Αρχεία – Φάκελοι

Ο Κωστής έχει μια βιβλιοθήκη στο δωμάτιο του, στην οποία τα βιβλία δεν είναι τοποθετημένα με κάποια λογική σειρά. Η συμμαθήτριά του όμως, η Χρύσα, έχει τη δική της βιβλιοθήκη οργανωμένη με τα βιβλία της να είναι να τοποθετημένα ανάλογα με το περιεχόμενο τους. Ας υποθέσουμε ότι και οι δυο έχουν το βιβλίο «Η ιστορία μιας τυρόπιτας» του Αλέξανδρου Μωραιτίδη. Ποιος νομίζετε ότι θα το βρει πιο εύκολα και γιατί; Μα φυσικά η Χρύσα, γιατί με την οργάνωση που έχει στη βιβλιοθήκη της, μπορεί άμεσα να βρει αυτό που θέλει. O Κωστής από την άλλη, πρέπει να ψάξει σε όλη τη βιβλιοθήκη ένα προς ένα τα βιβλία, για να βρει τελικά αυτό που ζητά. Μια ανάλογη οργάνωση με τη βιβλιοθήκη της Χρύσας εφαρμόζουμε και στους υπολογιστές για τις εργασίες μας και τα προγράμματα.

  1. Σε τι εξυπηρετεί η οργάνωση των εργασιών μας στους υπολογιστές;
  2. Πώς θα οργανώσουμε τις εργασίες που φτιάχνουμε στον υπολογιστή, ώστε να μπορούμε να τις βρίσκουμε εύκολα στο μέλλον;
  3. Με τι μορφή αποθηκεύονται οι εργασίες στον υπολογιστή;

Στο Κεφάλαιο που ακολουθεί θα έχουμε τη δυνατότητα να να απαντήσουμε στα παραπάνω ερωτήματα εξηγώντας τον τρόπο οργάνωσης που χρησιμοποιούμε στους υπολογιστές.

Απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, όπως και τον τρόπο οργάνωσης που χρησιμοποιούμε στους υπολογιστές μπορείτε να βρείτε και να διαβάσετε ΕΔΩ, και να δείτε τα παρακάτω βίντεο:

Δραστηριότητες

  1. Μεταβείτε στο λογισμικό υποστήριξης πληροφορικής Γυμνασίου  > Αναχωρήσεις Β' Γυμνασίου > 2η ενότητα «Επικοινωνώ με τον Υπολογιστή» > «Αποθήκευση και διαχείριση αρχείων» > κλικ στον αριθμό 1 της βαλίτσας > μετά τον αριθμό 2 > μετά τον αριθμό 3 > μετά τον αριθμό 4
  2. Επεκτάσεις αρχείων
  3. Διαχείριση αρχείων και φακέλων

Leave a Reply