- Σχεδιάγραμμα
- 23. Ερωτήσεις Κατανόησης
- Διαφάνεια
- Βιντεομάθημα
🏡Σπίτι: Απαντώ στην ερώτηση 8, από τις ερωτήσεις κατανόησης.
🏡Σπίτι: Απαντώ στην ερώτηση 8, από τις ερωτήσεις κατανόησης.
Το σημερινό μας μάθημα΄ ήταν αφιερωμένο σε μια άλλη κατηγορία παιχνιδιών: τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Όταν μιλάμε για ηλεκτρονικά παιχνίδια αναφερόμαστε στα παιχνίδια που παίζει κανείς μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, μέσω ειδικών παιχνιδομηχανών (κονσόλες), μέσω φορητών συσκευών, ή online μέσω Διαδικτύου.
Έγιναν: Διαβάσαμε στο Βιβλίο το κείμενο της σελ.78 και στη συνέχεια συζητήσαμε για τα θετικά και τα αρνητικά των ηλεκτρονικών παιχνιδιών: ηλεκτρονικά παιχνίδια
Στη συνέχεια κάναμε, πάλι, εξάσκηση στην ορθογραφία των ρημάτων και των καταλήξεών τους: Βιβλίο σελ. 79-81
Τέλος, θυμηθήκαμε ορισμένους κανόνες συλλαβισμού και κάναμε σελ. 74 ασκ.5.
🏡Σπίτι:
Σήμερα κάναμε ένα φρεσκάρισμα στο κεφάλαιο του ηλεκτρισμού. Συγκεντρώσαμε όλα όσα μάθαμε στην ενότητα αυτή και κάναμε επανάληψη: επαναληπτικές ασκήσεις
Ηλεκτρισμός
Σήμερα το μάθημα ήταν αφιερωμένο στα επιτραπέζια παιχνίδια. Μιλήσαμε για την ιστορία των επιτραπέζιων και ποια είναι τα θετικά τους.
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 75-76
Έπειτα, θυμηθήκαμε πώς να βρίσκουμε τους πρωταγωνιστές μιας πρότασης και τα απρόσωπα ρήματα:
Έγιναν: ασκήσεις εξάσκησης στο τετράδιο γλώσσας.
Στη συνέχεια γράψαμε έκθεση με θέμα: "Ποιο είναι το αγαπημένο σου επιτραπέζιο παιχνίδι;"
Σχεδιάγραμμα
🏡Σπίτι: Στο τετράδιο γλώσσας λύνω τις παρακάτω ασκήσεις:
1. Γράφω τις Προστακτικές (Εξακολουθητική, Συνοπτική) των ρημάτων: ανοίγω, ανοίγω, βάφω, βάφομαι, ζαλίζω, ζαλίζομαι.
2. Βρίσκω τα ρήματα και τα υποκείμενά τους:
α. Οι νέοι επισκέπτες έφεραν δώρα.
β. Από αύριο θα ξέρουμε τα αποτελέσματα.
γ. Φαίνεται ότι αύριο θα βρέξει.
δ. Η Μαρία φαίνεται κάπως χλωμή.
ε. Οι νικητές επιλέχθηκαν από τη λαχειοφόρο.
στ. Είναι καλό να μην γινόμαστε αχάριστοι.
Σήμερα θυμηθήκαμε τους κανόνες ορθογραφίας στις εγκλίσεις για τους οποίους μιλάμε όλες αυτές τις μέρες και κάναμε για ακόμη μία φορά εξάσκηση στο τετράδιο γλώσσας:
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 80 ασκ.4
🏡Σπίτι:
Μέρος α': Προσθέτω και αφαιρώ δεκαδικούς αριθμούς με το νου
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 15 και εξάσκηση στο τετράδιο
Σπίτι: Τ.Ε. σελ. 13 ασκ.1,2,4 και στο τετράδιο μαθηματικών κάνω με το νου τις παρακάτω πράξεις:
α. 35,6 + 19,021= β. 506,41 + 50, 902= γ. 42,47 + 36,58
δ. 156,87 - 50, 43= ε.78,96 - 40, 504= στ. 98,74 -63,987
Σήμερα συνεχίσαμε να ασχολούμαστε με την στρογγυλοποίηση δεκαδικών αριθμών. Αυτή τη φορά κάναμε ορισμένες ασκήσεις από το Τ.Ε. σελ. 11-12 ασκ. 1, 4, 5 , πρόβλημα 1ο και Διερεύνηση- Επέκταση
🏡Σπίτι: ασκήσεις στρογγυλοποίησης
Το ανθρώπινο σώμα είναι αγωγός του ηλεκτρικού ρεύματος. Αν ρεύμα μεγάλης έντασης περάσει μέσα από το σώμα μας, ο κίνδυνος μόνιμης βλάβης είναι ιδιαίτερα μεγάλος. Για αυτό θέλει ιδιαίτερη προσοχή: διαφάνεια
Έγιναν: Βιβλίο σελ. 123-124
🏡Σπίτι: σελ. 125 ασκ.1-2-3
Την Τρίτη 21/3: Διαγώνισμα στον Ηλεκτρισμό. Μελετώ σελ. 94-125)
Έχεις σκεφτεί πώς έρχεται σε έναν καλλιτέχνη μια ιδέα;
Ποιος πιστεύεις ότι είναι ο τίτλος του παρακάτω πίνακα του Ανρί Ματίς;
Το σημερινό μας μάθημα ήταν επικεντρωμένο στην επανάληψη της ενότητας, εφόσον την Τετάρτη έχουμε Διαγώνισμα στα μαθήματα: 17,18,19,20,21,38
Έγιναν: επαναληπτικές ασκήσεις