Ελληνικά

Για την Πέμπτη 20/3

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με την ορθογραφία και μετά παίξαμε με τα  ταμπελάκια τις λέξεις με ευ.  Στη συνέχεια προχωρήσαμε στην επόμενη ιστορία. Θυμηθήκαμε ξανά τα σημαδάκια στίξης και ξεχωρίσαμε το αυ.

pp μαθήματος Ο θείος Παύλος (1)

Για το σπίτι: Ανάγνωση  "Ο θείος Παύλος" και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο  Ο_θείος_Παύλος__αυ__250319_065029

Μαθηματικά: Μπήκαμε στο μάθημα 50 , στα προβλήματα.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο (μόνο την 4η σελίδα του αρχείου) κεφ.49-50 (1)

Εργαστήριο Δεξιοτήτων :  Σήμερα συνεχίσαμε  το χθεσινό εργαστήριο γιατι δεν προλάβαμε να ολοκληρώσουμε αυτά που ήθελα. Με αφορμή το χθεσινό μας βίντεο μιλήσαμε για τα ζώα του τσίρκου , για τα ζώα σε αιχμαλωσία και τα  πειραματόζωα. Κάθε παιδί έγραψε ένα κειμενάκι μπαίνοντας στη θέση ενός αδέσποτου σκυλιού ή ενός ζώου σε αιχμαλωσία.

Αύριο τα παιδιά θα κάνουν μάθημα με τη φοιτήτρια 

Για την Τετάρτη 19/3

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με την ανάγνωση και κάναμε τις εργασίες από το ΤΕ παίζοντας με τα καρτελάκια μας. Κάναμε το ευ από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής και ολοκληρώσαμε το pp.

Για το σπίτι: Ορθογραφία: " Ευχαριστώ . Είσαι πολύ ευγενικός." και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο  Η ευχη    μόνο τη 2η και 3η σελίδα

Μαθηματικά:  Στην τπάξη κάναμε πράξεις και προβλήματα.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο κεφ.49-50  τις δύο πρώτες σελίδες

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Στο πλαίσιο του εργαστηρίου παρακολουθήσαμε το παραμύθι του Χόρχε Μπουκάι " Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας"

Όσοι δεν έχετε χρόνο να έρθετε αύριο για την ενημέρωση, μπορούμε είτε τηλεφωνικώς, είτε κατ'  ιδίαν στις ώρες επικοινωνίας. 

 

Για την Τρίτη 18/3

Γλώσσα: Στην τάξη αφού ο δημοσιογράφος μας περιέγραψε την προηγούμενη ιστορία, προχωρήσαμε στην καινούρια. Γνωρίσαμε το κυκλοθυμικό ευ, που άλλοτε είναι νευριασμένο και άλλοτε ευτυχισμένο.  Δουλέψαμε το pp και στο τέλος αφού ευχηθήκαμε όλοι από κάτι ξεκινώντας με το εύχομαι... γράψαμε την ορθογραφία μας.

pp μαθήματος Η ευχή (1)

Για το σπίτι: Ανάγνωση "Η ευχή" και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο.Η_ευχή__ευ_ (1)_250317_064922 (1)

Μαθηματικά:  Στην τάξη ολοκληρώσαμε από το Τ.Ε. το μάθημα 49 . Όταν είχαμε μια αφαίρεση π.χ. 19- 14 , υπολογίζαμε με  14 στο μυαλό και μετρούσαμε με τα δαχτυλάκια πόσα θέλω να φτάσω ως το 19

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο 49_Προσθεση_και_αφαίρεση_-_Διψήφιοι_και_μονοψή_250317_065456

Μελέτη Περιβάλλοντος:  Στην τάξη μιλήσαμε για τα βουνά και τις δραστηριότητες των ανθρώπων που ζουν σε αυτά, .Αναφέραμε τι προετοιμασία θα κάναμε για να ανεβούμε στο βουνό. 

 

Για την Παρασκευή 13/3

Οι φοιτήτριες τους έδωσαν μια φωτοτυπία για να γράψουν ένα γράμμα στον συμμαθητή-τρια που τους έτυχε στην κλήρωση. Στα μαθηματικά να ολοκληρώσουν το Τ.Ε. γεωμετρικά σχήματα.

Αύριο εκδρομή!! Να έχουν μαζί μια τσαντούλα με το κολατσιό τους, νερό και καπέλο. Αύριο θα τους δώσω και το κόκκινο και μπλε τετράδιο για τις εργασίες του Σαββατοκύριαο

Για την Πέμπτη 13/3

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με την ανάγνωση και συνεχίσαμε με το Τ.Ε.. αφού ολοκληρώσαμε είπαμε για τα ονόματα που παίρνουν κόμμα σε μία πρόταση κι έπειτα φτιάξαμε το δικό μας μενού εστιατορίου στο κίτρινο τετράδιο σαν την εικόνα του βιβλίου.

Για το σπίτι: Ανάγνωση το φυλλάδιο 25 και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Κοντά_στο_τζάκι__τζ__250312_071053 (3)

Μαθηματικά: Προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 49 από το Β.Μ τα προηγούμενα μαθήματα που είναι μικρότερης βαρύτητας  τα άφησα για τους φοιτητές.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Κεφ_46_Προσθέσεις_και_αφαιρέσεις_διψήφιων_και__250312_071334

,Μελέτη Περιβάλλοντος: Συνεχίσαμε για τη θάλασσα και τα νησιά Από το Τ.Ε. . Παρατηρήσαμε τον πίνακα του Τσόκλη και φανταστήκαμε ότι ήμασταν μέσα. Ειπαμε τι ακούμε , τι αγγίζουμε και τι νιώθουμε. Στη συνέχεια είπαμε για τον μύθο της δημιουργίας των νησιών και ζωγραφίσαμε από ένα καράβι που το κάθε παιδί του έδωσε όνομα που θυμίζει θάλασσα.

Τις επόμενες Πέμπτες θα διδάσκουν οι φοιτητές στα παιδιά σε συνεννόηση μαζί μου και με την επίβλεψή μου. Υπενθυμίζω την αίτηση και τα χρήματα για την εκδρομή της Παρασκευής.

Για την Τετάρτη 12/3

Γλώσσα: Στην τάξη γράψαμε την ορθογραφία κι έπειτα κάναμε το γκ και το γγ από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής.  Προχωρήσαμε στην καινούρια μας ιστορία, κιτρινίσαμε το τζ, βρήκαμε συνώνυμες και αντίθετες λέξεις και στο τέλος μάθαμε για τους γλωσσοδέτες και είπαμε κι εμείς κάποιους με πολλά γέλια.

pp μαθήματος  Κοντά στο τζάκι (1)

Για το σπίτι: Ανάγνωση "Κοντά στο τζάκι" και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Κοντά στο τζάκι (1)Κοντα στο τζακι (1)   την 2η και την 3η σελίδα

Μαθηματικά: Ολοκληρώσαμε το μάθημα 42 από το Τ.Ε. και δουλέψαμε αρκετά το συμπλήρωμα της δεκάδας για να υπολογίσουμε το άθροισμα.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Προσθέσεις με υπέρβαση της Δεκάδας, κεφ. 42 (4)         τη 2η σελίδα

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Αναφέραμε με καταιγισμό ιδεών δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα αδέσποτα ζώα και προφορικά συνέχιζαν τη φράση  "Αν ήμουν ένα αδέσποτο ζώο στον δρόμο..."

Έχω  μοιράσει στα παιδιά τη δήλωση συμμετοχής της εκδρομής.

Για την Τρίτη 11/3

Γλώσσα: Στην τάξη μοιράσαμε τους ρόλους και κάναμε την ανάγνωση. Στη συνέχεια ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις από το Τ.Ε.. Μιλήσαμε για τον Αίσωπο , τα παραμύθια του και είδαμε τον τζίτζικα και τον μέρμηγκα .

Για το σπίτι: Ανάγνωση το φυλλάδιο 24 και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο. Μην αγγίζετε! Έχει αγκάθια!  (τη σελίδα 4 και 5)

Μαθηματικά: Στην τάξη μπήκαμε στο κεφάλαιο 42, τα προηγούμενα θα τα δουλέψουν με τις φοιτήτριες. Ο κύριος τρόπος που δουλεύουμε είναι τα πολλά στο κεφαλάκι και τα λίγα στο χεράκι. Σε αυτό το μάθημα δουλέψαμε και τη σύνθεση πατώντας στη δεκάδα. Σιγά σιγά τα παιδιά θα μπουν στο νόημα αλλά προς το παρόν δυσκολεύονται και δεν υπάρχει λόγος πίεσης.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Προσθέσεις με υπέρβαση της Δεκάδας, κεφ. 42 (1)    (μόνο την 1η σελίδα)

Μελέτη Περιβάλλοντος:  Μιλήσαμε για τα νησιά , συζητήσαμε για τους χάρτες και τις εικόνες του και με τις ασχολίες των ανθρώπων που ζουν σε νησί.

Για τη Δευτέρα 10/3

Γλώσσα: Στην τάξη ξεκινήσαμε με το φυλλάδιο της ανάγνωσης. Ο δημοσιογράφος μας περιέγραψε την προηγούμενη ιστορία και περάσαμε στην καινούρια παρατηρώντας την εικόνα και κάνοντας υποθέσεις. Στη συνέχεια τη διαβάσαμε και κάναμε κι εμείς υποθέσεις για το τι μπορεί να ανοίγει το  κλειδί. Κοκκινίσαμε τα γκ και πρασινίσαμε τα γγ ,, διαβάσαμε όλες τις παρείτσες. Γράψαμε στο κίτρινο τετράδιο το κάθε παιδί τη δική του αγγελία.

pp μαθήματος Μην αγγίζετε! Έχει αγκάθια! (2)

Για το σπίτι: Ανάγνωση "Μην αγγίζετε! Έχει αγκάθια!" και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Μην_αγγίζετε_Έχει_αγκάθια___γγ_γκ__250306_091939

Μαθηματικά: Δουλέψαμε στο τετράδιο προσθέσεις και αφαιρέσεις και παίξαμε μαγαζάκι με τα χρήματα που είχαν κόψει.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο  9cac5feba655c0ab663b963f1d21db36_250307_102711 (1)

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Θυμηθήκαμε ξανά τα θηλαστικά και τα ωοτόκα , είδαμε ένα βίντεο για τους πιγκουίνους, απάντησε το κάθε παιδί μόνο του στο κριτήριο αξιολόγησης και μετά το ελέγξαμε όλοι μαζί.

Καλό Σαββατοκύριακο!

Για την Παρασκευή 7/3

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε την ορθογραφία κι έπειτα έγραψε κάθε παιδί μόνο του από 2 προτάσεις για το πού θα μπορούσε να είναι ο βάτραχος. Κολλήσαμε το τσουκάλι της μάγισσας Τσίτση και έγραψε ο καθένας λέξεις από τσ .

Για το σπίτι: Ανάγνωση ξανά το φυλλάδιο και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο Γραμματική__Σύνθετες_Λέξεις__250305_070640

Μαθηματικά: Κάναμε τις δραστηριότητες του κεφαλαίου 39 από το Τ.Ε.

Για το σπίτι: Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο  Κεφ_39_Μονάδες_και_δεκάδες__Ιi__1_250305_070824 (1)    τη 2η σελίδα.

Μελέτη δεν προλάβαμε γιατί μας πήραν αρκετή ώρα τα μαθηματικά σήμερα. αφού ήταν απαιτητικές οι ασκήσεις.

 

Για την Πέμπτη 6/3

Γλώσσα: Στην τάξη κάναμε όλοι την ανάγνωση κι έπειτα ολοκληρώσαμε το Τετράδιο Εργασιών. Κάναμε από το Τετράδιο Πρώτης Γραφής το τσ.

pp μαθήματος Ο παπουτσωμένος χιονόδρακος (1)

Για το σπίτι: Ανάγνωση το φυλλάδιο 23 , ορθογραφία ¨Ο βάτραχος είναι μέσα σε ένα αστείο παπούτσι" και ασκήσεις στο κόκκινο τετράδιο ο παπουτσωμένος χιονόδρακος 

Μαθηματικά: Στην τάξη μπήκαμε στο κεφάλαιο 39 από το Β.Μ. δουλεύοντας ξανά τις δεκάδες και τις μονάδες.

Για το σπίτι: Να κόψουνε με προσοχή τα νομίσματα και τα χαρτονομίσματα από το τέλος του βιβλίου και να τα έχουν μαζί τους αύριο σε ένα φακελάκι, Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο Κεφ_39_Μονάδες_και_δεκάδες__Ιi__1_250305_070824

Μελέτη Περιβάλλοντος:  Αρχίσαμε το κεφάλαιο "Ο τόπος που ζω" από το Β.Μ. Μιλήσαμε για τις ακτές, τη θάλασσα, τα νησιά, τα ποτάμια, τις λίμνες, τους κάμπους και τα βουνά.