Κανόνες 1

edit

[Γ-ΣΤ] Γνωριμία με μαθητές, περιήγηση στην ιστοσελίδα. Οι μαθητές γράφουν σε ένα πρόχειρο τετράδιο τον τρόπο εύρεσης αυτής της σελίδας από το σπίτι. Γίνεται καταγραφή στα ονόματα χρηστών και συζήτηση για τα παρακάτω.

QUIZ   Απαντήσεις

Όταν χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα:

1) Αν έχουμε χέρια λερωμένα (όπως για παράδειγμα μετά από παιχνίδι με μπάλα ή αν φάγαμε κάτι που λερώνει τα χέρια), τα πλένουμε στη βρύση. Τα χέρια μας πρέπει να είναι καθαρά πριν χρησιμοποιήσουμε το πληκτρολόγιο και το ποντίκι.

2) Περιμένουμε στη σειρά για να πάμε στην τάξη.
3) Τα φαγητά και τα νερά μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στους υπολογιστές. Γι' αυτό τα βάζουμε στην τσάντα και δεν τα παίρνουμε στο εργαστήριο.  Θα έχετε δύο λεπτά να πιείτε νερό πριν ξεκινήσουμε.

Όταν έρθει η ώρα να πάμε στο εργαστήριο:

1) Ένας μαθητής και μία μαθήτρια θα μετράει όλα τα παιδιά της τάξης και θα λέει στον κύριο πόσοι και ποιοι δεν ήρθαν στο σχολείο. Παράδειγμα: Αν όλα τα αγόρια είναι 10, λείπει το 1 και από τα κορίτσια που είναι επίσης 10 δε λείπει κανένα, τότε λέει το ο μαθητής "Σήμερα έχουμε 9 στα 10 αγόρια" και η μαθήτρια λέει "Σήμερα έχουμε 10 στα 10 κορίτσια".
2) Αν είναι μεγάλη ανάγκη, δύο λεπτά για τουαλέτα αφού ενημερώσουμε τον δάσκαλο.
3) Κάνουμε μια σειρά ένα μέτρο μακριά από την πόρτα της τάξης και περιμένουμε με ησυχία τον δάσκαλο να μας πει πότε να ξεκινήσουμε.
4) Οι τελευταίοι στη σειρά ελέγχουν αν έχει μείνει κάποιος μέσα, κλείνουν τα φώτα και την πόρτα.

Στο δρόμο για το εργαστήριο:
Πηγαίνουμε προς το εργαστήριο προσεχτικά, χωρίς να τρέχουμε στις σκάλες γιατί μπορεί να πέσουμε και να χτυπήσουμε.

 

 

 

 

Κάτι που κάναμε στην περίοδο της πανδημίας:

Χρησιμοποιούσαμε τη λέξη ΝΑΜΑΣΤΕ, στα ινδικά σημαίνει "γεια σου" και "σεβασμός στην ομάδα".

Νερό

Απουσίες παιδιών

Μάσκα

Αντισηπτικό

Σειρές. Το σύνθημα για να ξεκινήσουμε θα είναι:

Τ.Π.Ε.

(και οι μαθητές θα φωνάζουν:)

Εκκίνηση!

 

 

Για την καρτέλα κατανομής μαθητών κλικ ΕΔΩ. Οι απαντήσεις βρίσκονται ΕΔΩ

 

Δείτε ένα βίντεο μιας δασκάλας