Ελληνικά

Μαθησιακή τεχνολογία και Τεχνολογικά Βελτιωμένη Εκπαίδευση Ε΄ και Στ΄

Πηγή: ΑΡΧΕΙΑ ΙΕΠ

ΤΑΞΗ Ε΄

Οι μαθητές/-τριες είναι σε θέση να:

αξιοποιούν προηγμένα χαρακτηριστικά ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης
 χρησιμοποιούν ψηφιακές εκπαιδευτικές εγκυκλοπαίδειες και λεξικά
 επισκέπτονται ψηφιακά μουσεία
 διερευνούν προηγμένες εκπαιδευτικές υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου

Ενδεικτικές Δραστηριότητες

υποβάλλουν ασκήσεις/εργασίες μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας
 μεταβαίνουν σε εκπαιδευτικές εγκυκλοπαίδειες (π.χ Βικιπαίδεια, Ανοιχτή
Βιβλιοθήκη) ή/και ψηφιακά λεξικά (π.χ. Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής, Βικιλεξικό) και χρησιμοποιούν τους
διαθέσιμους μηχανισμούς αναζήτησης πληροφοριών (π.χ. με επιλεγμένα λήμματα)
 πλοηγούνται σε συλλογές επιλεγμένων ψηφιακών μουσείων αξιοποιώντας τρισδιάστατη περιήγηση,
όπου διατίθεται
 χρησιμοποιούν την υπηρεσία Ηλεκτρονικών Περιοδικών/Εφημερίδων ή/και το Μαθητικό Διαδικτυακό Ραδιόφωνο

ΤΑΞΗ ΣΤ΄

Οι μαθητές/-τριες είναι σε θέση να:

 χρησιμοποιούν τις εκπαιδευτικές δυνατότητες των εργαλείων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης
 αξιοποιούν εφαρμογές ασπροπίνακα ως εκπαιδευτικό εργαλείο συνεργασίας
 χρησιμοποιούν υπηρεσίες βίντεο για εκπαιδευτικά θέματα ή/και σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά τους

Ενδεικτικές Δραστηριότητες

 συμμετέχουν σε μάθημα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και αξιοποιούν προηγμένα εργαλεία της πλατφόρμας
(π.χ. διαμοιρασμός, επισημείωση, ασπροπίνακας)
 αναζητούν βίντεο/κανάλιηχητικό απόσπασμα, προβαίνουν σε κατάλληλη χρήση (π.χ. σχολιασμό, διαμοιρασμό, αποθήκευση σε συλλογή, εγγραφή σε κανάλι, ρυθμίσεις αναπαραγωγής, παράλειψη διαφημίσεων) ανάλογα με τις διατιθέμενες δυνατότητες
 αναρτούν εκπαιδευτικά βίντεο σε συγκεκριμένα τηλεοπτικά κανάλια ή/και με πραγματοποίηση ζωντανής
μετάδοσης