων για την εργασία και τις αλληλεπιδράσεις. Παράλληλα όμως, αποκάλυψε σοβαρές ανισότητες όσον αφορά την απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων και την πρόσβαση στην εκπαίδευση στην ΕΕ. Το Κοινοβούλιο θέλει το "Ευρωπαϊκό θεματολόγιο δεξιοτήτων" να ενθαρρύνει τους πολίτες και τις επιχειρήσεις να επωφεληθούν πλήρως από τις τεχνολογικές εξελίξεις.

 

Οικονομία της πλατφόρμας

Οι ψηφιακές πλατφόρμες αποτελούν σημαντικό μέρος της οικονομίας και των ζωών των πολιτών. Προσφέρουν τεράστιες ευκαιρίες ως διαδικτυακές αγορές, και συνιστούν σημαντικά μέσα επικοινωνίας. Ενέχουν όμως και σημαντικές προκλήσεις.

 

Η ΕΕ ενέκρινε τον Νόμο για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες και τον Νόμο για τις Ψηφιακές Αγορές με στόχο την προώθηση της ανταγωνιστικότητας, της καινοτομίας και της ανάπτυξης, ενισχύοντας παράλληλα την επιγραμμική ασφάλεια, την αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου και τη διασφάλιση της προστασίας της ελευθερίας του λόγου, της ελευθερίας του Τύπου και της δημοκρατίας.

Ευφυή συστήματα οδικών μεταφορών

 

Το Κοινοβούλιο ενέκρινε νέους κανόνες για την ανάπτυξη ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS) στις οδικές μεταφορές. Αυτοί οι κανόνες αποσκοπούν στην αύξηση της διαθεσιμότητας ψηφιακών δεδομένων κίνησης, στην προώθηση της ψηφιοποίησης στον τομέα των μεταφορών και στη διευκόλυνση της ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ των εφαρμογών κινητικότητας. Στόχος είναι η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, της αποτελεσματικότητας και της βιωσιμότητας στην κινητικότητα.

Οι κανόνες δεν ευνοούν κάποια συγκεκριμένη τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί σε έξυπνες υπηρεσίες μεταφορών, αλλά θέλουν να διασφαλίσουν ότι οι εφαρμογές μπορούν να λειτουργούν καλά μεταξύ τους. Θα πρέπει να σχεδιάζονται έτσι ώστε να παρέχουν σαφείς και εύκολα κατανοητές πληροφορίες στους χρήστες σχετικά με τις διάφορες επιλογές μεταφοράς που έχουν στη διάθεσή τους και να μην κάνουν διακρίσεις σε βάρος των ευάλωτων χρηστών του δρόμου. Τα κράτη μέλη της ΕΕ θα πρέπει να ενισχύσουν τη συνεργασία, ειδικά για διασυνοριακά έργα, για να διασφαλίσουν την ομαλή διασυνοριακή μεταφορά.

Διαδικτυακά βιντεοπαιχνίδια – προστατεύουν τους παίκτες και ενισχύουν τις δυνατότητες του κλάδου

Ο τομέας των διαδικτυακών βιντεοπαιχνιδιών ανθεί και συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΕΕ. Καθώς η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών επεκτείνεται ταχέως, πρέπει να ληφθούν υπόψη οι οικονομικές, κοινωνικές, εκπαιδευτικές, πολιτιστικές και καινοτόμες πτυχές των διαδικτυακών βιντεοπαιχνιδιών.

Η ΕΕ θέλει να υποστηρίξει τον τομέα, ο οποίος παρέχει περισσότερες από 90.000 άμεσες θέσεις εργασίας στην Ευρώπη και έχει μέγεθος αγοράς 23,3 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2021. Ταυτόχρονα, πρέπει να διασφαλιστεί ένα ασφαλέστερο περιβάλλον για τους παίκτες. Οι ευρωβουλευτές ζητούν τη θέσπιση κανόνων που να ρυθμίζουν προβληματικές πρακτικές αγορών, όπως loot boxes, καλύτερες πολιτικές ακύρωσης και προστασίας δεδομένων, καθώς και περισσότερη προστασία για τους ανήλικους παίκτες και τις ευάλωτες ομάδες.

πληροφόρησης.

Τι είναι η ουδετερότητα του άνθρακα;

 

Η ουδετερότητα του άνθρακα είναι η επίτευξη ισορροπίας ανάμεσα στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και την απορρόφηση άνθρακα σε συλλέκτες διοξειδίου. Για να επιτευχθούν καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, οι παγκόσμιες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου θα πρέπει να αντισταθμιστούν από την αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα.

 

Οι συλλέκτες διοξειδίου του άνθρακα είναι κάθε σύστημα που απορροφά περισσότερο άνθρακα απ' ό,τι εκπέμπει. Οι κύριες φυσικές καταβόθρες άνθρακα είναι το έδαφος, τα δάση και οι ωκεανοί. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι φυσικοί νεροχύτες αφαιρούν μεταξύ 9,5 και 11 Gt CO2 ετησίως. Οι ετήσιες παγκόσμιες εκπομπές CO2 έφθασαν τα 37,8 Gt το 2021.

 

 

 

Leave a Reply