Στο σημερινό μας μάθημα δεν αφιερώσαμε στη γλώσσα, καθώς είχαμε να παρουσιάσουμε τις ομαδικές εργασίες.
Σπίτι: Τ.Ε. σελ.18 ασκ.4 και σελ. 22 ασκ.7
Στο σημερινό μας μάθημα δεν αφιερώσαμε στη γλώσσα, καθώς είχαμε να παρουσιάσουμε τις ομαδικές εργασίες.
Σπίτι: Τ.Ε. σελ.18 ασκ.4 και σελ. 22 ασκ.7
Σήμερα θυμηθήκαμε πώς να στρογγυλοποιούμε έναν αριθμό και μελετήσαμε συγκεκριμένα πώς να στρογγυλοποιούμε έναν δεκαδικό αριθμό.
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 13 και ασκήσεις στο τετράδιο μαθηματικών.
🏡Σπίτι: Στο τετράδιο μαθηματικών.
α)Στρογγυλοποιώ στα δέκατα:
105,36= 72,981= 39,502= 106,793=
β) στρογγυλοποιώ στα εκατοστά:
0,972= 3,146= 4,146= 19,355=
γ)στρογγυλοποιώ στις μονάδες:
13,900= 45,649= 0,999= 19,355=
Η Ελλάδα είναι γνωστή κυρίως για τις θάλασσες, τα νησιά και την τεράστια ακτογραμμή της, ωστόσο το 80% του εδάφους της είναι ορεινό ή ημιορεινό, γεγονός που την καθιστά ως μία από τις ορεινότερες χώρες στην Ευρώπη.
Τα υψηλότερα βουνά της Ελλάδος: φωτοτυπία-βουνά
⛰⛰Σπίτι:
Σήμερα θυμηθήκαμε πώς μπορούμε να δίνουμε οδηγίες: Οδηγίες δίνονται σε πολλές περιπτώσεις στην καθημερινή ζωή. Στόχος είναι να εξυπηρετηθούν συγκεκριμένες ανάγκες των ανθρώπων.
Στις οδηγίες χρησιμοποιούμε:
Οριστική (α΄ πληθυντικό πρόσωπο).
Π.χ. Περνάμε τον δρόμο από τις διαβάσεις.
Προστακτική
Π.χ. Πέρνα τον δρόμο από τις διαβάσεις.
Π.χ. Πέρασε τον δρόμο από τις διαβάσεις.
Υποτακτική
Π.χ. Να περνάς τον δρόμο από τις διαβάσεις.
Π.χ. Να περάσεις τον δρόμο από τις διαβάσεις.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε στην Ορθογραφία των ρημάτων!
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 72-73 ασκ. 3-4
🏡Σπίτι:
Στο σημερινό μας μάθημα συνεχίσαμε να εξασκούμαστε στη μέτρηση γωνιών με μοιρογνωμόνιο. Είδαμε, επίσης, πώς μπορούμε να κατασκευάσουμε μια γωνία συγκεκριμένων μοιρών.
Έγιναν: στο Τ.Ε. όλες οι ασκήσεις από τις σελίδες 41-42-43.
Σπίτι: λύνω τις ασκήσεις της φωτοτυπίας
Σήμερα κάναμε εκτάκτως μαθηματικά ώστε να εμβαθύνουμε ακόμα περισσότερα στην κουλτούρα των δεκαδικών αριθμών!
Έγιναν: 28. Διάταξη δεκαδικών αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου στους δεκαδικούς
🏡Σπίτι: δεκαδικοί αριθμοί ασκήσεις
Σήμερα μελετήσαμε τους τρόπους με τους οποίους συνδέονται οι συσκευές σε ένα κύκλωμα: ΣΕ ΣΕΙΡΑ ή ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ.
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 119-121
🏡Σπίτι: Μελετώ όλα όσα γράψαμε στο Βιβλίο και κάνω τις ασκ. 1-2 σελ. 122
Στο σημερινό μας μάθημα θυμηθήκαμε αναλυτικά τις εγκλίσεις των ρημάτων και πώς αυτές σχηματίζονται και στις δύο φωνές (Δες Γραμματική σελ. 144-145)
Έγιναν: ασκήσεις και παραδείγματα στο τετράδιο γλώσσας.
🏡Σπίτι: Μελετώ στη Γραμματική τα ρήματα στις σελ.144-145 και κλίνω σε όλους τους χρόνους της Υποτακτικής και της Προστακτικής τα ρήματα: δουλεύω, ονειρεύομαι
🏠Σπίτι: Μελετώ το μάθημα σελ.64-65 και απαντώ στην ερώτηση "Γιατί θεωρείτε ότι είναι σημαντικό για έναν λαό να έχει αλφάβητο;"
Η ΑΜΠΑΡΙΖΑ
Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες κι η κάθε μία διαλέγει την «αμπάριζά» της, δηλαδή το σημείο (δένδρο, κολώνα) που θα υπερασπίζει. Οι δύο αμπάριζες πρέπει να απέχουν όσο το δυνατόν περισσότερο. Σκοπός κάθε ομάδας είναι να βρει αφύλακτη την «αμπάριζα» της άλλης και να την αγγίξει ή να αιχμαλωτίσει όλους τους αντίπαλους της.
Ένα παιδί από την ομάδα που παίζει πρώτη, ακουμπάει την αμπάριζα και φωνάζει:
– Παίρνω αμπάριζα και βγαίνω.
Και τρέχει κατά την αντίπαλη αμπάριζα (π.χ. δέντρο)με σκοπό να την ακουμπήσει (οπότε την κυριεύει).
Αλλά, αμέσως, απαγγέλλοντας τα ίδια λόγια, ξεκινάει και από την αμυνόμενη ομάδα ένας παίκτης, με σκοπό, ή να προλάβει να κυριέψει αυτός πρώτος την αμπάριζα των άλλων, ή να ακουμπήσει τον πρώτο παίκτη (οπότε τον αιχμαλωτίζει).
Τότε διαδοχικά, συμπαίχτες των πρώτων ξεκινούν, με τα ίδια λόγια, για να τους ενισχύσουν αλλά και για να νικήσουν τους φύλακες και να ελευθερώσουν τους δικούς τους (με άγγιγμα). Ένα παιδί μπορεί να ελευθερώσει τους αιχμάλωτους συμπαίκτες του, αν καταφέρει να αγγίξει έστω έναν από αυτούς.
Αν κάποιος μείνει τελευταίος, τότε οι αντίπαλοί του υποχρεώνονται να τον αντιμετωπίζουν ένας – ένας, «παίρνοντας αμπάριζα» ωστόσο μετά από αυτόν.
Νικάει η ομάδα που κυριεύει την αμπάριζα των άλλων.