3. Η γατούλα συστήνεται
Πατήστε στη σημαία και δείτε την γατούλα (αντικείμενο στο Scratch) να εξηγεί μερικές από τις δυνατότητές της ...
Για να μεταβείτε στη δραστηριότητα πατήστε εδώ ή στην εικόνα:
Δραστηριότητα #1: Ήρθε η ώρα να γράψετε το πρώτο σας σενάριο.
Διαλέξτε ένα αντικείμενο (εικόνα1) και γράψτε ένα σενάριο όπου το αντικείμενο που διαλέξατε (π.χ. γατούλα) θα συστήνεται (βρείτε της ένα όνομα) και θα μας λέει κάποια πράγματα γι' αυτό.
Χρησιμοποιείστε τις εντολές που δίνονται στη βοήθεια (εικόνα2).
Οι εντολές πες και σκέψου είναι Εντολές Εξόδου, γιατί έχουν ως αποτέλεσμα την εμφάνιση ενός αριθμού ή ενός μηνύματος στην οθόνη του υπολογιστή. |
Θεωρία: Οι πρώτες εντολές