Ελληνικά

Γλώσσα 8/2: Βιβλιοθήκες

Στο σημερινό μας μάθημα, με αφορμή ένα κείμενο που διαβάσαμε στο Βιβλίο σελ. 41 και τα λόγια του Νικηφόρου Βρεττάκου, φτιάξαμε σλόγκαν για να διαφημίσουμε τη βιβλιοθήκη μας.

Στη συνέχεια θυμηθήκαμε τα επίθετα ο πολύς-η πολλή-το πολύ και το επίρρημα πολύ (Έγινε: Βιβλίο σελ.42 ασκ.2)

Σπίτι: φωτοτυπία

Φυσικά 7/2: Επανάληψη στη θερμότητα

Μέρα επανάληψης σήμερα και για τη φυσική.

Θυμηθήκαμε όλα όσα κάναμε σε αυτή την ενότητα και συμπληρώσαμε την παρακάτω φωτοτυπία: τεστ θερμότητα

Μαθηματικά 7/2: 2η Επανάληψη κλασμάτων

Σήμερα κάναμε τη 2η επανάληψη: μεικτοί αριθμοί, σύγκριση κλασμάτων, πράξεις κλασμάτων, προβλήματα.

Σπίτι: 2η επανάληψη κλασμάτων

Γεωγραφία 3/2: Γεωφυσική Εξέταση Πελοποννήσου

Πελοπόννησος: Ένα γεωγραφικό διαμέρισμα με πλούσια γεωφυσική εξέταση!

Μελετήσαμε τον γεωμορφολογικό χάρτη και συμπληρώσαμε: Γεωφυσική Πελοπόννησος

Για την επόμενη φορά μαθαίνω πάλι νομούς- πρωτεύουσες.

Μαθηματικά 3/2: 1η Επανάληψη

Σήμερα ξεκινήσαμε την επανάληψη των κλασμάτων. Συγκεκριμένα, θυμηθήκαμε τα ισοδύναμα κλάσματα (τι είναι, πώς καταλαβαίνουμε αν είναι ισοδύναμα, πώς φτιάχνουμε ισοδύναμα;), απλοποίηση, ανάγωγα κλάσματα, προσθέσεις και αφαιρέσεις κλασμάτων.

Έγιναν: Ασκήσεις στο τετράδιο μαθηματικών

Σπίτι: 1η επανάληψη κλασμάτων

Γλώσσα 3/2: Σύνθετες λέξεις με το συν-

Σήμερα μελετήσαμε ορισμένους κανόνες ορθογραφίες σχετικά με τις σύνθετες λέξεις με το συν- και το εν-:

΄Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 65-67 ασκ. 3,4,5,6

Σπίτι: Ορθογραφία τις λέξεις στο Τ.Ε. σελ. 66 (το πινακάκι της ασκ.3) και ασκήσεις για το σκ

 

Μαθηματικά 2/2: Αναγωγή στην κλασματική μονάδα (μέρος γ’)

Σήμερα ολοκληρώσαμε τις περιπτώσεις που μπορεί κανείς να συναντήσει πρόβλημα που να λύνεται με αναγωγή στην κλασματική μονάδα.

Γ' περίπτωση: Ξέρω κάποιο μέρος και ψάχνω κάποιο άλλο μέρος

 

Φυσικά 2/2: 8. Θερμαίνοντας και ψύχοντας τα αέρια

Όπως τα στερεά και υγρά έτσι διαστέλλονται και συστέλλονται και τα αέρια. Μόνο που τα αέρια διαστέλλονται και συστέλλονται πολύ περισσότερο από τα υγρά και τα στερεά όταν απορροφούν θερμότητα.

Όσο περισσότερο αυξάνεται η θερμοκρασία, τόσο μεγαλύτερη είναι η διαστολή του όγκου του αερίου.

Αυτό συμβαίνει γιατί τα μόρια ενός αερίου μπορεί να κινούνται πολύ πιο άτακτα όταν η θερμοκρασία του αερίου αυξάνεται και έτσι προσπαθούν να αποκτήσουν περισσότερο χώρο (όγκο) για την κίνησή τους.

Έγιναν: σελ. 91-92

Γλώσσα 2/2: Ανθολόγιο “Η βιβλιοθήκη μας”

Σήμερα διαβάσαμε από το Ανθολόγιο (σελ.120) το απόσπασμα από ένα όμορφο βιβλίο με τίτλο "Ο Τυφλοπόντικας".

Σπίτι:

  • Βιβλίο σελ. 39-40 ασκ. 4-5
  • Απαντώ στην ερώτηση: Ο δάσκαλος εξηγεί τι πρέπει να κάνουμε για να κρατιέται ένα βιβλίο "ζωντανό". Εσύ τι πιστεύεις;