Πηγή: ΑΡΧΕΙΑ ΙΕΠ
ΤΑΞΗ Ε΄
Οι μαθητές/-τριες είναι σε θέση να:
προσδιορίζουν την έννοια της ρητορικής του μίσους που αναπτύσσεται στο Διαδίκτυο
ορίζουν τις επιπτώσεις του ψηφιακού χάσματος και τις ανισότητες που δημιουργεί
ερμηνεύουν την επίδραση του Διαδικτύου των Πραγμάτων στην ανθρώπινη δραστηριότητα
Ενδεικτικές Δραστηριότητες
αναζητούν διαφορετικού τύπου ιστοσελίδες με στόχο να εντοπίσουν λέξεις-κλειδιά και χαρακτηριστικά που αφορούν τη ρητορική του μίσους στο Διαδίκτυο με στόχο να αναπτύξουν σε ομάδες απλούς αλγόριθμους
εντοπισμού διαδικτυακής ρητορικής μίσους
ΤΑΞΗ ΣΤ΄
Οι μαθητές/-τριες είναι σε θέση να:
προσδιορίζουν τις δυσλειτουργικές διαδικτυακές συμπεριφορές (συμπεριφορές εξάρτησης στο Διαδίκτυο, διαδικτυακός εκφοβισμός κ.ά.) και τρόπους αντιμετώπισης
αντιλαμβάνονται το δημιουργικό Διαδίκτυο ως εναλλακτικό εργαλείο μάθησης και ψυχαγωγίας
Ενδεικτικές Δραστηριότητες
συμμετέχουν σε ένα σύντομο καθοδηγούμενο ερευνητικό σχέδιο και μέσω προτάσεων δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας(ψηφιακά τεχνουργήματα) κατανοούν τις δυσλειτουργικές διαδικτυακές συμπεριφορές