Συνεργατικό λεξικό τροφών. Κάθε συνεργαζόμενο σχολείο ανέλαβε ένα γράμμα του λεξικού και τα παιδιά βρήκαν τροφές που αρχίζουν από το συγκεκριμένο γράμμα.
Δημιουργία Λογότυπου του έργου
Τα συνεργαζόμενα νηπιαγωγεία σε ζευγάρια και τριάδες έφτιαξαν ένα προσωπάκι παιδιού με φρούτα και λαχανικά και διακόσμησαν δύο γράμματα του τίτλου του έργου με τρόφιμα της αρεσκείας τους. Τα στοιχεία ενώθηκαν και δημιουργήθηκε το συνεργατικό λογότυπο.
Πυραμίδα Μεσογειακής Διατροφής
Φτιάξαμε την Πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης με φωτογραφίες τροφών που έστειλαν τα παιδιά από το σπίτι τους.
Παίζουμε διαδικτυακά με το Ολοήμερο του 37ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης.
Παίξαμε με τους φίλους μας: η Σάμμυ είχε να επιλέξει ανάμεσα σε ένα κρουασάν και σε μια φέτα καρπούζι. Φυσικά διάλεξε το καρπούζι
Παίζουμε διαδικτυακά με το 1ο τμήμα του Νηπιαγωγείου Χρυσαυγής.
Μαντεύουμε τον κώδικα. Οι φίλοι μας από τη Χρυσαυγή προγραμμάτισαν τη Σάμμυ και εμείς μαντέψαμε τη διαδρομή. Στη συνέχεια προγραμματίσαμε εμείς τη δική μας Σάμμυ
Προγραμματίζοντας τα ρομπότ
Ψηφιακά παιχνίδια που δημιουργήθηκαν από τα συνεργαζόμενα σχολεία
Σπιτάκια τροφών
Δημιουργήσαμε τα σπιτάκια των τροφών σύμφωνα με τα συστατικά που μας προσφέρουν. Συγκεκριμένα τα σπιτάκια ήταν πέντε: α) το σπίτι των βιταμινών και ιχνοστοιχείων με φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς, β) το σπίτι με υδατάνθρακες (με ρύζι, ζυμαρικά, ψωμί κ.λπ), γ) το σπίτι των πρωτεϊνών (κρέατα, ψάρια, γαλακτοκομικα, όσπρια), δ) τα λίπη και έλαια και ε) το αχρηστοπωλείο με τροφές που δεν προσφέρουν κάτι μόνο θερμίδες. Τα σπιτάκια έγιναν στο διάστημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με τρόφιμα που φωτογράφισαν γονείς με παιδιά στο σπίτι τους.
Δείτε τα σπιτάκια μας στον παρακάτω σύνδεσμο https://jamboard.google.com/d/11ma5iR6AnuhCW7WjqIhXi4bdGhGvL2TqIn69dfEccXg/viewer
Διαδικτυακές ευχές για τα συνεργαζόμενα σχολεία του προγράμματος!
Online επικοινωνία με το 1ο Νηπιαγωγείο Ν. Καλλικράτειας
Επικοινωνήσαμε με το 1ο Νηπιαγωγείο Καλλικράτειας και παίξαμε με τα Bee-Bot μας το παιχνίδι μάντεψε τον κώδικα. Κάθε σχολείο προγραμμάτιζε τη μέλισσα του με 3 βήματα και το άλλο έπρεπε να μαντέψει τα κουμπιά που πατήθηκαν. Στη συνέχεια επαλήθευε με προγραμματισμό της μέλισσας ότι μάντεψε σωστά. Τα παιδιά διασκέδασαν, είπαν ότι τους άρεσε που γνώρισαν νέους φίλους, που έπαιξαν με τη μέλισσα. Ήταν περήφανα που μάντευαν τις εντολές και εκδήλωσαν την επιθυμία να "ξανασυναντηθούν" διαδικτυακά.