- 1η Δραστηριότητα: Σχολική Εκδρομή (από Ε. Διονυσοπούλου)
- 2η Δραστηριότητα: Πρόγραμμα της εβδομάδας (από Ε. Διονυσοπούλου)
- 3η Δραστηριότητα : Απλές πράξεις
- Μορφοποίηση δεδομένων στο υπολογιστικό φύλλο (φωτόδεντρο)
4η Δραστηριότητα: Ζώα-Ύπνος (εισαγωγή και μορφοποίηση)
- Εισαγωγή γραφήματος στο υπολογιστικό φύλλο (Φωτόδεντρο)
5η Δραστηριότητα: Ζώα-Ύπνος (γράφημα)
6η Δραστηριότητα: Στα πλαίσια της απογραφής που κάναμε για τον αριθμό των μαθητών, του σχολείου μας, μαζί με τομ αριθμό κοριτσιών-αγοριών δημιουργήσαμε τον πίνακα .
2. Πόσοι από αυτούς είναι αγόρια;
3. Να δημιουργήσετε γραφήματα σχετικά με το πλήθος των κοριτσιών-αγοριών σε κάθε τμήμα. Σε ποιο τμήμα υπάρχουν τα πιο πολλά αγόρια;
7η Δραστηριότητα: Καταχωρήσεις-Μορφοποιήσεις-Γραφήματα-1
8η Δραστηριότητα: Καταχωρήσεις-Μορφοποιήσεις-Γραφήματα-2