Πηγή: ΑΡΧΕΙΑ ΙΕΠ
ΤΑΞΗ Ε΄
Οι μαθητές/-τριες είναι σε θέση να:
αξιοποιούν προηγμένα χαρακτηριστικά ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης
χρησιμοποιούν ψηφιακές εκπαιδευτικές εγκυκλοπαίδειες και λεξικά
επισκέπτονται ψηφιακά μουσεία
διερευνούν προηγμένες εκπαιδευτικές υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
Ενδεικτικές Δραστηριότητες
υποβάλλουν ασκήσεις/εργασίες μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας
μεταβαίνουν σε εκπαιδευτικές εγκυκλοπαίδειες (π.χ Βικιπαίδεια, Ανοιχτή
Βιβλιοθήκη) ή/και ψηφιακά λεξικά (π.χ. Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής, Βικιλεξικό) και χρησιμοποιούν τους
διαθέσιμους μηχανισμούς αναζήτησης πληροφοριών (π.χ. με επιλεγμένα λήμματα)
πλοηγούνται σε συλλογές επιλεγμένων ψηφιακών μουσείων αξιοποιώντας τρισδιάστατη περιήγηση,
όπου διατίθεται
χρησιμοποιούν την υπηρεσία Ηλεκτρονικών Περιοδικών/Εφημερίδων ή/και το Μαθητικό Διαδικτυακό Ραδιόφωνο
ΤΑΞΗ ΣΤ΄
Οι μαθητές/-τριες είναι σε θέση να:
χρησιμοποιούν τις εκπαιδευτικές δυνατότητες των εργαλείων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης
αξιοποιούν εφαρμογές ασπροπίνακα ως εκπαιδευτικό εργαλείο συνεργασίας
χρησιμοποιούν υπηρεσίες βίντεο για εκπαιδευτικά θέματα ή/και σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά τους
Ενδεικτικές Δραστηριότητες
συμμετέχουν σε μάθημα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και αξιοποιούν προηγμένα εργαλεία της πλατφόρμας
(π.χ. διαμοιρασμός, επισημείωση, ασπροπίνακας)
αναζητούν βίντεο/κανάλιηχητικό απόσπασμα, προβαίνουν σε κατάλληλη χρήση (π.χ. σχολιασμό, διαμοιρασμό, αποθήκευση σε συλλογή, εγγραφή σε κανάλι, ρυθμίσεις αναπαραγωγής, παράλειψη διαφημίσεων) ανάλογα με τις διατιθέμενες δυνατότητες
αναρτούν εκπαιδευτικά βίντεο σε συγκεκριμένα τηλεοπτικά κανάλια ή/και με πραγματοποίηση ζωντανής
μετάδοσης