Χριστουγεννιάτικα Έθιμα

Χριστουγεννιάτικα Έθιμα

Στην παρούσα ενότητα θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε για τα έθιμα των τριών μεγάλων γιορτών που πλησιάζουν: των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Θεοφανίων! Στη συνέχεια ακολουθούν διαβαθμισμένης δυσκολίας δραστηριότητες αντιστοίχισης, συμπλήρωσης, σταυρόλεξο και ταυτίσεις που αφορούν στα χριστουγεννιάτικα έθιμα!

Χριστουγεννιάτικα Έθιμα

Καλή Επιτυχία!

 

Φοράω Μάσκα

Φοράω Μάσκα

Αγαπητοί, μαθητές, γονείς και κηδεμόνες

συνεχίζουμε την θεματική της υγιεινής και καθαριότητας μέτρα προστασίας κατά του κορωνοιού. Στη σημερινή ενότητα παρουσιάζεται υλικό σε σχέση με τη χρήση της μάσκας. Θα θυμηθούμε το λόγο για τον οποίο η μάσκα είναι απαραίτητη και έχει μπει στην καθημερινότητά μας. Μπορείτε να διαβάσετε με προσοχή τη σχετική κοινωνική ιστορία και στη συνέχεια να κάνετε την δραστηριότητα που ακολουθεί. Στο τέλος, υπάρχουν links με βιντεάκια για τη σωστή χρήση και απολύμανση της μάσκας τα οποία μπορείτε να τα συμβουλευτείτε.

Φοράω Μάσκα

 

 

Ακολουθούμε τα μέτρα προστασίας και δεν ξεχνάμε να φοράμε μάσκα όταν βγαίνουμε από το σπίτι μας!

Καλή συνέχεια!

 

 

ΧΕΙΜΩΝΑΣ (ΜΗΝΕΣ, ΓΙΟΡΤΕΣ, ΚΑΙΡΟΣ, ΡΟΥΧΙΣΜΟΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Χειμώνας(καιρός, ρουχισμός, διατροφή) Σουλτάνη

Αγαπητοί μαθητές,

στην παρούσα ενότητα θα κάνουμε μια επανάληψη σε όσα μάθαμε τις τελευταίες μέρες. Όσα παιδιά δεν είχατε έρθει σχολείο, διαβάστε τα προσεκτικά. Μπήκαμε στην εποχή του χειμώνα. Ποιους μήνες έχει; Ποιες γιορτές έρχονται; Κάνει κρύο ή ζέστη; Δείτε τον καιρό από το παράθυρό σας. Κρατήστε σημειώσεις για τον καιρό όπως κάνουν οι μετεωρολόγοι και τις επόμενες μέρες. Τι παρατηρείτε; Τι φοράτε για να νιώθετε άνετα, όταν είστε στο σπίτι κι όταν βγαίνετε έξω; Τι τρώτε; Σε περίπτωση που πάτε στο σούπερ μάρκετ ή το μανάβικο, δείτε ποια φρούτα και λαχανικά  υπάρχουν στους πάγκους.

Αφού διαβάσετε προσεκτικά τις σελίδες, προσπαθήστε να λύσετε τις ασκήσεις, χωρίς να κοιτάζετε τις σελίδες. Ένα παιχνίδι μνήμης! Είμαι σίγουρη, ότι θα τα καταφέρετε!

Τα κεφάλαια που ανεβάζουμε εγώ και οι συνάδελφοι της Κοινωνικής και Επαγγελματικής Αγωγής μπορούν να τα βλέπουν και να κάνουν τις ασκήσεις οι μαθητές όλων των τμημάτων του σχολείου και να σχολιάζουν κάτω από τα αρχεία.

Να είστε καλά!

Με αγάπη,

Μαργαρίτα Σουλτάνη.

ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Αγαπητοί μου μαθητές,ελπίζω να είστε καλά και ασφαλείς  στα σπίτια σας.

Σας στέλνω αυτό το βίντεο για να μάθουμε την σωστή θέση που πρέπει να καθόμαστε μπροστά στον υπολογιστή.Την μαθαίνουμε καλά και μπορούμε να την  δείξουμε και στην οικογένεια μας.

ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ

Παρακολούθησε το παρακάτω βίντεο και στη συνέχεια απάντησε στην ερώτηση:

Γιατί είναι σημαντική η διαδικασία της φωτοσύνθεσης στη ζωή ενός φυτού;

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

Αγαπητοί μας μαθητές,

ελπίζουμε να είστε όλοι καλά στην υγεία σας και να παραμένετε ασφαλείς στο σπίτι σας μέχρι να επιστρέψουμε ξανά στο σχολείο μας. Θα συνεχίσουμε το μάθημα της γυμναστικής με τον τρόπο «εξ αποστάσεως», που ήδη γνωρίζετε.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι:

  • Γυμναστική κάνουμε, αφού έχουν περάσει 3 ώρες από το γεύμα μας.
  • Φοράμε αθλητικά παπούτσια και άνετα ρούχα γυμναστικής.
  • Έχουμε σε κοντινή απόσταση ένα μπουκαλάκι νερό, μήπως διψάσουμε.
  • Εκτελούμε τις ασκήσεις με επίβλεψη κάποιου ενήλικα.
  • Προσέχουμε το χώρο γύρω μας, ώστε να μην υπάρχουν αντικείμενα που μπορεί να μας εμποδίζουν ή να μας προκαλέσουν κάποιο τραυματισμό.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Στο μάθημα σωματικής άσκησης  μπορούν να συμμετέχουν μόνο οι μαθητές που έχουν φέρει στο σχολείο το Ατομικό Δελτίο Υγείας τους, σύμφωνα με το οποίο τους επιτρέπει ο γιατρός τους να αθληθούν.

 

Δοκιμάστε τα παρακάτω προγράμματα και γράψτε μας πως σας φάνηκαν!!!

Καλή διασκέδαση!!!

 

Φυσική Αγωγή-Σωματικά σχήματα-Επίπεδα-Παιχνίδια ισορροπίας

Με την εκπαιδευτικό Αμαλία Λιοπύρη

Αερόβια  γυμναστική για αρχάριους σε καρέκλα

Με την εκπαιδευτικό Έρικα Ναυπλιώτη

Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=_GcNy8T9Esg&t=65s

Οι γυμναστές του ΕΕΕΕΚ Πειραιά,

Γκούμα Ηλιάνα, Κανελλόπουλος Θανάσης, Τσούτση Βασιλική, Χριστοπούλου Μαρίνα

 

 

Ευχές Χριστουγέννων! Μαθαίνω για να δίνω ευχές μέσα απο γιορτινές χριστουγεννιάτικες κάρτες

Ευχές Χριστουγέννων! Μαθαίνω για να δίνω ευχές μέσα απο γιορτινές χριστουγεννιάτικες κάρτες

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν!

Τι πιο όμορφο και γλυκό από μια ευχετήρια κάρτα που θα δημιουργήσουμε για τους αγαπημένους μας ανθρώπους!

Σε αυτήν την ενότητα θα μάθεις τι είναι οι ευχές, πώς μπορείς να ευχηθείς και να δημιουργήσεις γιορτινές-χριστουγεννιάτικες κάρτες ακόμα θα μάθεις ποιες είναι οι ευχές  για τα Χριστούγεννα και για την Πρωτοχρονιά τι άλλο μπορείς να ευχηθείς σε μια γιορτινή χριστουγεννιάτικη κάρτα. Στο τέλος, υπάρχουν δείγματα για να δημιουργήσεις την δική σου ευχετήρια κάρτα!

Καλή επιτυχία!

Χριστουγεννιάτικες Ευχές και Κάρτες

 

Πώς θα φύγουν τα μικρόβια: Βήματα καθαριότητας χεριών

Πώς θα φύγουν τα μικρόβια: Βήματα καθαριότητας χεριών

Αγαπητοί μαθητές, γονείς και κηδεμόνες,

το χρονικό διάστημα που δεν θα βρισκόμαστε στο σχολείο θα έχουμε την ευκαιρία να επικοινωνούμε από εδώ, από τον διαδικτυακό χώρο του σχολείου μας. Μπορείτε να κατεβάζετε δραστηριότητες, φυλλάδια εργασιών και ασκήσεων ή/και διδακτικές ενότητες.

Οι καιροί είναι δύσκολοι, μένουμε ψύχραιμοι! Με δύναμη και αγάπη ακολουθώντας τους κανόνες που προτάσσουν οι ειδικοί της υγείας θα βρεθούμε και πάλι κοντά!

Να έχετε έναν δημιουργικό χρόνο!

Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία.

Η καθηγήτρια

Κοινωνικής και Επαγγελματικής Αγωγής

Λουΐζα Βουγιουκλάκη

Ξεκινάμε με τους κανόνες υγιεινής των χεριών μια ενότητα βασική για όλους!

Φροντίζουμε καθημερινά και συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας να πλένουμε τα χέρια μας ακολουθώντας τα απαραίτητα βήματα!

Πώς θα φύγουν τα μικρόβια Βήματα καθαριότητας χεριών

Δομή περιγραφικού λόγου

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Με τον όρο περιγραφή εννοούμε την αναπαράσταση μέσω του λόγου χώρων, προσώπων, αντικειμένων, φαινομένων κ.λπ.

Η περιγραφή ακολουθεί πορεία από το γενικό στο ειδικό, από γενικές εικόνες σε λεπτομερειακές.

Τα βήματα της περιγραφής είναι τα εξής:

1ο: Προσέγγιση του αντικειμένου μέσω του βασικού του χαρακτηριστικού (κατηγοριοποίηση). Εντάσσουμε, δηλαδή, το αντικείμενο της

περιγραφής στη λογική κατηγορία που ανήκει (π.χ. το μήλο είναι φρούτο).

2ο: Εστίαση στο συγκεκριμένο αντικείμενο ( παράθεση χαρακτηριστικών). Στο στάδιο αυτό παραθέτουμε κι άλλα χαρακτηριστικά του

αντικειμένου που θεωρούμε ότι είναι σημαντικά (π.χ. Το μήλο είναι φρούτο, είναι κόκκινο, στρογγυλό κ.α.)

3ο: Επιλογή και παράθεση των λεπτομερειών του αντικειμένου. Στο στάδιο αυτό επιλέγουμε ποιες λεπτομέρειες του αντικειμένου που

περιγράφουμε θα αναλύσουμε και τον τρόπο με τον οποίο θα τις οργανώσουμε.

4ο: Αφού έχουμε βρει, εστιάσει και επιλέξει το αντικείμενο της περιγραφής και τις λεπτομέρειες που θα χρησιμοποιήσουμε είμαστε έτοιμοι

να δώσουμε μια συνολική περιγραφή

Περιγραφή

Αντικειμένου

Περιγραφή

Ζώου

Περιγραφή

Προσώπου

1. Κατηγορία

2. Χρώμα

3. Σχήμα /Υλικό

4. Αφή

5. Γεύση

6. Βάρος / Μέγεθος

7. Χρήση

8. Άλλες Ιδιότητες

1. Κατηγορία

2. Κατοικία

3. Εμφάνιση

4. Μέγεθος

5. Αφή

6. Χρώμα

7. Χρησιμότητα

8. Συναισθήματα

1. Φύλο

2. Ηλικία

3. Εξωτερικά

χαρακτηριστικά

4. Ιδιότητα

5. Άλλα χαρακτηριστικά

- Θα ακολουθήσουν παραδείγματα.