Μαθησιακή τεχνολογία και Τεχνολογικά Βελτιωμένη Εκπαίδευση Γ΄και Δ΄

ΤΑΞΗ Γ΄

Οι μαθητές/-τριες να είναι σε θέση να:

 παραμετροποιούν τον προσωπικό τους λογαριασμό στην εκπαιδευτική πλατφόρμα και προσαρμόζουν το
περιβάλλον εργασίας
 περιγράφουν τις δυνατότητεςκοινωνικής δικτύωσης μέσω εκπαιδευτικής πλατφόρμας
 χρησιμοποιούν μαθησιακά αντικείμενα εκπαιδευτικών αποθετηρίων

Ενδεικτικές Δραστηριότητες

συνδέονται σε εκπαιδευτική πλατφόρμα με χρήση προσωπικού λογαριασμού, διαμορφώνουν το προσωπικό περιβάλλον εργασίας, αξιοποιούν τον  τοίχο εκπαιδευτικήςπλατφόρμας κ.ά.
 πλοηγούνται σε εκπαιδευτικά αποθετήρια (π.χ. Φωτόδεντρο, Μικρός Αναγνώστης, Ανοιχτή
Βιβλιοθήκη κ.ά.) και χρησιμοποιούν ψηφιακό περιεχόμενο διαφόρων μορφών (κείμενο, ηχητικά αποσπάσματα, βίντεο κ.λπ.)

ΤΑΞΗ Δ΄

Οι μαθητές/-τριες είναι σε θέση να:

αναζητούν, προσθέτουν και διαχειρίζονται επαφές μέσω εκπαιδευτικής πλατφόρμας
 συνεργάζονται  ή/και επικοινωνούν μέσω εκπαιδευτικής πλατφόρμας
 συμμετέχουν σε συνεδρία σύγχρονης τηλεκπαίδευσης

Ενδεικτικές Δραστηριότητες

αναζητούν και αποδέχονται επαφές σε εκπαιδευτική πλατφόρμα, επικοινωνούν και συνεργάζονται με τις
επαφές τους
 πραγματοποιούν βιντεοκλήσεις/κλήσεις ή/και συμμετέχουν σε σύγχρονη επικοινωνία/αλληλεπίδραση
μέσω εκπαιδευτικήςπλατφόρμας ακολουθώντας τους ενδεδειγμένους κανόνες επικοινωνίας και συνεργασίας