Η ύλη του διαγωνίσματος για το Α' τετράμηνο 2024-2025 είναι:
- Κεφάλαιο 7 σελίδες 55-58 (μέχρι τη μέση)
-
- Εφαρμογή Kitty
- Εφαρμογή Colors
- Εφαρμογή Piano
- Εφαρμογή Finger painting (σελίδες 83-87)
-
- Ενότητα 9.3 σελίδες 84-86
- Ενότητα 10.1 σελίδες 88-90
Nov 05
Η ύλη του διαγωνίσματος για το Α' τετράμηνο 2024-2025 είναι:
Oct 30
Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία με το App Inventor μιας εφαρμογής ζωγραφικής με τα δάχτυλα, η οποία θα επιτρέπει να ζωγραφίζουμε ακόμα και πάνω σε φωτογραφίες που τραβάμε με την κάμερα της συσκευής, ενώ θα μπορούμε και να αποθηκεύσουμε τις δημιουργίες μας. Το περιβάλλον της εφαρμογής μας θα μοιάζει με το παρακάτω.
Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.
Κατέβασε τα όλα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ ή πατώντας πάνω σε κάθε αρχείο ξεχωριστά: takepıc.png clear.png save.png
Πηγή: Προγραμματισμός σε App Inventor. Βασίλης Βασιλάκης, Γιώργος Χατζηνικολάκης. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου, 2014.
Oct 16
Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία μιας εφαρμογής με το όνομα Guard Dog καθώς και τα αρχεία που θα χρειαστείτε για την υλοποίησή της.
Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.
Κατέβασε τα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ.
sleepydog.png angrydog.png grass.png bark.mp3
Πηγή: Προγραμματισμός σε App Inventor. Βασίλης Βασιλάκης, Γιώργος Χατζηνικολάκης. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου, 2014.
Για να δείτε τη λύση της εργασίας πατήστε ΕΔΩ.
Oct 16
Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία μιας εφαρμογής με όνομα Piano, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη της να παίζει πιάνο στην οθόνη του κινητού του.
Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.
Κατέβασε τα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ.
Πηγή: Προγραμματισμός σε App Inventor. Βασίλης Βασιλάκης, Γιώργος Χατζηνικολάκης. Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου, 2014.
Oct 11
Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία με το App Inventor μιας απλής εφαρμογής με όνομα Colors, στην οποία ο χρήστης θα μπορεί να αλλάξει το χρώμα της οθόνης, διαλέγοντας ανάμεσα σε τρία διαθέσιμα χρώματα.
Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.
Oct 07
Παρακάτω σας δίνονται οι οδηγίες για τη δημιουργία με το App Inventor μιας απλής εφαρμογής, στην οποία θα εμφανίζεται η εικόνα μιας γάτας ως ένα κουμπί, το οποίο εάν πατήσετε η γάτα θα νιαουρίζει, ενώ ταυτόχρονα θα παράγεται στο κινητό δόνηση για 1 δευτερόλεπτο.
Κατέβασε τις οδηγίες για την υλοποίηση της εφαρμογής ΕΔΩ.
Κατέβασε τα συνοδευτικά αρχεία πατώντας ΕΔΩ.
Sep 30
Παρακάτω θα βρείτε μια μικρή εισαγωγική παρουσίαση για τον προγραμματισμό εφαρμογών για φορητές συσκευές (κινητά, tablet) με το περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών, App Inventor.
Sep 19
Το μάθημα αφορά την ενότητα 9.3 Από τον Web 1.0 στον Web X.0 και τις σελίδες 84-86 του σχολικού βιβλίου.
Σκοπός του μαθήματος είναι οι μαθητές:
Παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο σχετικά με την Ιστορία του Διαδικτύου.
Δείτε το παρακάτω βίντεο για να διαπιστώσετε αν οι δύο έννοιες ταυτίζονται...
Τέλος ο λεγόμενος web X.0 (από το eXtended web – εκτεταμένος Ιστός) είναι η τελική σύνθεση. Περιλαμβάνει ενοποιημένους τον Ιστό των χρηστών, τον σημασιολογικό ιστό και προηγμένα μέσα μετάδοσης της πληροφορίας όπως τρισδιάστατη (3D) απεικόνιση και εικονική πραγματικότητα. Ο Ιστός επεκτείνεται πλέον πέρα από το Διαδίκτυο και μέσα στην καθημερινότητα. Σχηματικά, αν ο αρχικός Παγκόσμιος Ιστός (web 1.0) συνδέει δεδομένα και πληροφορίες, ο web 2.0 συνδέει άτομα μεταξύ τους, ο web 3.0 συνδέει γνώσεις και ο web X.0 τις νοημοσύνες.
Δραστηριότητες