English

Ύλη Διαγωνίσματος Α’ Λυκείου

Η ύλη του διαγωνίσματος για το Α' τετράμηνο 2024-2025 είναι:

Εφαρμογή Finger Painting

Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία με το App Inventor μιας εφαρμογής  ζωγραφικής με τα δάχτυλα, η οποία θα επιτρέπει να ζωγραφίζουμε ακόμα και πάνω σε φωτογραφίες που τραβάμε με την κάμερα της συσκευής, ενώ θα μπορούμε και να αποθηκεύσουμε τις δημιουργίες μας.  Το περιβάλλον της εφαρμογής μας θα μοιάζει με το παρακάτω.

Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.

Κατέβασε τα όλα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ ή πατώντας πάνω σε κάθε αρχείο ξεχωριστά: takepıc.png  clear.png save.png

Πηγή: Προγραμματισμός σε App Inventor. Βασίλης Βασιλάκης, Γιώργος Χατζηνικολάκης. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου, 2014.

 

Εφαρμογή Guard Dog

Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία μιας εφαρμογής με το όνομα Guard Dog καθώς και τα αρχεία που θα χρειαστείτε για την υλοποίησή της.

Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.

Κατέβασε τα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ.

sleepydog.png   angrydog.png  grass.png  bark.mp3

Πηγή: Προγραμματισμός σε App Inventor. Βασίλης Βασιλάκης, Γιώργος Χατζηνικολάκης. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου, 2014.

 

Για να δείτε τη λύση της εργασίας πατήστε ΕΔΩ.

Εφαρμογή Piano

Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία μιας εφαρμογής με όνομα Piano, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη της να παίζει πιάνο στην οθόνη του κινητού του.

Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.

Κατέβασε τα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ.

Πηγή: Προγραμματισμός σε App Inventor. Βασίλης Βασιλάκης, Γιώργος Χατζηνικολάκης. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου, 2014.

Εφαρμογή Colors

Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία με το App Inventor μιας απλής εφαρμογής με όνομα Colors, στην οποία ο χρήστης θα μπορεί να αλλάξει το χρώμα της οθόνης, διαλέγοντας ανάμεσα σε τρία διαθέσιμα χρώματα.

Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.

Εφαρμογή Kitty

Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία με το App Inventor μιας απλής εφαρμογής, στην οποία θα εμφανίζεται η εικόνα μιας γάτας ως ένα κουμπί, το οποίο εάν πατήσετε η γάτα θα νιαουρίζει, ενώ ταυτόχρονα θα παράγεται στο κινητό δόνηση για 1 δευτερόλεπτο.

Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.

Κατέβασε τα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ.

Εισαγωγή στο App inventor

Παρακάτω θα βρείτε μια μικρή εισαγωγική παρουσίαση για τον προγραμματισμό εφαρμογών για φορητές συσκευές (κινητά, tablet) με το περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών, App Inventor.

Κεφάλαιο7_App_Inventor

 

9.3: Από τον Web 1.0 στον Web X.0

Το μάθημα αφορά την ενότητα 9.3 Από τον Web 1.0 στον Web X.0 και τις σελίδες 84-86 του σχολικού βιβλίου.

Σκοπός του μαθήματος είναι οι μαθητές:

  • να διακρίνουν μεταξύ Διαδικτύου και Παγκόσμιου Ιστού.
  • να εξηγούν τις διαφορές μεταξύ παγκόσμιου ιστού Web 1.0 και παγκόσμιου ιστού Web 2.0.
  • να αναφέρουν εργαλεία web 2.0.
  • να προσδιορίζουν την έννοια του σημασιολογικού Ιστού

 

  • Όταν ακούτε τι λέξη Διαδίκτυο τι σας έρχεται στο νου;

Παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο σχετικά με την Ιστορία του Διαδικτύου.

 

  • Το Διαδίκτυο και ο Παγκόσμιος ιστός είναι το ίδιο;

Δείτε το παρακάτω βίντεο για να διαπιστώσετε αν οι δύο έννοιες ταυτίζονται...

 

  • Χωριστείτε σε ομάδες, παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο και σημειώστε σε ποια στάδια χωρίζεται ο Παγκόσμιος ιστός, ποια η ονομασία τους και ποια τα χαρακτηριστικά του καθενός;

 

  • Web X.0 – Εκτεταμένος Ιστός

Τέλος ο λεγόμενος web X.0 (από το eXtended web – εκτεταμένος Ιστός) είναι η τελική σύνθεση. Περιλαμβάνει ενοποιημένους τον Ιστό των χρηστών, τον σημασιολογικό ιστό και προηγμένα μέσα μετάδοσης της πληροφορίας όπως τρισδιάστατη (3D) απεικόνιση και εικονική πραγματικότητα. Ο Ιστός επεκτείνεται πλέον πέρα από το Διαδίκτυο και μέσα στην καθημερινότητα. Σχηματικά, αν ο αρχικός Παγκόσμιος Ιστός (web 1.0) συνδέει δεδομένα και πληροφορίες, ο web 2.0 συνδέει άτομα μεταξύ τους, ο web 3.0 συνδέει γνώσεις και ο web X.0 τις νοημοσύνες.

 

 

Δραστηριότητες

  1. Μεταβείτε στον ιστότοπο https://wordart.com/ και δημιουργείστε ένα συννεφόλεξο με όλες τις σημαντικές για το Διαδίκτυο λέξεις που μάθαμε. Οδηγίες υλοποίησης εδώ.

Κεφάλαιο 2.2: Αλγόριθμοι

Κεφάλαιο 2.1: Πρόβλημα