“Trying out” traditional recipes on SCIENTIX
The Traditional recepie activity (of January) we had with D2 class (4th Primary school of Elliniko) was submitted in the SCIENTIX STEM Discovery Campaigns 2025 It has been a really…
Αποκωδικοποίηση των 🔴🔵💯💥💀🌪️🦅🐸 🫘 ❤️🩷🧡💛💜
Online, young people are communicating in ways that most adults completely misunderstand. What looks innocent could potentially have a very different meaning. Here are some of the ‘codes’ which may…
Αναστασία (όνομα)
Το όνομα έχει ελληνική και ρωσική προέλευση: Αναστασία. Σημαίνει Ανάσταση και προέρχεται από το αρσενικό ελληνικό όνομα Αναστάσιος. Το όνομα Αναστασία δινόταν ήδη από τις πρώτες μέρες του χριστιανισμού σε…
Σοφία (όνομα)
Το όνομα Σοφία χρησιμοποιείται από τους πρώτες αιώνες στις ανατολικές επαρχίες της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Έγινε κοινό στις ελληνόφωνες περιοχές και αργότερα εξαπλώθηκε στις σλαβικές περιοχές. Εμφανίστηκε τελικά σε διάφορες ευρωπαϊκές…
Ρομποτική με microbit και Lego Spike στο SCIENTIX
Η δράση “Ρομποτική με microbit και Lego Spike” στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος με τίτλο “Let ‘s meet in the coding world” κατατέθηκε στο SCIENTIX για συμμετοχή στην STEM CAMPAIGN…
Different but united: ZECO … έγινε κουκλοθέατρο
Στα πλαίσια ενός προγράμματος eTwinning υλοποιήθηκε δράση που αφορά στα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις. Η ιστορία του/της ZECO περιέγραφε πως ένα παράξενο ζώο με αταίριαστα χαρακτηριστικά –χνουδωτή ουρά σκίουρου, φτερά…
Different but united: Παίξαμε το παιχνίδι του άλλου (Play each other’s game)
Σε αυτή τη δράση στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning: “Different but united” επιλέξαμε / παίξαμε / βιντεοσκοπήσαμε / περιγράψαμε ένα παιχνίδι αυλής. Ευχαριστούμε την κα. Παναγιώτα Λαμπροπουλου στο Δ2 που…
3η τηλεδιάσκεψη με το πρόγραμμα ΟΔΥΣΣΕΑΣ (Ε2)
Στα πλαίσια του προγράμματος ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2025, το τμήμα Ε2 με υπεύθυνη εκπαιδευτικό τη Σταυρούλα Ζέτη πραγματοποίησε σήμερα 1η Απριλίου την 3η τηλεδιάσκεψη με τη Στ τάξη του Δημοτικού Αγίας Βαρβάρας…
Europeana training course
2025-03-28 Europeana-DS-Y3-Training_Courses-Certificate_of_Participation-603