Ελληνικά

23 Μαρτίου, 2021 αρχείο

Ζωγραφική

  Ζωγραφική – Αντέλα Καπεντάνι Εμένα η ζωγραφική μου αρέσει πολύ γιατί από μικρή ήξερα να ζωγραφίζω πολύ ωραία και  όλοι μου το έλεγαν . Η ζωγραφική σε εμπνέει,σε καλλιεργεί τη φαντασία ή επίσης θυμάσαι πράγματα από την παιδική σου ηλικία και προσπαθείς αυτές τις στιγμές που θυμάσαι να τις τυπώσεις πάνω σε ένα χαρτί  …

Συνέχεια ανάγνωσης

Κωπηλασία

  Κωπηλασία – Ισαβέλλα Γιαννάτου   Τα μειονεκτήματα του να κάνεις κωπηλασία στο Αργοστόλι είναι ότι ο όμιλος δεν έχει πολλά χρήματα και δεν μπορεί να αγοράσει καινούριο εξοπλισμό . Επίσης είναι πιο δύσκολο να κάνεις κωπηλασία στην θάλασσα.

Συνέχεια ανάγνωσης

Taekwondo

  TI EINAI TO TAEKWONDO

Συνέχεια ανάγνωσης

Στίβος

Στίβος     

Συνέχεια ανάγνωσης

Ρομποτική

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ Ηλίας Κούρος Η ρομποτική είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα ασχολία,  καθώς και εξασκεί το μυαλό και την συγκέντρωση. Δημιουργείς ρομπότ με κινητήρες και αισθητήρες. Όλα αυτά κάνουν την ρομποτική πιο ενδιαφέρουσα. Θα πρότεινα την ρομποτική σε όλα τα παιδιά που τους αρέσει η πολυπλοκότητα και τα μαθηματικά γιατί αυτά είναι αναγκαία. Τέλος, επίσης μου αρέσει …

Συνέχεια ανάγνωσης

Τα ενδιαφέροντα μας

   

Το σχολείο μας

    Το 4ο Δημοτικό σχολείο είναι το πολυπληθέστερο στο Αργοστόλι, την πρωτεύουσα της Κεφαλονιάς. Για χρόνια στεγαζόταν στο κτήριο της οδού Χαροκόπου. Σήμερα βρίσκεται στην οδό Δελλαδέτσιμα. Μετά τον ισχυρό σεισμό του 2014 το κτίριο κρίθηκε ακατάλληλο κι έτσι μεταφερθήκαμε σε αίθουσες προκάτ μέχρι την επισκευή του.  Έχει περίπου 200 μαθητές , 11 τμήματα …

Συνέχεια ανάγνωσης

Κλιματικές συνθήκες στις τροπικές ζώνες

Από τον Ηλία Κούρο

Συνέχεια ανάγνωσης

Το κόμικ μας

  Από τη Φωτεινή Γασπαρινάτου!

Η ιστορία μας

  Είμαστε μια ομάδα μαθητών της έκτης τάξης του 4ου δημοτικού σχολείου Αργοστολίου. Είμαστε 18 μαθητές, 11 κορίτσια και 7 αγόρια. O Γεράσιμος παίζει μπάσκετ. Η Φωτεινή ασχολείται με το στίβο. Η Αντέλα ζωγραφίζει ωραία. Η Εριέττα αγαπάει το surf. Η Ισαβέλλα πηγαίνει κωπηλασία. Η Κωνσταντίνα προτιμάει το τέννις. Η Ελευθερία ασχολείται με τη ρυθμική. …

Συνέχεια ανάγνωσης