Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο μαθητής/τρια πρέπει να είναι ικανός/ή:
να χειρίζεται βασικά πλήκτρα του πληκτρολογίου (γράμματα, αριθμοί, κενό, διαγραφή, αλλαγή γραμμής, κεφαλαία, αλλαγή γλώσσας)
Με το tuxtyping μαθαίνουν πρώτα τα λαμπάκια στο πληκτρολόγιο όταν αλλάζουν γλώσσα και όταν ενεργοποιούν τα κεφαλαία. Δίνεται παράδειγμα σε επεξεργαστή κειμένου για να δουν τις αλλαγές. Ο Tux μπορεί να φάει μόνο ψάρια που έχουν Ελληνικά Κεφαλαία γράμματα.
Γραμματοεισβολείς (Α’ τάξη). Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.
Φούσκα (Α’ & Β’ τάξη). Εκπαιδευτικό παιχνίδι με στόχο την εξοικείωση των μικρών μαθητών με το πληκτρολόγιο. Οι μαθητές πληκτρολογούν γράμματα του ελληνικού πληκτρολογίου με στόχο να ολοκληρώσουν την πίστα και να κερδίσουν το παιγνίδι.
Κειμενογράφος ιστού