Επίδραση της Πληροφορικής και των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην κοινωνία και τον πολιτισμό Ε΄ και Στ΄

Πηγή: ΑΡΧΕΙΑ ΙΕΠ

ΤΑΞΗ Ε΄

Οι μαθητές/-τριες είναι σε θέση να:

προσδιορίζουν την έννοια της ρητορικής του μίσους που αναπτύσσεται στο Διαδίκτυο
 ορίζουν τις επιπτώσεις του ψηφιακού χάσματος και τις ανισότητες που δημιουργεί
 ερμηνεύουν την επίδραση του Διαδικτύου των Πραγμάτων στην ανθρώπινη δραστηριότητα

Ενδεικτικές Δραστηριότητες

αναζητούν διαφορετικού τύπου ιστοσελίδες με στόχο να εντοπίσουν λέξεις-κλειδιά και χαρακτηριστικά που αφορούν τη ρητορική του μίσους στο Διαδίκτυο με στόχο να αναπτύξουν σε ομάδες απλούς αλγόριθμους
εντοπισμού διαδικτυακής ρητορικής μίσους

ΤΑΞΗ ΣΤ΄

Οι μαθητές/-τριες είναι σε θέση να:

προσδιορίζουν τις δυσλειτουργικές διαδικτυακές συμπεριφορές (συμπεριφορές εξάρτησης στο Διαδίκτυο, διαδικτυακός εκφοβισμός κ.ά.) και τρόπους αντιμετώπισης
 αντιλαμβάνονται το  δημιουργικό Διαδίκτυο ως εναλλακτικό εργαλείο μάθησης και ψυχαγωγίας

Ενδεικτικές Δραστηριότητες

 συμμετέχουν σε ένα σύντομο καθοδηγούμενο ερευνητικό σχέδιο και μέσω προτάσεων δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας(ψηφιακά τεχνουργήματα) κατανοούν τις δυσλειτουργικές διαδικτυακές συμπεριφορές