Το φετινό θέμα την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα – EU Code΄αφορά την «Παγκόσμια Ημέρα Ζώων» που γιορτάσαμε στις 4 Οκτωβρίου. ....
Ας κωδικοποιήσουμε με θέμα τα ζώα!!!!
Let's Code with Animals!!!!
- Δραστηριότητα για Α και Β τάξη : Ακολούθησε τον Αλγόριθμο και σχεδίασε το αγαπημένο σου ζωάκι
Ακολουθώντας έναν αλγόριθμο, βήμα προς βήμα ... ζωγραφίζουμε το αγαπημένο μας ζωάκι.
Ένα παιδί διαβάζει μία εντολή ... οι συμμαθητές την ακολουθούν και ζωγραφίζουν στην απλή ζωγραφική των windows, ακολουθεί επόμενη εντολή-οδηγία του αλγόριθμου... στο τέλος έχουν όλοι ζωγραφίσει το δικό τους ζωάκι.
- Δραστηριότητα για Γ και Δ τάξη : Αποκωδικοποίηση εικόνας (ηλεκτρονικό αρχείο ζωγραφικής.... και ακόμα ένα
Ο κώδικας αποτυπώνεται σε ένα πίνακα ... που αποτελείται από κουτάκια.
Τα παιδιά χρωματίζουν σύμφωνα με τον κώδικα ... σε εφαρμογή ζωγραφικής.
Για την αποκωδικοποίηση της εικόνας ακολουθούν τις οδηγίες: Για κάθε γραμμή, δίνεται από τον κώδικα πόσα κουτάκια συγκεκριμένου χρώματος στη σειρά πρέπει να υπάρχουν.
Στο τέλος ... αποκαλύπτεται μια κρυμμένη εικόνα ψηφιακή εικόνα. Τα παιδιά έχουν αποκωδικοποιήσει εικόνες...
Σε δεύτερο στάδιο θα μπορούσαν να δημιουργήσουν δικές τους εικόνες και τον αντίστοιχο κώδικα... και να ζητήσουν από συμμαθητές τους να τις αποκωδικοποιήσουν!!!!!
- Δραστηριότητα για Ε και ΣΤ τάξη : Τεχνητή Νοημοσύνη
Για να γλιτώσει ο βυθός από τα σκουπίδια επιστρατεύουμε την τεχνητή νοημοσύνη ... στόχος η προστασία των ζώων της θάλασσας.
Μέσα από τη σελίδα https://studio.code.org/s/oceans μιλάμε για mashine learning και τεχνητή νοημοσύνη ... πως αντί να προγραμματίζουμε ακολουθούμε διαδικασία μάθησης της υπολογιστικής μηχανής στην αναγνώριση μοτίβων.
Βασικός στόχος είναι τα παιδιά να καλλιεργήσουν γνώσεις και δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης, προγραμματισμού και κωδικοποίησης, να διερευνήσουν και να επιλύσουν προκλήσεις και γρίφους με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή αλλά και χωρίς (unplugged), να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τα ζώα, να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους και να διασκεδάσουν.
«Let’s code with animals!»
October is here and we renew our appointment with the EU Code Week. Our theme this year is «World Animal Day» which is celebrated on the 4th of October. Students from all grades of the school will engage in fun algorithmic, programming, and robotic activities, challenges, and games about animals. The main goal is all students to acquire knowledge and skills in computational thinking, programming, and coding, to investigate and solve plugged and unplugged challenges and riddles, to become aware of animals, to communicate and cooperate with their classmates and have a lot of fun. «Let's code with animals!»
-
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζευγολατιού
- Δημοτικό Σχολείου Αγναντερού Καρδίτσας
- 11ο Δημοτικό Σχολείο Αργυρούπολης
- 4ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας
- 10 Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
- 30ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
- 3ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου
- 2ο Δημοτικό Σχολείο Ξυλοκάστρου
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
- 13ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
- 18ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
- 23ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
- Νηπιαγωγείο Βουνοπλαγιάς Ιωαννίνων
Η ιστοσελίδα της Εκδήλωσης είναι: https://codeweek.eu/view/535872/lets-code-with-animals