Τα ωφέλη του περιορισμού λόγω του Covid-19

Είναι πολύ σημαντικό τις δύσκολες αυτές τις στιγμές που βομβαρδίζεται κυριολεκτικά κάθε σπίτι από τον κίνδυνο του Covid-19 να ελέγχουμε τις συναισθηματικά φορτισμένες αντιδράσεις μας.

Ουσιαστικά,για την ψυχική προσωπική μας υγεία αλλά και για την ισορροπία των ανθρώπων που αγάπαμε.

Η κινδυνολογία από την μια αλλά και η αμέλεια από την άλλη είναι κακοί συμβουλάτορες.

Η συναναστροφή μας αυτόν τον καιρό επικεντρώνεται στα κοντινά μας πρόσωπα και αποδέκτες όλων των δυναμικών που καλλιεργούνται από τις σχέσεις μας είναι τα....παιδιά.

Η διαχείριση των συναισθημάτων μας είναι το πρώτο εργαλείο που μπορούμε να χρησιμοποιούμε για ασπίδα στον περιορισμό της κοινωνικότητας μας λόγω του  Covid-19.

Η  αναθεώρηση της έννοιας κοινωνικότητα είναι αναγκαία. Πλέον μπορεί να γίνουμε απόλυτα κοινωνικοί με τα άτομα της οικογένειας μας που ενώ είναι τόσο κοντά μας ,πολλές φορές, βρέθηκαν να ναι τόσο μακρυά μας από το τρέξιμο της καθημερινής μας ρουτίνας.

Η έκφραση των συναισθημάτων μας(με σεβασμό στην προσωπικότητα των δικών μας ανθρώπων) ακόμα και των αρνητικών ,όπως, άγχος,φόβος είναι η ευκαιρία για να αναθερμανθούν οι σχέσεις μας με τα κοντινά πρόσωπα της οικογένειάς μας και να ελαχιστοποιούνται σιγά σιγά επειδή θα μοιράζονται..

Η πολύωρη συνεύερση με τα παιδιά στο σπίτι είναι επίσης μια υπέροχη ευκαιρία για οριοθετηθούν κάποιοι κάνονες βάζοντας τους μέσα στην ρουτίνα του Μένουμε Σπίτι .

Ίσως ,τελικά, αυτή η δύσκολη περίοδος να μας φέρνει πιο κοντά και να ζωντανεύει αξίες με την σημαντικόττα που τους  πρέπει όπως την αξία της Οικογένειας.

Καλή δύναμη σε όλους

Νίκη

Σημείωση: Οποιος γονέας επιθυμεί να χει επικοινωνία μαζί μου θα χαρώ να δω το όνομά του στις ειδoποιήσεις του Προφίλ μου στο e-me.

Δραστηριότητες λογοθεραπείας 1

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, τα προγράμματα Λογοθεραπείας είναι σχεδιασμένα για τις ατομικές ανάγκες και δεξιότητες του κάθε μαθητή ξεχωριστά. Παρόλα αυτά, στις δύσκολες συνθήκες που καλούμαστε να ανταπεξέλθουμε όλοι, παρατίθενται παρακάτω διάφορες δραστηριότητες που προάγουν και καλλιεργούν τη γνωστική ανάπτυξη αλλά και τις γλωσσικές δεξιότητες των παιδιών.
Οι μαθητές μπορούν είτε μόνοι τους να ολοκληρώσουν τις δραστηριότητες είτε με τη βοήθεια και καθοδήγηση των γονέων όπου χρειάζεται.
- Σειροθετήσεις (βάζω τις εικόνες της ιστορίας στη σωστή σειρά και αφηγούμαι την ιστορία)
-Παίζω με τα γεωμετρικά σχήματα
Παίζω με τις αντίθετες λέξεις

1η Εργασία για όλους τους μαθητές στην πληροφορική

1η Εργασία στην Πληροφορική

Καλή αρχή και εύχομαι να μην μείνουν κλειστά για πολύ ακόμα τα σχολεία .

Ακολουθεί η πρώτη εργασία που προτείνω να κάνετε. Βέβαια ο κάθε μαθητής καλό είναι να κάνει αυτό που μπορεί και όσο μπορεί. Επίσης η βοήθεια συγγενών και φίλων είναι θεμιτή.

Ανοίξτε ένα φυλλομετρητή (πχ το chrome). Κατόπιν ανοίξτε μια μηχανή αναζήτησης (πχ το google) και βρείτε απαντήσεις για τις παρακάτω ερωτήσεις.

1.      Τι είναι ο Η/Υ

2.      Ποια είναι τα βασικά μέρη ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή

3.      Τι είναι ο επεξεργαστής

4.      Τι είναι η κύρια μνήμη

5.      Τι είναι η οθόνη σε ένα Η/Υ

6.      Τι είναι ο σκληρός Δίσκος.

7.      Τι είναι το ποντίκι.

8.      Τι είναι ο εκτυπωτής και σε ποιες κατηγορίες χωρίζονται.

Η κάθε απάντηση να είναι τέσσερεις – πέντε γραμμές.

Ανοίξτε ένα αρχείο κειμένου (word), πληκτρολογήστε μια-μια τις ερωτήσεις και κάτω από κάθε ερώτηση πληκτρολογήστε την αντίστοιχη απάντηση. Στο τέλος αποθηκεύστε το αρχείο με ότι όνομα θέλετε.

Καλή Επιτυχία.