Τα παιδιά του Α2 … μοίρασαν τα πιστοποιητικά στους μαθητές του ΣΤ1.

Έτσι το έργο μας φτάνει στο τέλος!!!!

Με αφορμή το Πάσχα συνεργαστήκαμε με σχολεία από Κύπρο, Ρουμανία, Γεωργία, Σερβία και Ελλάδα.. ακολουθώντας την STEAM προσέγγιση!!!!\

2026 06 09 certif 3