ΤΑΞΗ Γ΄
Οι μαθητές/-τριες να είναι σε θέση να:
παραμετροποιούν τον προσωπικό τους λογαριασμό στην εκπαιδευτική πλατφόρμα και προσαρμόζουν το
περιβάλλον εργασίας
περιγράφουν τις δυνατότητεςκοινωνικής δικτύωσης μέσω εκπαιδευτικής πλατφόρμας
χρησιμοποιούν μαθησιακά αντικείμενα εκπαιδευτικών αποθετηρίων
Ενδεικτικές Δραστηριότητες
συνδέονται σε εκπαιδευτική πλατφόρμα με χρήση προσωπικού λογαριασμού, διαμορφώνουν το προσωπικό περιβάλλον εργασίας, αξιοποιούν τον τοίχο εκπαιδευτικήςπλατφόρμας κ.ά.
πλοηγούνται σε εκπαιδευτικά αποθετήρια (π.χ. Φωτόδεντρο, Μικρός Αναγνώστης, Ανοιχτή
Βιβλιοθήκη κ.ά.) και χρησιμοποιούν ψηφιακό περιεχόμενο διαφόρων μορφών (κείμενο, ηχητικά αποσπάσματα, βίντεο κ.λπ.)
ΤΑΞΗ Δ΄
Οι μαθητές/-τριες είναι σε θέση να:
αναζητούν, προσθέτουν και διαχειρίζονται επαφές μέσω εκπαιδευτικής πλατφόρμας
συνεργάζονται ή/και επικοινωνούν μέσω εκπαιδευτικής πλατφόρμας
συμμετέχουν σε συνεδρία σύγχρονης τηλεκπαίδευσης
Ενδεικτικές Δραστηριότητες
αναζητούν και αποδέχονται επαφές σε εκπαιδευτική πλατφόρμα, επικοινωνούν και συνεργάζονται με τις
επαφές τους
πραγματοποιούν βιντεοκλήσεις/κλήσεις ή/και συμμετέχουν σε σύγχρονη επικοινωνία/αλληλεπίδραση
μέσω εκπαιδευτικήςπλατφόρμας ακολουθώντας τους ενδεδειγμένους κανόνες επικοινωνίας και συνεργασίας