Όταν φτάσουμε στο εργαστήριο:
Όλοι οι μαθητές κάθονται ανά δύο για να συνεργάζονται, σύμφωνα με τη θέση που τους έχει βάλει ο εκπαιδευτικός. Σε επόμενο μάθημα θα γράψουμε τα ονόματα στον υπολογιστή που καθόμαστε. Δε ρωτάμε ποτέ αν μπορούμε να αλλάξουμε θέση!
1) Να μην ξεχνάμε τον αριθμό που έχει ο υπολογιστής μας, γιατί αυτός είναι και ο κωδικός για να μπούμε στο σύστημα. Στο ένα μάθημα οι μαθητές κάθονται στη θέση κοντά στο ποντίκι και στο άλλο μάθημα κοντά στο πληκτρολόγιο.
2) Προσέχουμε τα καλώδια! Πολλά έχουν ρεύμα!
3) Συνεργαζόμαστε στις ασκήσεις.
4) Σεβόμαστε τους κανόνες του διαδικτύου και δεν βλάπτουμε τους άλλους μέσω αυτού.
Ένας μαθητής/μαθήτρια θα είναι υπεύθυνος/η για το πλάνο της τάξης. (Πλάνο Σχολείου 1, Πλάνο Σχολείου 2). Όταν αυτό δημιουργηθεί, θα καθόμαστε πάντα στην ίδια θέση γιατί εκεί θα έχουμε τις εργασίες μας. Ο υπεύθυνος θα ελέγχει το πλάνο της τάξης και θα ενημερώνει τον δάσκαλο σε περίπτωση που κάτι πάει λάθος. Αν ο δάσκαλος αλλάξει μόνιμα τη θέση ενός μαθητή, τότε το πλάνο της τάξης θα ενημερώνεται.
Παιχνίδια
Κάθε φορά που θα έχουμε μάθημα, δε θα παίζουμε άλλα παιχνίδια παρά μόνο εκπαιδευτικά. Οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι (που είναι φυσικά κατάλληλο για την ηλικία σας) θα μπορείτε να το παίξετε ΜΟΝΟ στο τελευταίο μας μάθημα, τον Ιούνιο.
Όταν έρθει η ώρα να φύγουμε από το εργαστήριο:
1) Κλείνουμε τα προγράμματα.
2) Αφήνουμε ανοιχτή την οθόνη, γιατί μετά το διάλειμμα θα έρθει η επόμενη τάξη.
3) Τις καρέκλες τις βάζουμε στη θέση τους.
4) Την ώρα που επιστρέφουμε στην τάξη φροντίζουμε να μην ενοχλήσουμε με τη φωνή μας τις άλλες τάξεις...
Όταν φτάσουμε στην τάξη:
- Αν είναι αλλαγή ώρας περιμένουμε υπομονετικά να έρθει ο επόμενος/η δάσκαλος/δασκάλα.
- Αν πλησιάζει η ώρα διαλείμματος:
Λέμε ΦΑΝΕΛΕΣ. Είναι υπενθύμιση για να πάρουμε μαζί μας τα παρακάτω (όσοι θέλουμε).
ΦΑΓΗΤΑ
ΝΕΡΑ
ΛΕΦΤΑ και να κάνουμε
ΣΕΙΡΕΣ για να βγούμε έξω.