Εφαρμογή Piano

Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία μιας εφαρμογής με όνομα Piano, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη της να παίζει πιάνο στην οθόνη του κινητού του.

Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.

Κατέβασε τα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ.

Πηγή: Προγραμματισμός σε App Inventor. Βασίλης Βασιλάκης, Γιώργος Χατζηνικολάκης. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου, 2014.

Εφαρμογή Finger Painting

Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία με το App Inventor μιας εφαρμογής  ζωγραφικής με τα δάχτυλα, η οποία θα επιτρέπει να ζωγραφίζουμε ακόμα και πάνω σε φωτογραφίες που τραβάμε με την κάμερα της συσκευής, ενώ θα μπορούμε και να αποθηκεύσουμε τις δημιουργίες μας.  Το περιβάλλον της εφαρμογής μας θα μοιάζει με το παρακάτω.

Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.

Κατέβασε τα όλα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ ή πατώντας πάνω σε κάθε αρχείο ξεχωριστά: takepıc.png  clear.png save.png

Πηγή: Προγραμματισμός σε App Inventor. Βασίλης Βασιλάκης, Γιώργος Χατζηνικολάκης. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου, 2014.

 

Εφαρμογή Colors

Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία με το App Inventor μιας απλής εφαρμογής με όνομα Colors, στην οποία ο χρήστης θα μπορεί να αλλάξει το χρώμα της οθόνης, διαλέγοντας ανάμεσα σε τρία διαθέσιμα χρώματα.

Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.

Εφαρμογή Kitty

Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία με το App Inventor μιας απλής εφαρμογής, στην οποία θα εμφανίζεται η εικόνα μιας γάτας ως ένα κουμπί, το οποίο εάν πατήσετε η γάτα θα νιαουρίζει, ενώ ταυτόχρονα θα παράγεται στο κινητό δόνηση για 1 δευτερόλεπτο.

Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.

Κατέβασε τα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ.

Εισαγωγή στο App inventor

Παρακάτω θα βρείτε μια μικρή εισαγωγική παρουσίαση για τον προγραμματισμό εφαρμογών για φορητές συσκευές (κινητά, tablet) με το περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών, App Inventor.

Κεφάλαιο7_App_Inventor

 

Κεφάλαιο 2.2: Αλγόριθμοι

Κεφάλαιο 2.1: Πρόβλημα

Κεφάλαιο 1.1: Επιστήμη των Υπολογιστών

Εισαγωγή στις αρχές της Επιστήμης των Η/Υ

Το μάθημα Εισαγωγή στις αρχές της Επιστήμης των Η/Υ διδάσκεται στη Β΄ τάξη του Ημερησίου Γενικού Λυκείου 2 ώρες την εβδομάδα.

Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες τομείς και θεμελιώδεις έννοιες της Επιστήμης της Πληροφορικής και να αναπτύξουν την αναλυτική και συνθετική τους σκέψη.