5. Μπάλα που αναπηδά
Σήμερα θα υλοποιήσετε το ακόλουθο σενάριο.
Μια μπάλα κινείται συνεχώς κι όταν φτάνει στα όρια της σκηνής αναπηδά. Ένα τραμπολίνο κινείται από το πληκτρολόγιο με τα βελάκια αριστερά - δεξιά και όταν η μπάλα το αγγίζει αλλάζει κατεύθυνση.
Βήματα για την υλοποίηση:
- Ανοίξτε το Scratch από εδώ: https://scratch.mit.edu/
- Διαγράψτε τη γατούλα.
- Επιλέξτε ένα σκηνικό γηπέδου.
- Εισάγετε ένα αντικείμενο μπάλα (από τα αθλήματα).
- Εισάγετε ένα αντικείμενο τραμπολίνο (από τα αθλήματα).
- Βάλτε τον παρακάτω κώδικα για την μπάλα και το τραμπολίνο.
- Παίξτε το παιχνίδι και κάντε βελτιώσεις που θεωρείτε απαραίτητες.
Επέκταση:
Μπορείτε να δημιουργήσετε μια μεταβλητή που μετράει το σκορ, δηλαδή πόσες φορές η μπάλα κατάφερε να αγγίξει το τραμπολίνο.