Γλώσσα 9/1: Ολική καταστροφή στις καλλιέργειες (μέρος α’)

Σήμερα διαβάσαμε ένα άρθρο εφημερίδας από το 2012, το οποίο δυστυχώς μας θύμισε άλλα πρόσφατα γεγονότα .

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 8-10 και συμπληρώσαμε πινακάκι κειμένου

Στη συνέχεια μελετήσαμε τις ονοματικές και ρηματικές φράσεις και τη μετατροπή από το ένα είδος στο άλλο.

Έγιναν: Ονοματικές και ρηματικές φράσεις

🏡Σπίτι: ολοκληρώνω το πίσω μέρος της φωτοτυπίας και απαντώ Βιβλίο σελ. 9 ασκ.2β (να γίνει στο τετράδιο γλώσσας)

Φυσικά 8/1: Ο μαγνήτης προσανατολίζεται- Γη: Ένας πελώριος μαγνήτης!

Σήμερα ξεσκονίσαμε το μυαλό μας μας και θυμηθήκαμε τι είναι ο μαγνήτης και ποιες είναι οι ιδιότητές του.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 126-128

🏡Σπίτι: Μελετώ όσα γράψαμε στο βιβλίο και το τετράδιο και σελ. 128 ασκ.1-2

Γλώσσα 8/1: Το σκιάχτρο

Καλή και δημιουργική χρονιά να έχουμε!

Ξεκινήσαμε το μάθημα της Γλώσσας σήμερα διαβάζοντας ένα ποίημα "Το σκιάχτρο" (Βιβλίο τεύχος β' σελ. 7).

Ο θρύλος του σκιάχτρου" (The legend of the scarecrow), είναι μια ισπανική ταινία μικρού μήκους animation του Marco Besas, η οποία είχε προταθεί για Oscar καλύτερης ταινίας animation το 2005.

🏡Σπίτι: Τ.Ε. α' τεύχος σελ. 51 ασκ.1 (με τη δομή μια παραγράφου)

 

Ραδιοφωνικό θέατρο: Το πνεύμα των Χριστουγέννων 🎄🎄🎄

Κυρίες και κύριοι, αγαπητοί ακροατές και ακροάτριες,

οι μαθητές της ΣΤ2' τάξης του 93ου Δ.Σ. Αθήνας σας παρουσιάζουν τη ραδιοφωνική θεατρική παράσταση "Το πνεύμα των Χριστουγέννων".

Την ιστορία του Σκρουτζ την έγραψε ο μεγάλος Άγγλος συγγραφέας του 19ου αιώνα, Τσαρλς Ντίκενς, φτιάχνοντας  έναν ήρωα που αποτέλεσε από τότε το απόλυτο πρότυπο του τσιγκούνη. Εκδόθηκε για πρώτη φορά στις 19 Δεκεμβρίου του 1843 και είχε μεγάλη επιτυχία, τόσο στους απλούς ανθρώπους όσο και στους κριτικούς.
Η ιστορία αυτή, έμεινε στην Ιστορία.

Καθίστε αναπαυτικά και καλή ακρόαση! 🎄🎄🎄

Εργασία Χριστουγέννων: Φτιάχνω ένα δικό μου βιβλίο

Τα φετινά Χριστούγεννα αναλαμβάνω να φτιάξω ένα δικό μου βιβλίο! Εργασία Χριστουγέννων

Υ.Γ. Εκτός από την παραπάνω εργασία, δεν ξεχνώ:

  • Να περάσω χρόνο με τους φίλους και την οικογένειά μου.
  • Να γίνω δημιουργικός-ή
  • Να δω μια καλή χριστουγεννιάτικη ταινία.
  • Να φάω μελομακάρονα και κουραμπιέδες.
  • Να κάνω μια καλή πράξη για κάποιον που έχει ανάγκη.
  • Να παίξω ένα επιτραπέζιο παιχνίδι.
  • Να πάω βόλτα κάπου που δεν έχω ξαναπάει.
  • Να ξετυλίξω ένα χριστουγεννιάτικο δώρο.
  • Να δώσω ένα χριστουγεννιάτικο δώρο.
  • Να επιστρέψω το 2024 με γεμάτες τις μπαταρίες!

 

Γεωγραφία 21/12: Το φυσικό περιβάλλον – επαναληπτικές ασκήσεις

Τελευταίο μάθημα της χρονιάς και κάναμε επανάληψη στην ενότητα 2 (κεφάλαια 7-11).

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 17-18 ασκ. 1-3-4 και παρουσιάσαμε τις εργασίες μας για τις χώρες.

Μαθηματικά 21/12: Επαναληπτικές ασκήσεις

Σήμερα ήταν ώρα για μια μικρή επανάληψη των τελευταίων δύο εβδομάδων.

Έγιναν: ασκήσεις στο τετράδιο μαθηματικών

Το δικό μας πρόβλημα: Ο κόσμος των Star Wars είναι πολύ μεγάλος ώστε ο Άι Βασίλης να μοιράσει μόνος του όλα τα δώρα. Έτσι ζήτησε βοήθεια από τον Superman, τον βοηθώ του τον Νικόλα και τον Αλαντίν με το μαγικό του χαλί. Ξεκίνησαν να μοιράζουν τα δώρα την ίδια ώρα. Ο Άι Βασίλης έκανε τον γύρο του σύμπαντος σε 60 λεπτά, ο Superman σε 30 λεπτά, ο Νικόλας σε 2 ώρες και ο Αλαντίν σε 40 λεπτά. Σε πόση ώρα θα ξανασυναντηθούν; Πόσους γύρους θα έχει κάνει ο καθένας μέχρι τότε;