Πριν προχωρήσουμε στις βιωματικές δραστηριότητες με τα παιδιά σε ρόλους ρομποτ και προγραμματιστή στο τετραγωνισμένο περιβάλλον ανιχνεύτηκαν οι ιδέες των παιδιών για τα ρομπότ, οι οποίες παρουσιάζονται στον γνωστικό χάρτη που ακολουθεί https://embed.coggle.it/diagram/X4oAK2h1km8VMJY3/0e096ecf305e4357bae17ed73195c2114f4b59b583b04d5bc683221e32b34329
Επίσης δείτε την ιστορία που δημιουργήθηκε και αναδεικνύει τις ιδέες των παιδιών
https://read.bookcreator.com/qJu509cmt7TIQhpbIBzWmoelSYa2/5P158GXDRzmzO_WZ0h77BQ