Μαθηματικά 1/2: Εξάσκηση σε προβλήματα

Με τα προβλήματα με κλάσματα ασχοληθήκαμε πάλι σήμερα!

Έγιναν: Τ.Ε. σελ. 51 ασκ. 1, σελ. 52 πρόβλημα 1 και σελ. 55 ασκ.1

Σπίτι: ασκήσεις προβλημάτων (να γίνουν τα προβλήματα 1-3)

ΑΥΡΙΟ ΦΕΡΝΩ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!

Γλώσσα 1/2: Κύριες και Δευτερεύουσες Προτάσεις

Σήμερα  μελετήσαμε για ακόμη μία φορά την υποτακτική σύνδεση των προτάσεων και τις κύριες και τις δευτερεύουσες προτάσεις. Αυτή τη φορά όμως πιο αναλυτικά.....

Έγιναν: κύριες και δευτερεύουσες

🏡Σπίτι: κάνουμε από την φωτοτυπία τις υπόλοιπες ασκήσεις

Φυσική 31/1: 7. Θερμαίνοντας και ψύχοντας τα υγρά

Όταν ένα υγρό θερμαίνεται χωρίς να αλλάζει η φυσική του κατάσταση τότε διαστέλλεται, δηλαδή μεγαλώνει ο όγκος του.

Επίσης όταν ένα υγρό ψύχεται χωρίς να αλλάζει η φυσική του κατάσταση τότε συστέλλεται, δηλαδή ο όγκος του μικραίνει.

Έγιναν: σελ. 89-90

Μαθηματικά 31/1: Αναγωγή στην κλασματική μονάδα (μέρος β’)

Β' περίπτωση: Ξέρω μέρος του ποσού και ψάχνω όλη την ποσότητα.

Έγιναν: ασκήσεις στο τετράδιο προβλημάτων

🏡Σπίτι: αναγωγη στην κλασματική β' περίπτωση

 

Γεωγραφία 27/1: Πελοπόννησος

Σήμερα ξεκινήσαμε να μελετάμε την ηπειρωτική Ελλάδα και η αρχή ΄έγινε με την Πελοπόννησο.

Βρήκαμε, συμπληρώσαμε, μελετήσαμε και συζητήσαμε για το γεωγραφικό αυτό διαμέρισμα: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ-ΝΟΜΟΙ

Σπίτι:

  • Μαθαίνω τους νομούς και τις πρωτεύουσες.
  • Διαλέγω έναν νομό της Πελοποννήσου και βρίσκω 5 αξιοθέατα ή δραστηριότητες που μπορεί κανείς να κάνει εκεί. Στη συνέχεια φτιάχνω μια διαφημιστική αφίσα προσπαθώντας να πείσω το κοινό να επισκεφτεί τον νομό.

 

 

Γλώσσα 27/1: Σύνδεση προτάσεων

Σήμερα συνεχίσαμε να κάνουμε εξάσκηση στην παρατακτική και την υποτακτική σύνδεση των προτάσεων.

Έγινε: συνδεση-προτασεων

Σπίτι: κάνουμε τις υπόλοιπες ασκήσεις της φωτοτυπίας και Τ.Ε. σελ. 64 την ασκ.1

Μαθηματικά 27/1: Αναγωγή στην κλασματική μονάδα (μέρος α’)

Την προηγούμενη φορά θυμηθήκαμε την μέθοδο της αναγωγής στη μονάδα. Σήμερα εφαρμόσαμε τη μέθοδο αυτή στα κλάσματα!

Αναγωγή στην κλασματική μονάδα

Α' περίπτωση: Όταν γνωρίζουµε ολόκληρη την ποσότητα και θέλουµε να υπολογίσουµε κάποιο κλασµατικό µέρος της.

Έγιναν: Βιβλίο σελ. 55 (το πρώτο μέρος της άσκησης) και ασκήσεις στο τετράδιο προβλημάτων

🏠Σπίτι: αναγωγή στην κλασματική α' περίπτωση

Γλώσσα 26/1: Ένα παιδί μετράει τ’ άστρα

Σήμερα διαβάσαμε ένα απόσπασμα από το εμβληματικό βιβλίο του Μενέλαου Λουντέμη "Ένα παιδί μετράει τ' άστρα". (Τ.Ε. σελ. 63 και 65 το βιογραφικό σημείωμα)

Το βιβλίο σε θεατρική παράσταση

Στη συνέχεια, ολοκληρώσαμε τους τρόπους σύνδεσης των προτάσεων:

Παρατακτική και Υποτακτική σύνδεση

🏡Σπίτι: