Δημοσιεύτηκε στις 17 Ιουνίου, 2020
Τελικές δράσεις: αξιολόγηση έργου
Αξιολόγηση έργου από τους μαθητές, στην ολομέλεια της τάξης. Οι μαθητές απάντησαν ανώνυμα στο ερωτηματολόγιο του έργου που είχαν συντάξει συνεργατικά οι εκπαιδευτικοί των σχολείων εταίρων. Λόγο αδυναμία χρήσης του εργαστηρίου από το σύνολο των μαθητών (βάση τις οδηγίες για τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊου), οι μαθητές συμπλήρωσαν ανώνυμα τις απαντήσεις τους σε χαρτί και στην συνέχεια θα τις καταχωρήσει ο εκπαιδευτικός στο online ερωτηματολόγιο.
Δημοσιεύτηκε στις 17 Ιουνίου, 2020
Συνεργατική δράση μέσω Lockdown: Τα ρομπότ και η Τ.Ν στην μάχη του Κορωνοϊου (Τελικό)
Το τελικό συνεργατικό Padlet με πληροφορίες και σχόλια από όλα τα συνεργατικά σχολεία.
Ενημερώθηκε στις 17 Ιουνίου, 2020
Συνεργατική δράση : “And Then, There was Covid-19” (Tελικό)
Τελική παρουσίαση όλων των σχολείων εταίρων στη συνεργατική παρουσίαση "And Then, There was Covid-19"
Δημοσιεύτηκε στις 17 Ιουνίου, 2020
Συνεργατική δράση : “And Then, There was Covid-19” (Μέρος 2ο)
Οι μαθητές δημιούργησαν ψηφιακές ζωγραφιές για την εικονογράφηση της αφήγησης τους "Και τότε ήρθε το Covid-19" .
Ενημερώθηκε στις 17 Ιουνίου, 2020
Προγραμματίζοντας την δική μας Τεχνητή Νοημοσύνη για το Covid-19: ChatBot Covid-19 (Τελικό)
Δοκιμές και συμπεράσματα στην ολομέλεια της τάξης. Σε γενικές γραμμές τα πήγε καλά το ChatBot μας, κατάφερε να αναγνωρίσει σωστά τις περισσότερες ερωτήσεις και να παρουσιάσει την κατάλληλη απάντηση.
Δημοσιεύτηκε στις 15 Ιουνίου, 2020
Προγραμματίζοντας την δική μας Τεχνητή Νοημοσύνη για το Covid-19: ChatBot Covid-19 (Μέρος 2ο)
Μέρος 2ο: Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μετέφεραν τις ερωτήσεις αυτές σε ένα συνεργατικό και κοινό Μοντέλο Μάθησης (μέσα από την πλατφόρμα MachineLearning4Kids) και εκπαίδευσαν αυτό το μοντέλο. Παρόμοιες διαδικασίες είχαν υλοποιήσει σε προηγούμενες δράσεις οι ίδιοι οι μαθητές ( δημιουργία και εκπαίδευση Μοντέλο Μάθησης για αναγνώριση ευγενικών/μη ευγενικών λέξεων, επιτρεπτών/μη επιτρεπτών εικόνων).
Μέρος 3ο: Προγραμματισμός σε Scratch για την δημιουργία ενός Chatbot το οποίο συνδέεται στο Μοντέλο Μάθησης και , ανάλογα με τυχαίες ερωτήσεις που του κάνουμε, προσπαθεί να βρει την κατάλληλη απάντηση και να την εμφανίσει.
Δείτε την τελική παρουσίαση του ChatBot Covid19
Δημοσιεύτηκε στις 15 Ιουνίου, 2020
Προγραμματίζοντας την δική μας Τεχνητή Νοημοσύνη για το Covid-19: ChatBot Covid-19 (Μέρος 1ο)
Oι μαθητές όλων των σχολείων συνεργάστηκαν πάνω σε έναν κοινό, συνεργατικό, σε πραγματικό χρόνο (real-time, online collaborative mindmap) εννοιολογικό πίνακα με στόχο την δημιουργία δεξαμενής δεδομένων σχετικά με τον Covid-19. Η δράση υλοποιήθηκε τόσο με σύγχρονες όσο και με ασύγχρονες μεθόδους ανάλογα με τα σχολεία και τις χώρες. Οι μαθητές του 2ου Δ.Σ Νέας Ερυθραίας πρότειναν 5 λέξεις και ξεκίνησαν να γράφουν πιθανές ερωτήσεις που θα έκανε το κοινό σχετικά με τις λέξεις αυτές, σε μια από τα σύγχρονα μαθήματα μέσω Webex . Τα υπόλοιπα σχολεία, εμπλούτισαν με την σειρά τους τις ερωτήσεις και πρότειναν, για κάθε ομάδα ερωτήσεων, αναλυτικές απαντήσεις/οδηγίες.
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον εννοιολογικό πίνακα:
Ενημερώθηκε στις 17 Ιουνίου, 2020
Συνεργατική δράση μέσω Lockdown: Τα ρομπότ και η Τ.Ν στην μάχη του Κορωνοϊου (Μέρος 1ο)
Κατά την διάρκεια των μαθημάτων τη σύγχρονης εκπαίδευσης μέσω Webex, οι μαθητές και οι μαθήτριες είδαν μια σειρά από βίντεο σχετικά με τις χρήσεις των ρομπότ και της Τ.Ν στην μάχη κατά του κορωνοϊου. Αρκετά από αυτά τα ρομπότ,τα είχαμε δει σε προηγούμενη δράση ( Η Τεχνητή Νοημοσύνη και τα ρομπότ στην καθημερινή μας ζωή) και ήταν πολύ ενδιαφέρον να συζητήσουν πάνω στις τελευταίες αυτές εξελίξεις και να ανταλλάξουν απόψεις και σκέψεις, τις οποίες μετέφεραν στο συνεργατικό online σε πραγματικό χρόνο Web2.0 εργαλείο Padlet. Το ίδιο έκαναν και οι συμμαθητές τους από τα συνεργαζόμενα σχολεία, αποτυπώνοντας στο συνεργατικό Padlet τις δικές τους πληροφορίες και απόψεις πάνω στο θέμα αυτό.
Ενημερώθηκε στις 17 Ιουνίου, 2020
Συνεργατική δράση μέσω lockdown: “And Then, There was Covid-19” (Μέρος 1ο)
Κατά την σύγχρονη διδασκαλία μέσω Webex οι μαθητές και οι μαθήτριες συνεργάστηκαν online σε πραγματικό χρόνο για να αφηγηθούν πως έζησαν και βίωσαν την περίοδο του Lockdown. Ως "πρόχειρο" χρησιμοποίησαν ένα κοινό online Google έγγραφο με κάποιες αρχικές ερωτήσεις. Με βάση των απαντήσεών τους, δημιουργήθηκε μια αφήγηση, η οποία, με την πολύτιμη βοήθεια της καθηγήτριας αγγλικών κα. Σισσύ Μαρώτη μεταφράστηκε στα αγγλικά .
Δείτε εδώ το πρόχειρο μας.
Δημοσιεύτηκε στις 9 Μαΐου, 2020
eTwinning Day 2020
Διάχυση του έργου μέσα από την συνεργατική παρουσίαση 4 σχολείων εταίρων της Αθήνας με αφορμή την Ημέρα eTwinning 2020.