English

15 January 2022 archive

Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας (ΣΤ)

Το Υπολογιστικό Σύστημα                                         Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας           Εικόνα: Βιβλίο Πληροφορικής Γυμνασίου  Εικόνα: BY RAJAN DOBHAL Τι υπάρχει στο εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας; Τι είναι η Μητρική Πλακέτα;  Τι είναι η ΚΜΕ (Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας); Τι είναι η Κύρια …

Continue reading

Εργονομία

Πάτα πάνω στις παρακάτω εικόνες και ανακάλυψε τα μέρη του υπολογιστικού συστήματος και την σωστή στάση που πρέπει να έχεις όταν εργάζεσαι με τους υπολογιστές!!! 1. Αφόρμηση – Να δούμε πρώτα αυτά τα δύο διασκεδαστικά βιντεάκια για την εργονομία: Βίντεο 1  Βίντεο 2 Πηγές:  Video 1:  Ergonomie op het werk διαθέσιμο στον σύνδεσμο  https://youtu.be/7-ybWlRyv70?t=50    Video 2: Βιντεάκι της Vodafone για …

Continue reading

Ελεύθερες Εικόνες – Άδειες χρήσης – Πνευματικά Δικαιώματα

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε εικόνες για κατέβασμα  και χρήση στις εργασίες σας. Προσοχή εκεί που απαιτείται απόδοση ονόματος του δημιουργού και στην άδεια με την οποία μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε. Εικόνες (γενικότερα): https://pixabay.com/el/ https://unsplash.com/ https://www.pexels.com/el-gr/ https://www.dreamstime.com/free-photos https://openclipart.org

Πασχαλινές δραστηριότητες

Πασχαλινό Κυνήγι Θησαυρού   Καλό Πάσχα  Δραστηριότητες για το Πάσχα Πασχαλινές Δραστηριότητες Μ.Π. Καλό Πάσχα Χ.Ζ. Σχεδιάζω πασχαλινά με το μολύβι Ενώνω τις τελίτσες με τους αριθμούς και σχεδιάζω πασχαλινά με το ποντίκι Το κουνελάκι έχασε το δρόμο για τη φωλιά του. Μπορείς να το βοηθήσεις;

To Scratch μέσα σε 10 λεπτά

To Scratch μέσα σε 10 λεπτά Μετάβαση στο scratch.mit.edu. Βιβλία για το Scratch «Μάθε το Scratch 3.0 εύκολα και γρήγορα» – Εγχειρίδιο του Γιώργου Κυριακού Δημιουργία Σεναρίων με το Scratch, Συγγραφέας: Γιώργος Κυριακού, Είδος: Εγχειρίδιο Πληροφορικής, Ψηφιακή έκδοση, Άδεια διανομής: Creative Commons BY-NC-ND  (Αναφορά πηγής – Μη εμπορική χρήση – Όχι παράγωγα έργα), ISBN 978-618-00-2626-9, Σελίδες: 234  //  Έτος έκδοσης: 2021 “Η γλώσσα προγραμματισμού …

Continue reading

escape room: Τo πληκτρολόγιο του υπολογιστή

Δείτε στο genial.ly Πηγή: Ναταλία Θεόκλεια Γεωργιτζίκη χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές https://nataliageorgitziki.blogspot.com/

Μαθαίνω για το ποντίκι…

Ποντίκι

1. Διαδραστικές παρουσιάσεις για το ποντίκι του υπολογιστή. Μέσα από αυτή θα γνωρίσετε το ποντίκι, πώς λειτουργεί, πώς το κρατάμε, τι κάνουμε με τα πλήκτρα του. Ελάτε να παίξετε παιχνίδια, να χρωματίσετε και να δείτε φύλλα εργασίας. Μαθαίνω για το ποντίκι του υπολογιστή και Ασκήσεις εξοικείωσης για το ποντίκι του υπολογιστή Πηγή:   Δημιουργός Ναταλία Θεόκλεια Γεωργιτζίκη …

Continue reading

Βασικές λειτουργίες του ποντικιού και πληκτρολογίου (Gcompris και Serban) (A B)

Eκπαιδευτικές εφαρμογές (GCompris και Sebran) για: 1. θυμηθούμε το μονό-διπλό κλικ του ποντικιού. 2. κάνουμε εξάσκηση στα γράμματα του πληκτρολογίου. To GCompriss  είναι μία συλλογή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για παιδιά από 2 εώς 10 ετών. (Γαλλικά: j’ai compris, Ελληνικά: εγώ έχω καταλάβει) Μπορείτε να το μεταφορτώσετε από ΕΔΩ. Το Sebran είναι μια σουίτα (πακέτο) εφαρμογών για παιδιά. Είναι διαθέσιμο και στα ελληνικά. Μπορείτε να το μεταφορτώσετε από ΕΔΩ.

Παιχνίδια Γ Δ

Παιχνίδια με τις προπαίδειες Προπαίδεια 5,6 και 7 (στα πέναλτι) Προπαίδεια 2,3 και 4 (στα πέναλτι) Προπαίδεια 8,9 και 10 (στα πέναλτι) Ψηφιακός Παιδότοπος  Παιχνίδια Μαθηματικών Εκπαιδευτικά παιχνίδια και Ψυχαγωγία Γλώσσα Γ’ και Δ’ Δημοτικού Μαθηματικά Γ’-Δ’ Δημοτικού Εκπαιδευτικό Λογισμικό Α’Βάθμιας (Γλώσσα – Μαθηματικά – Αγγλικά – Θρησκευτικά) Εκπαιδευτική Πλατφόρμα Gcompris Jele – Δραστηριότητες Λογισμικό Ζωγραφικής Tuxpaint (κατεβάζουμε πρόγραμμα …

Continue reading

Παίζουμε το παιχνίδι Run Marco A B

Μέσα από το παιχνίδι περιπέτειας Run Marco με τις βήμα προς βήμα οδηγίες πρέπει να καταφέρεις να λύσεις τον γρίφο της κάθε πίστας  και να διδαχθείς τις βασικές αρχές της τέχνης του προγραμματισμού. Αφού περάσεις τις πίστες και μαζέψεις διάφορα αντικείμενα  μπορείς να τερματίσεις. Θα δεις ότι οι πίστες δυσκολεύουν καθώς προχωράς αλλά με λίγη σκέψη θα τα καταφέρεις. Για να …

Continue reading