Πώς ήταν το παλάτι στην Κωνσταντινούπολη; Πώς διασκέδαζαν οι κάτοικοι της Πόλης; Αυτά και πολλά ακόμα μάθαμε στο σημερινό μας μάθημα.
- Σχεδιάγραμμα
- Β10. Ερωτήσεις Κατανόησης
- Διαφάνεια
- Βιντεομάθημα
Ένας αγώνας στον Ιππόδρομο....
Πώς ήταν το παλάτι στην Κωνσταντινούπολη; Πώς διασκέδαζαν οι κάτοικοι της Πόλης; Αυτά και πολλά ακόμα μάθαμε στο σημερινό μας μάθημα.
Ένας αγώνας στον Ιππόδρομο....
Στο σημερινό μας μάθημα είδαμε πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα κριτήρια διαιρετότητας ώστε να λύσουμε προβλήματα ή πιο σύνθετες ασκήσεις.
Έγιναν οι ασκήσεις της φωτοτυπίας: κριτήρια διαιρετότητας ασκήσεις
🏡Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 31-32 ασκ. 3,5,πρόβλημα 1,2 και στο τετράδιο μαθηματικών βρίσκω το ΕΚΠ(40,15,60) και το ΜΚΔ(8,20,30).
Κάπου εδώ τελειώσαμε την ενότητα 4 και κάναμε την επανάληψή μας: επαναληπτικές γλώσσας
Ο Χριστιανισμός διαδίδεται και επικρατεί σε όλη την αυτοκρατορία. Ο αυτοκράτορας Ιουλιανός υπερασπίζεται την αρχαία λατρεία. Λίγο αργότερα όμως, ο Θεοδόσιος Α’ επιβάλλει το Χριστιανισμό ως επίσημη θρησκεία του κράτους.
Την προηγούμενη βδομάδα στο μάθημα του ΚΠΑ συζητήσαμε για τον πολίτη ενός κράτους και ποια είναι τα χαρακτηριστικά που τον ξεχωρίζουν από τον ενεργό πολίτη.
Τα "ανθρωπάκια" του Γιάννη Γαίτη, μορφές που δεν έχουν ατομικά χαρακτηριστικά και έχουν πανομοιότυπο ντύσιμο με ριγέ κοστούμι και καπέλο, αντιπροσωπεύουν τον σύγχρονο αμέτοχο πολίτη.
Εσύ, όμως, τι πολίτης θέλεις να είσαι;
Η ενέργεια στο σύμπαν δεν παράγεται από το μηδέν και δεν εξαφανίζεται. Μετατρέπεται όμως διαρκώς από μία μορφή σε μία άλλη και αποθηκεύεται στα σώματα σε διάφορες μορφές. Η συνολική ενέργεια διατηρείται.
Σήμερα μιλήσαμε για τις πηγές ενέργειας ή αλλιώς αποθήκες ενέργειας.
Έγιναν: Πορτοκαλί Βιβλίο σελ. 43-44
Σπίτι: Μαθαίνω όσα γράψαμε στο Βιβλίο και κάνω την ασκ. 1 σελ. 44
Σήμερα μάθαμε μερικά "κολπάκια" για να βρίσκουμε γρήγορα και εύκολα πότε ένας αριθμός διαιρείται τέλεια με το 2, το 5, το 10, το 3 και το 9.
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 31 και ασκήσεις εξάσκησης στο τετράδιο μαθηματικών
Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 31 ασκ. 1,2,4
Ο Θεοδόσιος χωρίζει ξανά την αυτοκρατορία σε Ανατολική και Δυτική. Η Ανατολική (Βυζαντινή) οργανώνεται και προοδεύει. Οι Γότθοι κατακτούν τη Δυτική. Οι Βάνδαλοι περνούν στην Αφρική και κυριεύουν την Καρχηδόνα.
Σήμερα μελετήσαμε πώς τις περιπτώσεις στις οποίες χρησιμοποιούμε τους διαιρέτες και τον ΜΚΔ για να λύσουμε προβλήματα.
Έγιναν στο τετράδιο προβλημάτων τα παρακάτω προβλήματα: προβλήματα με ΜΚΔ
Ορισμένα προβλήματα λύθηκαν στην τάξη και τα υπόλοιπα είναι για το σπίτι.
Αμέτρητες χιλιάδες πλάσματα ζουν στους δρόμους, μακριά από την ανθρώπινη συντροφιά, την αγάπη, την φροντίδα και την προστασία με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Άραγε αυτό τους αξίζει; Εκεί είναι η θέση τους;
Σήμερα ασχοληθήκαμε με τα δικαιώματα των ζώων και πώς μπορούμε κι εμείς να γίνουμε ενεργοί πολίτες και να βοηθήσουμε τα αδέσποτα ζώα.
Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 34-38 ασκ. 4, 6, 7
Επίσης, θυμηθήκαμε πώς μπορούμε να επιχειρηματολογούμε χρησιμοποιώντας τις αιτιολογικές προτάσεις.
Η διακήρυξη των δικαιωμάτων των ζώων
Αδέσποτα ζώα
Η ιδιοκτησία ενός ζώου, εκτός από τη χαρά και την ικανοποίηση που μας προσφέρει, περιλαμβάνει και υποχρεώσεις, τόσο ηθικές όσο και νομικές.
Μπορείς να γίνεις κι εσύ ενεργός πολίτης! Βοήθησε τα αδέσποτα ζώα!
Σπίτι: