projects στ1

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ :Βαρτελάτου Πάτρα

FOOD WASTE - RECYCLING FOOD:

στ1 εργασια.

Nutritional habits of Greeks (1)

ΕΛΑΙΛΑΔΟ (1)

manolis1 (2)

Proper Food Storage_VK+FK_05112023 (2)

FOOD WASTE AND ART

our commercials

Διαφήμιση ελαιόλαδου (3)

Φαγητα Κυκλάδων (5)

Pastitsada (2)

Kalitsounia (1) (1)

GREEK TRADITIONAL CULTURE -HISTORY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ -ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΣΤ2-RECYCLING FOOD

 διαδραστική επίσκεψη για την ανακύκλωση

 

ΡΑΒΔΟΓΡΑΜΜΑ 4 ΑΓΓΛΙΚΑ-ΒΑR GRAPH

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 5 ΑΓΓΛΙΚΑ-QUESTIONNAIR

food waste valentino...pisaris

FOOD WASTE

 

ΜΑΡΙΑΝΝΑ -ΧΑΡΙΤΙΝΗ

FOOD WASTE - RECYCLING_ (2) (1)ενημερωτικο δελτιο διεθνουςσυνεργασιας

ανακυκλωση τηγανελαιου (2)Recycling of Frying Oil

Ενημερωτικό δελτίο διεθνούς σχολικής συνεργασίας.pptx 2024

 

 

 

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΟΥΖΙΝA-GREEK TRADITIONAL FOOD

Τι είναι το πρόσφορο (1)

TRADITIONAL FOOD

cheese pie,      hand made

stuffed tomatoes        family dinner

OLIVE OIL PRODUCTION

 

 

 

η δικη μας ελια !

    4ο project for dubai

ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ 2 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

history olive

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ

traditional food Mαριάννα και Χαριτίνη

GREEK TRADITIONAL CUISINE (1)

GREEK FOOD (3)

Ενημερωτικό δελτίο διεθνούς σχολικής συνεργασίας

Kaltsounia

https://www.youtube.com/@E2-DIM

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Το συγκεκριμένο blog δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό Καφαντάρη Μαρία του 1ου Δημ Σχολείου Ανοιξης  του Στ2 με σκοπό την  παρουσίαση και την κοινοποίηση των δράσεων που γίνονται με σχολείο του εξωτερικού στα πλαίσια  του προγράμματος international school.

H Ενασχόληση μας έχει να κάνει με 2 προγράμματα 

  1. Ελληνική παραδοσιακή κουζίνα
  2. Ανακύκλωση φαγητού -Αειφορία και Βιωσιμότητα  
  3. Οι στόχοι που τέθηκαν από τις εκπαιδευτικούς της  ΣΤ τάξης: Καφαντάρη Μαρία- Βαρτελάτου Πάτρα΄, σε συνεργασία με τους μαθητές τους είναι οι ακόλουθοι:
    1΄΄.Δεξιότητες παρουσίασης του εαυτού μας ,εξάσκηση στην γλώσσα

    2΄΄Εισαγωγή στην έννοια της συνεργασίας με προσέγγιση στην πολυπολιτισμική κουλτούρα.

    3΄΄Δεξιότητες οργάνωσης, ως προς την συλλογή  πληροφοριών κατάταξης και παρουσίασης αυτών με την εξάσκηση στις μαθηματικές επιστήμες(πίνακας- ραβδόγραμμα-ποσοστά)

    4΄΄'Αξιολόγηση  των αποτελεσμάτων για επιπλέον ευαισθητοποίηση  και ανατροφοδότηση

    5΄΄.Στόχος της έρευνας είναι η προέκταση της γνώσης  με εφαρμογή στην καθημερινότητα

    Από την ενασχόληση μας με το πρόγραμμα

    Το όφελος είναι:

    η προσωπική εμπλοκή  των μαθητών  στην συμμετοχή τους για την προστασία του περιβάλλοντος με απλές καθημερινές συνήθειες που υιοθετούμε ως υπεύθυνοι πολίτες που θα γίνουμε στο μέλλον!

    Αναπτύσσουμε έτσι την ενσυναίσθηση  για τον κόσμο που μας περιβάλλει.

    Δεξιότητες χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών

    Ανάπτυξη των  θεωρητικών μας γνώσεων σε σχέση με την  διαχείριση  του φαγητού .

    Ενημέρωση για την ανακύκλωση και την  κομποστοποίηση  καθώς  και για το πως μπορούμε να τις εφαρμόσουμε στην καθημερινότητα μας .

    Συλλογή πληροφοριών από ιστοσελίδες κ μελέτες που έχουν γίνει ,αναπτύσσοντας έτσι την ικανότητα  μας στην πρόσβαση της  πληροφορίας.

    Τα παιδιά γίνονται  οι εκπαιδευτές  της οικογένειας ,  αναπτύσσοντας δεξιότητες επικοινωνίας  σε ισότιμη βάση με τους γονείς ,κάτι που τονώνει την ψυχοσυναισθηματική τους  κατάσταση τους αναπτύσσοντας  την αυτοπεποίθηση  και αυτοεκτίμηση τους ,.στοιχεία απαραίτητα για την ομαλή παρουσία τους  στο σχολικό περιβάλλον.

    Αναπτύσσονται δεξιότητες αλληλοδιδακτικής με την βοήθεια στα  μικρότερα παιδιά για την χρήση του κομποστοποιητή στο σχολείο μας (ομάδες μαθητών -εκπαιδευτών αναλαμβάνουν ομάδες μαθητών των μικρών τάξεων) Η ΣΤ τάξη η οποία ήταν υπεύθυνη για το project ενημέρωσε μέσω των παρουσιάσεων της την Ε τάξη 

    Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και επαφής  με εξωσχολικούς παράγοντες  που δραστηριοποιούνται  στην ανακύκλωση

    Εισαγωγή στην έννοια του κλάδου της επιχειρηματικότητας (μέσω των ανάλογων εταιριών)

    Ενημέρωση κ κατανόηση της χρήσης  των συλλεκτών του ελαιολάδου στον σχολικό χώρο

    Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας κ ρεπορτάζ

    Ανάπτυξη ικανότητας  διάδρασης με μαθητές άλλου σχολείου και ανταλλαγή απόψεων

    Επαφή με εξωσχολικούς φορείς και άνοιγμα του σχολείου κ των μαθητών στην κοινότητα κ στην κοινωνία.

    Διάδραση  των μαθητών κ του σχολείου με την κοινωνία κ την δημοτική αρχή της περιοχής

    Κοινωνικοποίηση κ γνωριμία με τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις του Δήμου στον οποίο ανήκουν

     Ενεργή  βιωματική εκπαίδευση και αντίληψη σημαντικών εννοιών  όπως:

    <ενεργός πολίτης>> <συμμετέχω>><<Προσφέρω>><εκπαιδεύω-εκπαιδεύομαι>>

    Γιατί….<<Ο άνθρωπος είναι ον φύσει κοινωνικό και πολιτικό .Αυτός  που μπορεί να ζήσει μακριά από τις ανθρώπινες κοινωνίες είναι ή θηρίο ή Θεός>>

    Αριστοτέλης

    Υπ,Εκπαιδευτικός ΣΤ2

    ΚΑΦΑΝΤΑΡΗ ΜΑΡΙΑ

     

     

    FOOD WASTE-RECYCLING-collaboration

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    .

     

     

     

    .