Με τα προβλήματα με κλάσματα ασχοληθήκαμε πάλι σήμερα!
Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 51 ασκ. 1, σελ. 52 πρόβλημα 1 και σελ. 55 ασκ.1
Σπίτι: ασκήσεις προβλημάτων (να γίνουν τα προβλήματα 1-3)
ΑΥΡΙΟ ΦΕΡΝΩ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!
Με τα προβλήματα με κλάσματα ασχοληθήκαμε πάλι σήμερα!
Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 51 ασκ. 1, σελ. 52 πρόβλημα 1 και σελ. 55 ασκ.1
Σπίτι: ασκήσεις προβλημάτων (να γίνουν τα προβλήματα 1-3)
ΑΥΡΙΟ ΦΕΡΝΩ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!
Σήμερα μελετήσαμε για ακόμη μία φορά την υποτακτική σύνδεση των προτάσεων και τις κύριες και τις δευτερεύουσες προτάσεις. Αυτή τη φορά όμως πιο αναλυτικά.....
Έγιναν: κύριες και δευτερεύουσες
🏡Σπίτι: κάνουμε από την φωτοτυπία τις υπόλοιπες ασκήσεις
Όταν ένα υγρό θερμαίνεται χωρίς να αλλάζει η φυσική του κατάσταση τότε διαστέλλεται, δηλαδή μεγαλώνει ο όγκος του.
Επίσης όταν ένα υγρό ψύχεται χωρίς να αλλάζει η φυσική του κατάσταση τότε συστέλλεται, δηλαδή ο όγκος του μικραίνει.
Έγιναν: σελ. 89-90
Β' περίπτωση: Ξέρω μέρος του ποσού και ψάχνω όλη την ποσότητα.
Έγιναν: ασκήσεις στο τετράδιο προβλημάτων
🏡Σπίτι: αναγωγη στην κλασματική β' περίπτωση
Σήμερα ξεκινήσαμε να μελετάμε την ηπειρωτική Ελλάδα και η αρχή ΄έγινε με την Πελοπόννησο.
Βρήκαμε, συμπληρώσαμε, μελετήσαμε και συζητήσαμε για το γεωγραφικό αυτό διαμέρισμα: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ-ΝΟΜΟΙ
Σπίτι:
Σήμερα συνεχίσαμε να κάνουμε εξάσκηση στην παρατακτική και την υποτακτική σύνδεση των προτάσεων.
Έγινε: συνδεση-προτασεων
Σπίτι: κάνουμε τις υπόλοιπες ασκήσεις της φωτοτυπίας και Τ.Ε. σελ. 64 την ασκ.1
Την προηγούμενη φορά θυμηθήκαμε την μέθοδο της αναγωγής στη μονάδα. Σήμερα εφαρμόσαμε τη μέθοδο αυτή στα κλάσματα!
Αναγωγή στην κλασματική μονάδα
Α' περίπτωση: Όταν γνωρίζουµε ολόκληρη την ποσότητα και θέλουµε να υπολογίσουµε κάποιο κλασµατικό µέρος της.
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 55 (το πρώτο μέρος της άσκησης) και ασκήσεις στο τετράδιο προβλημάτων
Σήμερα μελετήσαμε το φαινόμενο της διαστολής και της συστολής
Σήμερα διαβάσαμε ένα απόσπασμα από το εμβληματικό βιβλίο του Μενέλαου Λουντέμη "Ένα παιδί μετράει τ' άστρα". (Τ.Ε. σελ. 63 και 65 το βιογραφικό σημείωμα)
Το βιβλίο σε θεατρική παράσταση
Στη συνέχεια, ολοκληρώσαμε τους τρόπους σύνδεσης των προτάσεων:
Παρατακτική και Υποτακτική σύνδεση
🏡Σπίτι:
Ποια ήταν η ανώτερη και η ανώτατη εκπαίδευση των Βυζαντινών;
🏡Σπίτι: Μελετώ το μάθημα σελ. 125-126