Γιορτάσαμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου ζωγραφίζοντας συνεργατικά με τους φίλους μας από την Κύπρο. Το μήνυμα μας είναι "Ναι στο παιχνίδι, όχι στα τάμπλετ"

Γιορτάσαμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου ζωγραφίζοντας συνεργατικά με τους φίλους μας από την Κύπρο. Το μήνυμα μας είναι "Ναι στο παιχνίδι, όχι στα τάμπλετ"

Δημιουργούμε ένα αίνιγμα για τα προϊόντα της Καλαμαριάς και το στέλνουμε στους φίλους μας στην Πύλο να το λύσουν

Λύνουμε και εικονογραφούμε το αίνιγμα που μας έστειλαν οι φίλοι μας από τον Κορινό.

Τα παιδια έβγαλαν φωτογραφίες από τη Μαρίνα και πήραν συνεντεύξεις από ψαράδες με τη βοήθεια των γονιών τους. Επίσης είχαμε και μια τηλεδιάσκεψη με επαγγελματία ψαρά, τον Καπετάν Κωνσταντή.

Ο Λαγουδής Ερευνητής αναθέτει την 3η αποστολή, σύμφωνα με την οποία τα παιδιά θα διερευνήσουν τα προϊόντα της περιοχής τους. Τους ζητά να βρουν παραγωγούς, να πάρουν συνεντεύξεις και να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους. https://tinyurl.com/y2mmtyn3
Τα προϊόντα των εταίρων βρίσκονται συγκεντρωμένα στον σύνδεσμο https://view.genial.ly/61c84aa9e3aa4e0de0fc9edb/guide-product-map
Στο πλαίσιο του etwinning έργου φτιάξαμε ένα ψηφιακό ημερολόγιο, το οποίο μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο και μπορείτε να το δείτε σε μορφή προβολή πατώντας ctr+F5
Κατά τη διάρκεια της 2ης αποστολής ο Λαγουδής ο Ερευνητής μας ανέθεσε να βρούμε λύσεις για τα προβλήματα του σχολείου μας και της γειτονιάς μας. Έτσι λοιπόν κάναμε μια διαδικτυακή συνάντηση με τον Δήμαρχο της Καλαμαριάς, όπου ζητήσαμε παιχνίδια και λουλούδια για την αυλή του σχολείου μας και δέντρα για τον πεζόδρομο μας. Επίσης φτιάξαμε ταμπέλες ώστε να προσέχουν την αυλή μας οι επισκέπτες της.

Δενδροφύτευση στον πεζόδρομο του σχολείου μας

Την Άνοιξη επισκεφτήκαμε την Ανθοέκθεση της Καλαμαριάς και αγοράσαμε λουλούδια για την αυλή του σχολείου μας. Ευχαριστούμε την εθελοντική ομάδα Cleaninguns, πού ήρθε και μας βοήθησε στο φύτεμα!


Πώς δουλέψαμε Έντομα

Σπιτάκι με λουλούδια Ζωάκι

Δάσος Κήπος

Κατεστραμμένο κάστρο Σπίτι με σημαία

Σκαντζόχοιρος
Αρχικά λύσαμε ένα παζλ που μας αποκάλυψε ότι το σχολείο που θα παίξουμε μαζί του ήταν το Νηπιαγωγείο της Χρυσαυγής. Στη συνέχεια κάναμε μια τηλεδιάσκεψη γνωριστήκαμε, ανταλλάξαμε Χριστουγεννιάτικες ευχές και παίξαμε δύο ψηφιακά παιχνίδια (το ένα ήταν η δημιουργία μοτίβου και το δεύτερο να στολίσουμε ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με κουκουνάρες -συμμετρία).

Όταν ο Λαγουδής ο ερευνητής μας έστειλε μήνυμα και ζήτησε τη βοήθειά μας να μαζέψουμε πληροφορίες για τη γειτονιά του σχολείου μας, ενθουσιαστήκαμε και "πιάσαμε δουλειά"
Παίξαμε διαδικτυακά, το παιχνίδι "μάντεψε το αντικείμενο". Κάθε νηπιαγωγείο είχε κρυμμένο ένα αντικείμενο που είχαν επιλέξει τα παιδιά και το άλλο προσπαθούσε με κατάλληλες ερωτήσεις να το μαντέψει.
