Mar 26
Εργασία HTML
Χρησιμοποιώντας την HTML και τις ετικέτες που έχουμε μάθει, να δημιουργήσετε μια μικρή ιστοσελίδα για μια χώρα της Ευρώπης. Για την υλοποίηση της εργασίας θα συμβουλευτείτε τις σελίδες 94-102 του βιβλίου, καθώς και τα φύλλα εργασίας που είναι αναρτημένα στο blog. Παρακάτω θα βρείτε το αρχείο όπου αναφέρετε αναλυτικά η δομή της εργασίας και ο τρόπος αποστολής της.
Feb 26
Ύλη Διαγωνίσματος Β’ τετραμήνου
Η ύλη του διαγωνίσματος για το B' τετράμηνο είναι:
- Κεφάλαιο 11 HTML: (11.1, 11.2, 11.3(εκτός από το Α1))
- σελίδες 93-100
- Φύλλα εργασίας blog (https://blogs.e-me.edu.gr/zkrikelli/2024/01/16/εισαγωγή-στην-html/ )
- Κεφάλαιο 16: 16.1: Ασφάλεια Υπολογιστικού Συστήματος
- σελίδες 134-135
Επαναληπτικές ασκήσεις:
Άσκηση 1: Δομή ενός εγγράφου της HTML
Άσκηση 2: HTML ετικέτες
Άσκηση 3: Κακόβουλο λογισμικό
Feb 21
16.1 Ασφάλεια υπολογιστικού συστήματος
Βιβλίο Ενότητα 16.1 Ασφάλεια υπολογιστικού συστήματος σελ 134-135
Ανοίξτε τον σύνδεσμο https://learningapps.org/watch?v=p587f24ik24 και με βάση όλα όσα μάθατε σήμερα παίξτε το παιχνίδι ερωτήσεων.
Jan 16
Εισαγωγή στην HTML
Εδώ θα βρείτε όλα τα φύλλα εργασίας και αξιολόγησης που θα διδαχθείτε στο μάθημα για την εκμάθηση της γλώσσας HTML.
- Βασικές ετικέτες δομής HTML
1ο Φύλλο εργασίας , 1ο Φύλλο αξιολόγησης
- Ετικέτες παραγράφου, αλλαγή γραμμής και οριζόντια γραμμή
2ο Φύλλο εργασίας, 2ο Φύλλο αξιολόγησης
- Ετικέτες έντονα, πλάγια και υπογραμμισμένα γράμματα
3ο Φύλλο εργασίας, 3ο Φύλλο αξιολόγησης
- Ετικέτες εικόνας και συνδέσμου
4ο Φύλλο εργασίας 4ο Φύλλο αξιολόγησης, html.jpg, solarsystem.jpg
- HTML 5
5ο Φύλλο εργασίας Τα αρχεία που θα χρειαστείτε : aeras.jpg Μύθος1 mouse.gif Μύθος2
5ο Φύλλο αξιολόγησης Τα αρχεία που θα χρειαστείτε : fakenews.jpg Cyberbullying.png
- Εισαγωγή βίντεο και ήχου
Dec 05
Ύλη Διαγωνίσματος Α’ Λυκείου
Η ύλη του διαγωνίσματος για το Α' τετράμηνο είναι:
- Κεφάλαιο 7 σελίδες 55-58 (μέχρι τη μέση)
- Ενότητα 9.3 σελίδες 84-86
- Ενότητα 10.1 σελίδες 88-90
Nov 12
9.3: Από τον Web 1.0 στον Web X.0
Το μάθημα αφορά την ενότητα 9.3 Από τον Web 1.0 στον Web X.0 και τις σελίδες 84-86 του σχολικού βιβλίου.
Σκοπός του μαθήματος είναι οι μαθητές:
- να διακρίνουν μεταξύ Διαδικτύου και Παγκόσμιου Ιστού.
- να εξηγούν τις διαφορές μεταξύ παγκόσμιου ιστού Web 1.0 και παγκόσμιου ιστού Web 2.0.
- να αναφέρουν εργαλεία web 2.0.
- να προσδιορίζουν την έννοια του σημασιολογικού Ιστού
- Όταν ακούτε τι λέξη Διαδίκτυο τι σας έρχεται στο νου;
Παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο σχετικά με την Ιστορία του Διαδικτύου.
- Το Διαδίκτυο και ο Παγκόσμιος ιστός είναι το ίδιο;
Δείτε το παρακάτω βίντεο για να διαπιστώσετε αν οι δύο έννοιες ταυτίζονται...
- Χωριστείτε σε ομάδες, παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο και σημειώστε σε ποια στάδια χωρίζεται ο Παγκόσμιος ιστός, ποια η ονομασία τους και ποια τα χαρακτηριστικά του καθενός;
- Web X.0 – Εκτεταμένος Ιστός
Τέλος ο λεγόμενος web X.0 (από το eXtended web – εκτεταμένος Ιστός) είναι η τελική σύνθεση. Περιλαμβάνει ενοποιημένους τον Ιστό των χρηστών, τον σημασιολογικό ιστό και προηγμένα μέσα μετάδοσης της πληροφορίας όπως τρισδιάστατη (3D) απεικόνιση και εικονική πραγματικότητα. Ο Ιστός επεκτείνεται πλέον πέρα από το Διαδίκτυο και μέσα στην καθημερινότητα. Σχηματικά, αν ο αρχικός Παγκόσμιος Ιστός (web 1.0) συνδέει δεδομένα και πληροφορίες, ο web 2.0 συνδέει άτομα μεταξύ τους, ο web 3.0 συνδέει γνώσεις και ο web X.0 τις νοημοσύνες.
Δραστηριότητες
- Μεταβείτε στον ιστότοπο https://wordart.com/ και δημιουργείστε ένα συννεφόλεξο με όλες τις σημαντικές για το Διαδίκτυο λέξεις που μάθαμε. Οδηγίες υλοποίησης εδώ.
Oct 25
Εφαρμογή Multilingual square
Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία μιας εφαρμογής με όνομα Multilingual square, η οποία θα υπολογίζει και θα εμφανίζει το εμβαδό ενός τετραγώνου βάσει της πλευράς που δίνει κάθε φορά ο χρήστης, αλλά και θα εκφωνεί το εμβαδό που υπολόγισε σε τρεις διαθέσιμες γλώσσες.
Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ. uk.png german.png fran.jpg
Κατέβασε τα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ.
Για να δείτε τη λύση της εργασίας πατήστε ΕΔΩ.
Oct 25
Εφαρμογή Μέσος όρος
Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία μιας εφαρμογής με όνομα Μέσος όρος, στην οποία ο χρήστης θα εισάγει τους βαθμούς των δύο τετραμήνων που είχε ένας μαθητής σε κάποιο μάθημα, θα εισάγει το βαθμό των γραπτών εξετάσεων στο μάθημα αυτό και θα υπολογίζεται και θα εμφανίζεται ο μέσος όρος του μαθήματος. Επιπλέον θα εμφανίζεται στην οθόνη αλλά και θα εκφωνείται μήνυμα για το αν ο μαθητής πέρασε ή όχι το μάθημα.
Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.
Oct 16
Εφαρμογή Guard Dog
Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία μιας εφαρμογής με το όνομα Guard Dog καθώς και τα αρχεία που θα χρειαστείτε για την υλοποίησή της.
Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.
Κατέβασε τα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ.
sleepydog.png angrydog.png grass.png bark.mp3
Πηγή: Προγραμματισμός σε App Inventor. Βασίλης Βασιλάκης, Γιώργος Χατζηνικολάκης. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου, 2014.
Για να δείτε τη λύση της εργασίας πατήστε ΕΔΩ.
- 1
- 2